Aihe: Rumpustandin kunnostus
1
klasu78
03.03.2024 13:46:06
Miten ootte kunnostanu standeja? Mulla monessa standissa väljää siinä, mistä lähtee puomi.
Onks siäl putken päässä joku holkki tms, että jos naputtaa sokan pois, ni mitä sinne laittaa, ennen ku sokka takaisin paikkaansa?
hollmi-5
30.03.2024 09:08:52
En ihan ymmärrä, mitä kysyt? Olisiko linkkiä standin tyypistä. Kuvasta olisi helpompi kommentoida.
Soundit, piuhat ja kajarit.
Kefiiri
30.03.2024 10:28:31
hollmi-5: En ihan ymmärrä, mitä kysyt? Olisiko linkkiä standin tyypistä. Kuvasta olisi helpompi kommentoida.

Olikohan niin että putken ympärilla oleva "muhvi" hölskyy kiinnityksessään?
En ole musiikin asiantuntija.
basisti1971
31.03.2024 09:30:29
Moi.

hollmi-5: En ihan ymmärrä, mitä kysyt?

En ole tietenkään satavarma itsekään, mutta parhaalla arvauksella on tottunut täällä mnetissä vastailemaan :).

hollmi-5: Kuvasta olisi helpompi kommentoida.

Täysin totta, mutta harvinaista herkkua tuollainen.

Kefiiri: Olikohan niin että putken ympärilla oleva "muhvi" hölskyy kiinnityksessään?

Tuosta:

klasu78: Onks siäl putken päässä joku holkki tms, että jos naputtaa sokan pois, ni mitä sinne laittaa, ennen ku sokka takaisin paikkaansa?

ainakin itse tein sen päätelmän että kyse on ko. muhvista.

Noilla kohdin ei ainakaan itselle ole muissa liitoksissa putkisokkia vastaan tullut.
Potentiaalisia klappikohteita toki löytyy puomin muhvista muitakin, rakenteesta riippuen.

Toisaalta, olen vain satunnaiskannujenkolistelija, en mitenkään mahdottomasti pidä puomiständeistä, ja ne joita olen pakon edessä vuosikymmenten saatossa käyttänyt ovat olleet (semi)laadukkaita.

T:Samuli
klasu78
28.04.2024 19:33:57
Moi.

Joo, siis muhviliitos viimeisessä putkessa, jonka päähän tulee se nivel, josta lähtee puomi. siitä kyse.

Napuutin sokan pois ja uusi tilalle. Se jo auttoi asiaan. Oiskohan se putki menny kasaan, tai reikä kulunu tai molemmat.

telineitten mallia en muista, mut parhaimpia pearleja kaiketi pitäis olla. Mitään tietoo ei iästää oo, mut vanhoja ja puomien päässä sellaset isot vastapainot ja puomitki 2-osasia.

Näillä nyt mennään ja varmaan jossakin kohtaa teline kerralla päivitys.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)