Aihe: Levyraati / vastaavia ohjelmia
1 2 3 4 57 8 9 10 11
mpekkanen
02.03.2024 21:55:17
Taas kaikki biisit täyttä paskaa. Ei yhtään edes kohtalaista.
Ja Kosonen on kenties koko raadin turhin tyyppi ja antoi huonoimmillaan 7 pistettä.
HaloOfFlies
03.03.2024 17:28:27

Pet Shop Boys ja Luukas Oja oli ainoat hyvät noista tämän viikon artisteista. Mokomaa en ole ikinä voinut sietää ja ihmettelin miten se sai noin hyvät pisteet.
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
Henri Henri Olavi
03.03.2024 17:47:24 (muokattu 03.03.2024 17:47:35)
HaloOfFlies: miten se sai noin hyvät pisteet.

Varmaan siksi koska hevi on paskimmillaankin parasta. No ei vaan. Varmaan siksi kun sitä ennen oli tullut pelkästään aivan vitun tylsää muniin puhaltelua.
Laughter is the most powerful banishing ritual. Lakkaus on raki!
Hargon
04.03.2024 10:24:17
Yksi jakso vielä jäljellä, mutta oma arvio Levyraadin paluusta:
+ Pääskysaari ei ole ollut niin ärsyttävä kuin pelkäsin
+ musiikkivalinnat ovat olleet oikeasti monipuolisia, tv-aikaa ovat saaneet bändit joita Sanoma Mafia ei ikinä soittaisi
- raadin vakiojäsenet ovat liian sidoksissa musabisnekseen tohtiakseen antaa kritiikkiä suomalaisille artisteille tai sitten yksinkertaisesti nykyajan loukkaantumiskulttuuri rajoittaa ilmaisua
Kaikki yllä esitetyt mielipiteet ovat fiktiivisiä. Viittaukset todellisiin asioihin tai henkilöihin ovat täysin sattumanvaraisia.
pekkap82
04.03.2024 11:02:05
Hargon: Yksi jakso vielä jäljellä, mutta oma arvio Levyraadin paluusta:
+ Pääskysaari ei ole ollut niin ärsyttävä kuin pelkäsin
+ musiikkivalinnat ovat olleet oikeasti monipuolisia, tv-aikaa ovat saaneet bändit joita Sanoma Mafia ei ikinä soittaisi
- raadin vakiojäsenet ovat liian sidoksissa musabisnekseen tohtiakseen antaa kritiikkiä suomalaisille artisteille tai sitten yksinkertaisesti nykyajan loukkaantumiskulttuuri rajoittaa ilmaisua

Suunnilleen samaa mieltä. Vaikuttaa siltä, että ohjelma on suunniteltu kotimaisen musiikin markkinointikanavaksi. Voisivat vastapainoksi näyttää uusintana Idolsin ekan kauden karsinnat.
trih
04.03.2024 12:41:49
Ihan ok lauantai-illan viihde. Positiivisinta genreriippumattomuus ja uutuudet. En mä tällaisia kuulisi muuten, mutta lauantai-illan sohvalta voi sivusilmäillä ja sivukorvailla.

Viimisin Putous kuvasi tätä myös mainiosti, erityisesti (ainakin itselleni myötistä aiheuttavat) Kallosen fiilistelyheiluminen ja Kososen ryijy oli hyvin huomioitu.
sormunen
04.03.2024 19:52:57
mpekkanen: Taas kaikki biisit täyttä paskaa. Ei yhtään edes kohtalaista.
Ja Kosonen on kenties koko raadin turhin tyyppi ja antoi huonoimmillaan 7 pistettä.

Et kai sä nyt oikeesti kuuntele tätä kuullaksesi pelkästään hyvää musaa? Mulla on hyllyt täynnä hyvää musaa, jota mä kuuntelen säännöllisesti. Ei siihen tarkoitukseen tarvii maikkarin tv-ohjelmaa.

Mulle tää on ollut erittäin positiivinen tapaus. Mä kuulen tämän ohjelman kautta viisi uutta biisiä, joita mä en missään muualla kuulisi enkä tule todennäköisesti koskaan enää kuulemaankaan, jossen innostu hakemaan levyä ostettavaksi. Viisi mulle tuntematonta biisiä viikossa on jo sellainen määrä, että se auttaa mua pysymään hivenen verran kärryillä siitä, missä musamaailmassa mennään. Siihen vielä videot ja pääsääntöisesti fiksut kommentit, niin mikä mättää? Toki mainoksia on ns. perkeleesti, mutta kanava on Mainostelevisio ja niitä mainoksia on myytävä, kun niitä kerrankin saadaan myytyä ja uusia nekin on mulle.

Eihän tää ohjelma ole tarkoitettu nuorille, niinkuin ei mikään muukaan televisio-ohjelma. Ainakaan toivoakseni, sillä toivon ja uskon, että nuoret eivät lauantai-iltana tuohon aikaan hengaa himassa, vaan ovat jo tiukasti kylillä. Jos niin ei ole, herra ihmiskuntaa armahtakoon!
Henri Henri Olavi
04.03.2024 19:54:40
sormunen:

Mulle tää on ollut erittäin positiivinen tapaus. Mä kuulen tämän ohjelman kautta viisi uutta biisiä, joita mä en missään muualla kuulisi enkä tule todennäköisesti koskaan enää kuulemaankaan, jossen innostu hakemaan levyä ostettavaksi. Viisi mulle tuntematonta biisiä viikossa on jo sellainen määrä, että se auttaa mua pysymään hivenen verran kärryillä siitä, missä musamaailmassa mennään. Siihen vielä videot ja pääsääntöisesti fiksut kommentit, niin mikä mättää? Toki mainoksia on ns. perkeleesti

Olen aivan samaa mieltä.
mpekkanen
04.03.2024 20:09:36
sormunen: Et kai sä nyt oikeesti kuuntele tätä kuullaksesi pelkästään hyvää musaa? Mulla on hyllyt täynnä hyvää musaa, jota mä kuuntelen säännöllisesti. Ei siihen tarkoitukseen tarvii maikkarin tv-ohjelmaa.

Mulle tää on ollut erittäin positiivinen tapaus. Mä kuulen tämän ohjelman kautta viisi uutta biisiä, joita mä en missään muualla kuulisi enkä tule todennäköisesti koskaan enää kuulemaankaan, jossen innostu hakemaan levyä ostettavaksi. Viisi mulle tuntematonta biisiä viikossa on jo sellainen määrä, että se auttaa mua pysymään hivenen verran kärryillä siitä, missä musamaailmassa mennään. Siihen vielä videot ja pääsääntöisesti fiksut kommentit, niin mikä mättää? Toki mainoksia on ns. perkeleesti, mutta kanava on Mainostelevisio ja niitä mainoksia on myytävä, kun niitä kerrankin saadaan myytyä ja uusia nekin on mulle.

Eihän tää ohjelma ole tarkoitettu nuorille, niinkuin ei mikään muukaan televisio-ohjelma. Ainakaan toivoakseni, sillä toivon ja uskon, että nuoret eivät lauantai-iltana tuohon aikaan hengaa himassa, vaan ovat jo tiukasti kylillä. Jos niin ei ole, herra ihmiskuntaa armahtakoon!

Asioita voi miettiä monelta kantilta. Itseäni ei kiinnosta paskat biisit siksi, etten ole niitä aikaisemmin kuullut tai että olisin jotenkin paremmin kartalla. Huono musa on huonoa ja ajan hukkaa. Tässä ohjelmassa soitetaan aivan liikaa hiphoppia ja muuta tämän päivän trendi huttua.
Ohjelmassa on myös pari vakioraatilaista, Kallonen ja Kosonen, jotka antaa jatkuvasti liian hyviä numeroita ihan kaikelle kun eivät uskalla antaa kritiikkiä mahdollisesti työkavereille, jotka soittavat näillä musa pätkillä. Tämä olisi parempi ohjelma ilman Kososta ja Kallosta. Lina ja Väinö ovat ihan eri maata ja heiltä tulee joskus ihan kritiikkiäkin.
Pääskysaari oli vähemmän ärsyttävä kuin ennakolta pelkäsin. Siitä siis plussaa.

Musa saisi olla paljon enemmän oikeilla soittimilla tehtyä mielellään roots pohjaista kamaa. Kaikelle räpille ja hiphoppille ehdoton ei samoin myös autotunelle.
Henri Henri Olavi
04.03.2024 20:13:27
mpekkanen:
Musa saisi olla paljon enemmän oikeilla soittimilla tehtyä mielellään roots pohjaista kamaa. Kaikelle räpille ja hiphoppille ehdoton ei samoin myös autotunelle.

Olen täysin päinvastaista mieltä.
Lennu
04.03.2024 20:18:30

Henri Henri Olavi: Olen täysin päinvastaista mieltä.

Joo niin mäki, ei kyllä jaksa mitään kitaranvoguttamista
Autistinen binääriaivo.
Henri Henri Olavi
04.03.2024 20:19:21
Lennu: Joo niin mäki, ei kyllä jaksa mitään kitaranvoguttamista

Erityissesti jotain roots-osastoa. Eikö kaikki sellaisen tekijät ole muutenkin jo haudassa?
mpekkanen
04.03.2024 21:50:29
Henri Henri Olavi: Erityissesti jotain roots-osastoa. Eikö kaikki sellaisen tekijät ole muutenkin jo haudassa?

Minulle musiikin pitää olla ihan oikeasti soitettua, eikä mitään autotunetettua puhelaulua konebiitin päälle.
Henri Henri Olavi
04.03.2024 22:29:29
mpekkanen: Minulle musiikin pitää olla ihan oikeasti soitettua, eikä mitään autotunetettua puhelaulua konebiitin päälle.

No ei sellaista enää tehdä, joten pitää tyytyä vain niihin äänitteisiin omassa hyllyssä.
Hargon
05.03.2024 09:29:09
sormunen:

Amen to that. Mua muutenkin huolestuttaa nykynuoriso, kun eivät enää kuulemma ryyppää ja sekoile. Se tietää vaikeuksia aikuisiässä, kun silloin ruvetaan kokeilemaan niitä hommia.
Kaikki yllä esitetyt mielipiteet ovat fiktiivisiä. Viittaukset todellisiin asioihin tai henkilöihin ovat täysin sattumanvaraisia.
sub zero
05.03.2024 22:58:30
Hargon: Amen to that. Mua muutenkin huolestuttaa nykynuoriso, kun eivät enää kuulemma ryyppää ja sekoile. Se tietää vaikeuksia aikuisiässä, kun silloin ruvetaan kokeilemaan niitä hommia.

Eikös nuo mielenterveysoireilut ja muunsukupuolisuudet ole paljon rankempia juttuja?
Nakkikioskit vapiskaa! Hampurilaisketjut ovat tulossa! Amerikkalaisperäinen pullan sisään pantu jauhelihapihvi uhkaa kukoistavaa suomalaista nakkimakkara- ja hotdog-kulttuuria. Hampurilaisten ohella ravintolat myyvät myös kansainvälistä ilmapiiriä.
Henri Henri Olavi
10.03.2024 01:13:58 (muokattu 10.03.2024 01:18:52)
Olipa mahtava jakso. Ei kovin hyviä biisejä, mutta Topi Borg oli niin upea, että nauroin alusta loppuun ja siten kaikki biisitkin olivat parempia. Kaksi biisiä toimivat hienosti, se Selena ja Viitasen Piia.
velipesonen
10.03.2024 09:30:32

Minun argumenttini ovat laaja-alaisempia, tarkempia ja huolellisemmin perusteltuja kuin teidän muiden.
Kissatäti
10.03.2024 11:58:50
Kaksi aivan helmeä kappaletta. Varsinkin se Viitasen Piian biisi ja Sonja Selenan myös.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)