Oan 01.03.2024 10:22:43 | |
---|
Shredator: Mutta, miksaus kuulostaa taas ehdalta Mäenpäältä. Kun se on tuosta miksauksen vaikeudesta vuosikaudet jauhanut niin tulee kiinnitettyä siihen sitten huomiotakin ihan liikaa. Väsyisköhän tässä korvat muuten niin äkkiä, mulle jo nuo klipitkin oli liikaa ainakin kuulokkeilla. Ihmiselle kaikkein tärkein maailmassa on DÄGÄ. |
Eukka 01.03.2024 11:08:40 | |
---|
Shredator: Mutta, miksaus kuulostaa taas ehdalta Mäenpäältä; Eeppinen ylilataus ja koko paketti tukkoon. Hädin tuskin erottaa basarin ja virvelin toisistaan xD I got axe for you! |
Jeszse 01.03.2024 11:11:17 | |
---|
Eukka: Hädin tuskin erottaa basarin ja virvelin toisistaan xD Vittu äjjä, luulen aina että oon kirjottanu jotain tietämättäni. Hipelius: Olet hieno mies, mutta sulla on aivan ällistyttävän huono maku. |
Megalomania 01.03.2024 11:18:49 (muokattu 01.03.2024 11:22:48) | |
---|
En ole kielitieteilijä tms. asian ammattilainen, mutta kovasti kuulosti siltä, että Mäenpää on käsikirjoittanut muidenkin yhtyeen jäsenten repliikit tuohon mainosvideoon. Ei sillä, että olisin asiasta yllättynyt. Kuulosti vaan siltä, että Mäenpää puhuu, mutta ääni ja naama vaihtuu. Yksi asia, jota en huomannut videossa tai sen kommenttikentässä on kitarasoolot. Niistä ei taidettu mainita mitään eikä niiden perään kysellä. Time I:n kohdalla muistan yleisön harmittelua levyllä olevien kitarasoolojen määrästä. Mikä lienee asian laita nyt? Ja mikä tärkeintä, onko sooloja nauhoittaessa ollut jalassa housut vai pelkät bokserit? EDIT: olihan se tieto tuolla Indegogo-sivulla. 7 sooloa! Anteeksi erheeni. "Koska musiikin voidaan havaita koostuvan melodiasta ja rytmistä, on kiinnitettävä huomiota siihen vaikutukseen, mikä niillä on kasvatukseen." - Aristoteles |
Kontiak 01.03.2024 11:34:17 | |
---|
Mukava kun näissä Wintersunin videoissa on rallienglanti tekstitettynä! "my trusty Old Mac Pro had to fight like hell but it survived the task the CPU was running close to 100% all the time for months fortunately it was autumn and winter so I could cool it down by opening the windows :)" release the package, remove the kalsars, it's about time :) "Improvisation is a genesis of composition" - YJM |
Sacrificed son 01.03.2024 13:33:57 | |
---|
Duro: Jos edellisen kamppiksen meiningil mennään niin sieltä tulee se luvattu levy (edellisessä vain digitaalisena, toivottavasti siel nyt edes täl kertaa olis iha fyysinenkin levy) ja sitte kauhea läjä digitauhkaa ja Mäenpään itse kötöstämiä vessamiksauksia vanhoista tuotoksista. Ja hinta noin viiteen kymppiin per PÄKITS. Ja kyllä, menin halpaan viimeksi. Jukupliut, täähän oli profeetallinen viesti. |
Duro 01.03.2024 13:37:11 | |
---|
Sacrificed son: Jukupliut, täähän oli profeetallinen viesti. Mä oraakkeli oon. Prönts. |
Tympee Huttunen 01.03.2024 13:50:29 | |
---|
Kohta on sadan tonnin raja puhki. Aiempi meni kyllä melkein puoleen miljoonaan. Aikamoista silti. Nuo japanihommat promoissa on ihan selkeitä, kun musassakin niitä vilisee. Minusta hieno kunnon samurai-homma tavan pönöttämiskuvien sijaan - ne vasta hauskoja onkin. |
Hamsteri Kukkonen 01.03.2024 14:51:24 | |
---|
Jeszse: Vittu äjjä, luulen aina että oon kirjottanu jotain tietämättäni. Gotta type fast "You have KELA. Don't worry." -Kiko Loureiro // Nortteja povarissa 24.1.2024 alkaen: 18. |
rakula 01.03.2024 15:08:41 | |
---|
Tympee Huttunen: Kohta on sadan tonnin raja puhki. Aiempi meni kyllä melkein puoleen miljoonaan. Aikamoista silti. Nuo japanihommat promoissa on ihan selkeitä, kun musassakin niitä vilisee. Minusta hieno kunnon samurai-homma tavan pönöttämiskuvien sijaan - ne vasta hauskoja onkin. Kyllä tämä huvitti minua enemmän, kuin basic hevimörköjen promokuvat: https://iili.io/JM0VOD7.png Onkohan tämä Hahdon kuva pöllitty jostain lomakuvasta ? Sun skittas maalin alta paljastui todella hieno puupinta |
ekikoo 01.03.2024 15:12:03 | |
---|
Onkohan Time II:n biisit kirjoitettu jo kuinka kauan aikaa sitten... Tematiikan kanssa Whispered kerkesi ensin! rölöö I would if I could...! |
Boltsa 01.03.2024 15:29:03 | |
---|
Ei noi klipit mun korvaan kuulostanut, että vuodesta 2006 näiden kans touhuttu. Tai sit en oo riittävän EPIC. :( Mutta ostanen levyn silti. Että saa edes sen Way of firen kuulla muualtakin kun youtubesta yleisöstä kuvatuilla kamerasoundeilla. Boltsa |
Eukka 01.03.2024 15:56:07 (muokattu 01.03.2024 15:58:59) | |
---|
ekikoo: Onkohan Time II:n biisit kirjoitettu jo kuinka kauan aikaa sitten... Noh, Hahto soitti rummut "Time kakkoselle" vuonna 2006... Jeszse: Vittu äjjä, luulen aina että oon kirjottanu jotain tietämättäni. Mun Sonic on ykkösestä, sun kolmosesta, luulis ekalla silmäyksellä erottavan xD I got axe for you! |
Henri Henri Olavi 01.03.2024 15:57:54 | |
---|
Boltsa: Että saa edes sen Way of firen kuulla muualtakin kun youtubesta yleisöstä kuvatuilla kamerasoundeilla. Eiköhän se ole kuultavissa joka puolella sitten kun levy ilmestyy. Ei sitä varten tarvitse levyä ostaa. Laughter is the most powerful banishing ritual. Lakkaus on raki! |
Jeszse 01.03.2024 16:12:04 | |
---|
Hipelius: Olet hieno mies, mutta sulla on aivan ällistyttävän huono maku. |
Jeszse 01.03.2024 16:13:19 | |
---|
Mut siis joo, klipit ei kuulostanu kauheen hyvältä. Niin paljon raitaa ja jytää että tuntu menevän korvat lukkoon jo tosta n. kolmesta minuutista. Voi olla raskasta kuunnella koko levy. Hipelius: Olet hieno mies, mutta sulla on aivan ällistyttävän huono maku. |
Eukka 01.03.2024 17:02:17 | |
---|
I got axe for you! |
Torniojaws 02.03.2024 00:14:42 (muokattu 02.03.2024 00:15:05) | |
---|
rakula: Kyllä tämä huvitti minua enemmän, kuin basic hevimörköjen promokuvat: https://iili.io/JM0VOD7.png Onkohan tämä Hahdon kuva pöllitty jostain lomakuvasta ? Saunakalja photosopattu päkitsistä pois, muuten ehtaa Summer Seasonsia! |
texan 02.03.2024 00:25:36 | |
---|
Shredator: Ilmeisesti ei ole tarpeeksi trve vision mulla sitten! Yleensä ottaen jos pitää tuolla tavalla markkinoida levyjään niin on jo lähtökohtaisesti jokin pielessä. Muutenkin huvittaa kun Jari hehkuttaa ja puhuu me muodossa. Kai Hahtokin selkeästi suhtautuu vähän huvittuneesti noihin Jarin touhuihin ja päivitteli esim. tuossa Kaaoszinen taannoisessa haastattelussa, kun rumpuosuudet Time II tehtiin jo v. 2006, eli 18 vuotta sitten. Wintersun onkin Kaitsulle pelkkä harrastus, toki on herrasmies ja ovat Jarin kanssa kavereita ja onhan hänellä näille muille projekteille aikaa nyt kun Nightwish on pitemmällä tauolla. |
texan: Muutenkin huvittaa kun Jari hehkuttaa ja puhuu me muodossa. Kai Hahtokin selkeästi suhtautuu vähän huvittuneesti noihin Jarin touhuihin ja päivitteli esim. tuossa Kaaoszinen taannoisessa haastattelussa, kun rumpuosuudet Time II tehtiin jo v. 2006, eli 18 vuotta sitten. Wintersun onkin Kaitsulle pelkkä harrastus, toki on herrasmies ja ovat Jarin kanssa kavereita ja onhan hänellä näille muille projekteille aikaa nyt kun Nightwish on pitemmällä tauolla. Mutta toisaalta, räjähtääkö galaksit nyt tämän myötä? Voipi olla, kukaties. |