Aihe: Säröä ja chorusta Fender Deluxeen
1
arehrola
13.07.2004 14:12:58
Kertokaapas minkälaisia efektipedaaleja käytätte Deluxen kanssa. Itseäni kiinnostaisi hankkia säröpedaali ja jonkinlainen chorus.

Deluxesta itsestään lähtee kyllä todella mukavat komppisäröt, mutta sooloille haluaisin hieman terästystä. TS-9 olisi varmasti hyvä vaihtoehto, mutta löytyisikö bossilta hieman halvempaa vaihtoehtoa (esim. OD-3 tai BD-1)? Musiikkityyli on rock.
Jucciz
13.07.2004 14:30:23
OD-3:n kanssa et voi ainakaan mennä vikaan. Erinomainen pedaali etenkin komppityöskentelyyn. Chorus on parhaimmillaan silloin kun soitat kaksi kertaa saman jutun pällekkäin ja vielä panoroit vähän eri puolille stereokuvaa: stereo chorus.
Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin.
Lynx
13.07.2004 15:22:52 (muokattu 13.07.2004 15:32:44)
Mulla on käytössä parhaillaan Bossin BD-2. Boostaan eculla, joten en tällä hetkellä käytä muuta kanavaa kuin Cleaniä. Tosin nää jutut tuntuvat vaihtuvan päivittäin, joten huomenna voi olla jo toiset säädöt.
McNulty
13.07.2004 15:30:22
Mulla on vahvistimena Peavey Classic 30 ja pedaaleita löytyy sitten enempikin:

- MXR M-102 Dyna Comp(ressor)
- Boss GE-7 EQ (lainassa kaverilta)
- ProCo RAT II
- Boss BD-2 Blues Driver
- Electro Harmonic Big Muff (Russian)
- MXR DD-11 Dime Distortion (lainassa kaverilta, oma on tilattu)
- Axis Face (itse tehty germanium-trankku FUZZ)
- Electro Harmonix Small Clone Chorus
- Electro Harmonix Electric Mistress 70's Flanger
- Boss DD-6 Digital Delay
- Dunlop JH-1 Jimi Hendrix WahWah

Tuollaisista purtiloista revin irti lähinnä kaiken mitä tarvitsen. Blues, Jazz, Rock, Hardrock, Hevi... kaikki lähtee =)

Muutama muukin säröstomppi on käynyt pyörähtämässä mutta niistä on luovuttu.
T-Bone
Captain Farrell
13.07.2004 19:09:10
Kertokaapas minkälaisia efektipedaaleja käytätte Deluxen kanssa. Itseäni kiinnostaisi hankkia säröpedaali ja jonkinlainen chorus.

Mulla on Deluxen kaverina TS9- ja Fulldrive2 -säröpedaalit sekä Danelectron CoolCat chorus. Säröistä kumpikin toimii varsin mallikkaasti, mutta jos TS9:n hinta on liian kova, niin sitten on myös Fulldriven. CoolCat on halpa ja hyväsaundinen chorus. Suosittelen!
Härski
13.07.2004 19:48:09
Nyt hyvää soundia tarjolla torilla. Cool Cat 50 €, Voodoo Labin Fuzz 85 €. Halpoja, kannattaa poistaa!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)