Aihe: Keitä kuuluisia muusikoita ootte tavannu?
1 2 3 4 515 16 17 18 1967 68 69 70 71
slipkorn
09.07.2004 20:02:14
Jussi Raittinen kävi meän koulussa ja mentiin kaverin kans sinne bäksteizille ilman kenenkään lupaa. Pyydettiin ja saatiin nimmarit. :)
^ Revi tuosta
Tankoprinssi
09.07.2004 23:09:44

Eikös Veltto Virtanen ole myös jonkin sortin muusikko, hänet olen myös nähnyt änkyräkännissä pääsiäisenä, oli kiireinen julistaessaan Jeesuksen ylösnousemuksesta.

No nyt vihdoinkin päästiin niihin toidellisiin tähtiin! Virtanen oli n 30 v sitten yhden suomen kovimman bändin (Virtanen) kitaristi. Se kovin ja ainoa on Hurriganes. Jaa niin onhan Suomessa vielä yksi kansainvälinenkin tähti, jonka voit sinäkin onnekas reppana tavata: www.juissi.eu.tt mutta älä kerro kotona.
Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras
Jormaz
09.07.2004 23:54:08
Näin eilen city-Anttilassa Amorphiksen Esa Holopaisen.
So the second guitar maestro turned out to be Andrey Bolshakov.
heska
11.07.2004 15:26:12 (muokattu 11.07.2004 15:50:38)

Joku Zero Ninen vanhanvanha kitaristi kävi meillä ja testas mun kitaraa kun olin vielä täysi neeba.

Nämä keitä kuuluisia muusikkoja olet tavannut -jutut on aika naurettavaa egomasturbaatiota; ainakin jos näihin suhtautuu vakavasti. Muuten ihan hauskaa.

EDIT: Suosittelen Huevosille foorumia sivuilla www.imdb.com
Jörö on pannut pingviiniä!
Incarnation
11.07.2004 15:26:55
Lontoossa Stanstedin lentokentällä näin Death Angel bändin kokonaisuudessaan caseineen.
"Tää on tää perkeleen levyraati-asetelma: Ai se oli kotimaista, no sitten vielä vähän kovemmalle!" -Marko Annala (Tavastia 7.4.2004)
MarttiPrkl
11.07.2004 17:18:52
No niin no.

Children Of Bodomin äijät monesti. Sen lisäks Arto Muna ja Matti Nykänen.
I only wear black until they invent a darker color.
totomiettinen
11.07.2004 21:04:26
Jep, Daa-da daa-da on just treenin alla. Menee jo 86 bpm. Muttei puhtaasti.

Tunnen Kirkan basistin. Opettaa konsalla bassoa.

On muuten hauska veikko.

..."sä surun pyyhit silmistäni pois"...
Margarita
11.07.2004 21:18:03
Hahaa, pakko osallistua. Andy McCoy esitteli mulle intiaanipiippuaan Viiskulman raha-automaattijonossa. En kehtaa luetella muita julkkis-kokemuksiani, vaikka kivoja ovatkin :)

Samat sanat. Mutta hra McCoy on myös mulle kerran Punavuoressa pitänyt perin käytännönläheisen luennon kadulla kantamistaan kahdesta kuivatusta unikosta, joita ensisilmäyksellä luulin marakasseiksi. Kommentoi lopuksi: "Mä oon tällainen kukkaislapsi."
Läpistö
12.07.2004 01:03:22

Daven kanssa tuli juteltua kamoista pikkuisen (lainasin sille kamoja) lauantaina ja pääsin kuvaankin. Mukava tyyppi ja pirun kova soittaja.

Eeki Mantere kysy multa kampaa lainaks Hotelli Tallukassa Vääksyssä ja sitten juteltiin mun vahvarista jotain...

Sipen kanssa tuli joskus vähän juteltua Heinolassa.
"Spock luulee olevansa vaikka mitä, vaikka se on pelkkä paska"
Indy
12.07.2004 01:15:19 (muokattu 09.09.2005 04:32:53)
........
Makuupussimies
12.07.2004 02:25:11
I'Deesin kitaristin.... Ei nyt mikään hirveän kuuluisa.
Harr
guitarmonkey
13.07.2004 09:05:14
Näin eilen city-Anttilassa Amorphiksen Esa Holopaisen.

Kaverin kaveri näyttää ihan tuolta Holopaiselta. On tarjottu ilmaisia kaljoja ja sen semmoista.
Jos saisin mahdollisuuden soittaa kenen tahansa muusikon kanssa -elävän tai kuolleen, valitsisin ehkä mieluiten sen elävän.
st.Helena
14.07.2004 20:54:55

JOnnan ja Erinin tapasin (IIIK!) ja sain nimmarinkin (IIK IIK!) ja Erinillä oli samanlainen paita kuin mulla (tripla IIK!).

Pelle Miljoonan tapasin eräällä huoltoasemalla, kun se oli ostamassa kaljaa. Saatiin nimmarit ja juteltiin niitä ja näitä. Jopa ystäväni turbo-turba meni hiljaiseksi.

Tehosekoittimen poitsut olen kohdannut joskus vuosia sitten.

Ja tietysti sokerina pohjalla; itseni olen tavannut joka päivä jo 24 vuoden ajan. Ollaan ihan juteltu säästä ja kaikesta kivasta.
MYYKKEE MULLE LIPPU ILOSAARIROKKIIN!!! :C
totomiettinen
14.07.2004 21:08:02
Pelle Miljoonan tapasin eräällä huoltoasemalla, kun se oli ostamassa kaljaa. Saatiin nimmarit ja juteltiin niitä ja näitä. Jopa ystäväni turbo-turba meni hiljaiseksi.

Se kaveri se kyllä on aina jollain huoltoasemalla.

Oon useita kertoja nähny sen palloilevan millon milläkin huoltoasemalla.
DJKaaos
16.07.2004 16:23:12
Muutaman sanan joskus sillon tällön vaihtanut Agents-yhtyeen jäsenten kanssa.

Raittisen Jussin ja Henrik Granön kanssa oon puhunut puhelimessa.
Jos taivaalla nään tähdenlennon, niin silloinhan toivoa saan, ja tunnen sun kätesi hennon... Ja yössä haaveillaan.
Wiitala
18.07.2004 21:43:32 (muokattu 22.07.2004 14:04:56)
Petter Berndalen, Fredrik Gille, Olov Johansson, Roger Tallroth, Mikael Marin, Jenny Wilhelms, Dave Lindholm, Sami Kuoppamäki, Ian Anderson, Måsse Groundströem...

Siinä ehkä ne minun mielestäni "kuuluisimmat"... ; )

Ainiin, Elviksen näin toissapäivänä.
"Siat pääsee taivaaseen, ihmiset ei. Liity meihin enkeleihin."
Nimismies
19.07.2004 12:44:10
Ilosaaressa tuli tavattua Vilkkumaan Maija, Quintessencen porukkaa ja DJBB:n Tommy ja Johannes.
Kaikista eniten ottaa kuitenkin pannuun, että mua ja Turboa sanotaan häiriköiksi. Mielestäni häirikkö on sellanen floodaaja, jolla ei ole mitään asiaa ja ainut missio on häiritä muiden keskustelua. - Mahe
Listen
22.07.2004 13:45:18 (muokattu 09.08.2004 12:57:04)
No tässä vähän namedroppingia kuuluisista ja "kuuluisista" muusikoista - lähinnä niinku huumoripohjalta...

Dave Lindholmille ehdotin pikkukapakan takahuoneessa, että soittaisi keikalla "T.H.E. Worldin". Ei kuulemma toimi pelkällä akustisella kitaralla. Pöh, kyllä toimisi.

Matti Inkisen kanssa olen jutellut, kun kaverini soittivat SIG:in silloisessa kokoonpanossa. Atte Blomin näin kaverin studiolla SIG-sessioissa.

Tommi Lindellin olen tavannut, ja Holle Holopaiselle myin yhden soittimen.

Aikka "Teddy Guitar" Hakalan kanssa istuttiin samassa baarin pöydässä.

Ennen Alice Cooperin konserttia Mike Monroe & Andy McCoy käyskentelivät käytävällä, jälkimmäinen kävelykepeillä klenkaten.

Ilosaaressa ihmettelin Eläkeläisten alkuaikoina Onni Varikselle, mikseivät he tulleet soittamaan paikkakuntani jazzfestivaaleille vaikka pyydettiin. Eivät kuulemma olleet ottaneet tarjousta tosissaan.

Kauko Röyhkän lämppäreinä oltiin joskus ja samaan aikaan kusellakin, enpä rohjennut jutella. Martti Servon lämppäreinä oltiin, pyysin nimmarit treenikämpän seinälle pistettäväksi (oli niin sotkuinen, että heitin myöhemmin pois).

Möin festareilla tutun bändin levyn ainakin Electric Saunan Pekka Gröhnille, Cool Sheiksin levysoitinmiehelle ja The Nightingalesin pianistille. Aavikon rumpali ja Electric Saunan rumpali Heikki Tikka eivät ostaneet.

Marginaalibändeistä on tullut juteltua Deep Turtlen rumpalin, Larry & The Lefthandedin kitaristin, Sweetheartin/Chainsmokerin Jannen ja Isebel´s Painin solistin kanssa. Joskus jopa yli kymmenen sekuntia.

Jalla Jallan kitaristi lupasi ennen keikkaa huomioida toiveeni että soittaisivat coverina Remainsin "Don´t look backin" - ja soittivat. Usher Boysin Tepulta ostin keikan jälkeen bändin T-paidan. Jolly Jumpersin Hannus oli levymessuilla erään kauppiaan apupoikana.

Katri-Helenan kanssa juttelin viime joulun alla puhelimessa, kun pyysin taustabändinsä soittajan kautta pari Katrin postikorttia omistuskirjoituksilla. Annoin ne sitten joululahjaksi parille fani-kaverille.

Jukka Tolonen roudasi kaupungintalon pihassa kamojaan Ladaan ja olisi ollut tilaisuus sanoa, että Baddingin "Paratiisissa" on hienoin suomalainen kitarasoolo, mutta en sitten kehdannut.

Iggy Popille sanoin käsipäivää Kulttuuritalolla. Olin keikalla eturivissä.

Oon lukemassa Jyrki Hämäläisen uusinta elämänkertaa, onhan siinä vähän vakuuttavampaa nimienpudottelua... (Taustamusiikkina Juha "Watt" Vainio: "Mies joka tapasi Dingon")

EDIT: Moon Fog Prophetin (nyk. Kuusumun Profeetta) Mika Rätöltä ostin keikan jälkeen vinyyli-EP:n. Pavlov´s Dog ei kuulemma ollut bändin esikuva, vaikka mielestäni siltä vahvasti kuulosti.
"Hän oli loistava imitoija, joka piristi monia juhlia matkimalla Hitleriä ja Stalinia." -Englantilaisessa lehdessä julkaistusta muistokirjoituksesta.
Dunga
22.07.2004 14:07:01
Sanoin eilen Vesa- Matti Loirille "moikka vesku".
Ota kiri, ota kiri, loppukiri, harakiri kiri kiri kiri kiri... IMIK #4 [Kyllä lähtee]
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)