MANUMUS 12.07.2004 12:27:54 | |
---|
No minulla on nuita sampleja tosi paljo FL STUDIO4 mutta miten niitä voi sitte siinä käyttää? Ja muutama sample on Myös vst:hen? Että miten niitä voi yleensä käyttää sitte? |
Antti1 12.07.2004 13:13:48 (muokattu 12.07.2004 13:15:13) | |
---|
No minulla on nuita sampleja tosi paljo FL STUDIO4 mutta miten niitä voi sitte siinä käyttää? Katsot siitä mukana tulleesta ohjeesta. Panee kyllä epäilemään ohjelman aitoutta, jos et ostamastasi kalliista softasta tuon vertaa tiedä. No, pistä niitä haluamiasi sampleja vaikka sinne user kansioon ja avaa fruity. Sitten klikkaat siitä vasemmalta alalaidasta user kansion auki ja raahaat haluamasi samplet siihen ikkunaan. Ja muutama sample on Myös vst:hen? Nyt loppui mun tietämys ja ymmärrys. Sample VST:hen? Siis tarkoitatko jotain VST-plugareita, vai mitä tässä haetaan takaa? Onko muka olemassa joku VST niminen softa, jossa on oma sampleformaatti? Koitappas tarkistaa vähän oikeinkirjoitustasi. "Sun täytyy varoo mitä sä haluut, sillä sä saat sen." -A. McCoy |
kivi 13.07.2004 03:50:23 | |
---|
|
Ben_D 13.07.2004 05:33:05 | |
---|
Katsot siitä mukana tulleesta ohjeesta. Panee kyllä epäilemään ohjelman aitoutta, jos et ostamastasi kalliista softasta tuon vertaa tiedä. No, pistä niitä haluamiasi sampleja vaikka sinne user kansioon ja avaa fruity. Sitten klikkaat siitä vasemmalta alalaidasta user kansion auki ja raahaat haluamasi samplet siihen ikkunaan.. Noh noh. Epäilenpä, että teikäläiselläkään olis kaikissa sofissa alkuperäispaketit mukana... |
Antti1 13.07.2004 11:37:21 | |
---|
Noh noh. Epäilenpä, että teikäläiselläkään olis kaikissa sofissa alkuperäispaketit mukana... No, täytyy myöntää ettei aina ole itsekään tullut pelattua rehdisti. Aika pitkälti taitaa tällä hetkellä kuitenkin olla ohjelmat päivitetty laillisiksi, tai sitten ne on ilmaisohjelmia. Pelit ovat kaikki kavereilta poltettuja, mutta enpä paljoa ole enää muutamaan vuoteen pelaillutkaan. :) "Sun täytyy varoo mitä sä haluut, sillä sä saat sen." -A. McCoy |
Kitaravirtuaali 13.07.2004 16:17:41 | |
---|
No, täytyy myöntää ettei aina ole itsekään tullut pelattua rehdisti. Aika pitkälti taitaa tällä hetkellä kuitenkin olla ohjelmat päivitetty laillisiksi, tai sitten ne on ilmaisohjelmia. Pelit ovat kaikki kavereilta poltettuja, mutta enpä paljoa ole enää muutamaan vuoteen pelaillutkaan. :) Varastin auton, vaikkei minulla ole ajokorttiakaan ;) No joo, mikähän minäkin olen tässä asiassa puhumaan, warea on enemmän kuin laki sallii. "Why do they call it tourist season if we can't shoot them?"
Kaupatkaapas minulle Peaveyn Bandit tai Studiopro! |
poppamies 13.07.2004 16:38:44 | |
---|
"G-strings are for strippers" |
Antti1 13.07.2004 17:44:39 | |
---|
Turha näistä asioista on tässä ruveta tappelemaan (vaikkei kukaan tappelemassa olekaan). Jokainen kuitenkin tekee kotona siellä omalla koneellaan omat ratkaisunsa ja siihen tuskin meidän moralisointimme vaikuttaa pätkän vertaa. Jos vaikuttaa, niin hyvä näin ja moralisointi on saavuttanut tavoitteensa. Epäilen kuitenkin vahvasti, josko höpinät saa jamppoja edes ajattelemaan. Kummaa kaksinaamaisuutta kyllä tässä asiassa on melkein jokaisella (minullakin): ei tunnu pahalta polttaa kaverilta peliä, mutta softien warettamista ei hyväksytä. Pitäisi allekirjoittaneenkin vielä hiukan muuttaa asennetta ton suhteen parempaan päin. Tuskin tuo yhden ihmisen muutos pitemmälläkään tähtäimellä mitään vaikuttaa, mutta voipahan sitten todeta hyvillä mielin, ettei ole ainakaan vastuussa piratismista aiheutuvista ongelmista. "Sun täytyy varoo mitä sä haluut, sillä sä saat sen." -A. McCoy |
Kummaa kaksinaamaisuutta kyllä tässä asiassa on melkein jokaisella (minullakin): ei tunnu pahalta polttaa kaverilta peliä, mutta softien warettamista ei hyväksytä. Pitäisi allekirjoittaneenkin vielä hiukan muuttaa asennetta ton suhteen parempaan päin. Tuskin tuo yhden ihmisen muutos pitemmälläkään tähtäimellä mitään vaikuttaa, mutta voipahan sitten todeta hyvillä mielin, ettei ole ainakaan vastuussa piratismista aiheutuvista ongelmista. OT tähän väliin: Onneksi olen warennut kaikki vähänkin kiinnostavat pelit. Onneksi sen takia, että 10 ladatusta pelistä olen hädintuskin jaksanut yhtä pelata. Morrowindin ostin omaksi ihan kaupasta, vaikka wareversio olikin jo ollut jonkin aikaa, ja vain sen takia että se oli niin helskatin hyvä peli. Yhdenkään näistä uudemmista peleistä kohdalla ei tulisi mieleenkään heittää 50e kauppaan, kun ei niitä tule yhtään pelattua. Musiikit olen pääsääntöisesti pyrkinyt ostamaan, ainakin kotimaiset. Tässä on pysynyt päätös ihan hyvin. Netistä olen jonkinmoista hakenut lähinnä tutustumismielessä ("Mitäs tämä on, tästähän on ollut paljon puhetta") ja siksikin, että en ole esimerkiksi keltti- ja irkkufolkkia jaksanut levykaupoista metsästää. Niissäkin taso vaihtelee niin rankasti, että tiedä sitten mitä sontaa saa ceedeelle tungettuna. En myöskään haluaisi jotain innolla odottamaani levyä vain poltettuna tai MP3sina, kyllä se kansilehti ja kaikki kuuluvat olennaisesti mukaan. Säälittävää puolusteluahan tämä vain on. "Why do they call it tourist season if we can't shoot them?"
Ben_D 13.07.2004 21:40:03 | |
---|
OT tähän väliin: Onneksi olen warennut kaikki vähänkin kiinnostavat pelit. Onneksi sen takia, että 10 ladatusta pelistä olen hädintuskin jaksanut yhtä pelata. Morrowindin ostin omaksi ihan kaupasta, vaikka wareversio olikin jo ollut jonkin aikaa, ja vain sen takia että se oli niin helskatin hyvä peli. Yhdenkään näistä uudemmista peleistä kohdalla ei tulisi mieleenkään heittää 50e kauppaan, kun ei niitä tule yhtään pelattua. Musiikit olen pääsääntöisesti pyrkinyt ostamaan, ainakin kotimaiset. Tässä on pysynyt päätös ihan hyvin. Netistä olen jonkinmoista hakenut lähinnä tutustumismielessä ("Mitäs tämä on, tästähän on ollut paljon puhetta") ja siksikin, että en ole esimerkiksi keltti- ja irkkufolkkia jaksanut levykaupoista metsästää. Niissäkin taso vaihtelee niin rankasti, että tiedä sitten mitä sontaa saa ceedeelle tungettuna. En myöskään haluaisi jotain innolla odottamaani levyä vain poltettuna tai MP3sina, kyllä se kansilehti ja kaikki kuuluvat olennaisesti mukaan. Säälittävää puolusteluahan tämä vain on. Ainoat pelit, jotka voisin ostaa ovat NHL 200x ja GTA Vice City. |
Kitaravirtuaali 13.07.2004 21:41:57 | |
---|
Ainoat pelit, jotka voisin ostaa ovat NHL 200x ja GTA Vice City. Sen uuden GTAnkin, kunhan se sitten joskus ilmestyy, ajattelin ostaa suoraan kaupasta. Sen verta hyvejä ovat nämä aikaisemmatkin osat. Möskin molemmat BGt löytyvät aitoina hyllystä, tosin toinen halpiksena ja toinen alesta. Mutta aitoja yhtäkaikki. "Why do they call it tourist season if we can't shoot them?"