Aihe: Kuolleet kielet?
1
JouHou
13.07.2004 17:49:46
Niin, mistä näkee että kielet on "kuolleita"?

Siinähän tuo ydinasia tulikin. Ei kai sitä kannata pitempään jaaritella..
hemmo
13.07.2004 17:56:54

Niin, mistä näkee että kielet on "kuolleita"?

Peruslähtökohtahan on, että ostaa tuoreita eläviä kieliä, jotka keitetään nopeasti kuoliaaksi miedossa suolavedessä. Kaikki avautuneet kielet heitetään pois, ja niitä ei käytetä.

On mulla kielileikkeleen ja -keitonkin reseptit jos tarvitaan.
Hemppan-Helliksen Ristsa, Pintsa, Remppa & Romance palvelee. "Mitä sais olla, niinku?"
Teijo K.
13.07.2004 18:01:51 (muokattu 13.07.2004 18:03:23)

Peruslähtökohtahan on, että ostaa tuoreita eläviä kieliä, jotka keitetään nopeasti kuoliaaksi miedossa suolavedessä. Kaikki avautuneet kielet heitetään pois, ja niitä ei käytetä.

On mulla kielileikkeleen ja -keitonkin reseptit jos tarvitaan.

Eijei, kun perinteisesti sitruunaa kaadetaan päälle. Jos se ei mitenkään reagoi, sitä EI saa syödä.

Vai oliko se sittenkin ostereihin?

Ps. Jos et huomaa sitä itse gorfalla, asialla ei ole (vielä) mitään merkitystä. Kyllä se asia sitten avautuu ihan itsekseen. Jos on avautuakseen.
I'm a kingkong man I'm a hoodoo man I'm an apeman.
JouHou
13.07.2004 18:20:47
Mutta ei oo varmaan ihan normaalia jos kaikki kielet on ostettaessa sellaisia että ne on lähteny ikäänkuin purkautumaan sieltä viritystappien kohdalta?

Ei niitä ainakaan kiristää pysty..
hemmo
13.07.2004 18:22:43

Mutta ei oo varmaan ihan normaalia jos kaikki kielet on ostettaessa sellaisia että ne on lähteny ikäänkuin purkautumaan sieltä viritystappien kohdalta?

Siis kielten metallipunos vai se kielten päiden värillinen "kangas"?

Ei niitä ainakaan kiristää pysty..

Kääntyykö viritystapit lain?
Hemppan-Helliksen Ristsa, Pintsa, Remppa & Romance palvelee. "Mitä sais olla, niinku?"
JouHou
13.07.2004 18:25:34
Juu se metallipunos on kauhian harvaa..

Pystyy niitä kiristää mutta tuntuu että napsahta kohta katkipoikki
hemmo
13.07.2004 18:26:13

Juu se metallipunos on kauhian harvaa..

Pystyy niitä kiristää mutta tuntuu että napsahta kohta katkipoikki

Mikä sbasso sunla on?
JouHou
13.07.2004 18:28:05
Tällänen Washburn. (Halppiskamaa)

Pitää mennä, palaillaan illemmalla
N_Bates
13.07.2004 22:18:18

se punoshan on monissa kielissä harvaa siellä päässä. ei se mitään haittaa. Yleensä siinä on vaan sitä kangasshittiä päällä..Jossain warwickin roskakielissä ei oo...
Stein und Brötchen!
JouHou
14.07.2004 00:01:37 (muokattu 14.07.2004 00:03:09)
Kaikki kielet, vaiko kenties yksi setistä vainen?

kaikki kielet, kahdesta setistä..

Jossain warwickin roskakielissä ei oo...

mulla taitaa sitte olla semmoset... (red strings)
Incarnation
14.07.2004 00:34:06
mulla taitaa sitte olla semmoset... (red strings)

Näistä punaisista näitä kuolleit löytyy. Eli siis kieli ei soi puhtaasti vaan on sellainen tukkoinen, ihan kuin jossain jokin estäisi kielen värähtelyn.
"Tää on tää perkeleen levyraati-asetelma: Ai se oli kotimaista, no sitten vielä vähän kovemmalle!" -Marko Annala (Tavastia 7.4.2004)
N_Bates
14.07.2004 09:01:43

Näistä punaisista näitä kuolleit löytyy.

Joo.. joskus tilasin noita thomannilta muutaman setin. ainakin kahdessa oli kuollut E. Enpä tilaa enää.
Stein und Brötchen!
Incarnation
14.07.2004 09:37:02
Joo.. joskus tilasin noita thomannilta muutaman setin. ainakin kahdessa oli kuollut E. Enpä tilaa enää.

Mulla on ollu 3 settiä punasia ja kaikista noita löytyi vähintään yksi kappale.
Sen sijaan mustissa ei ole ollut sitä ongelmaa.
Warwick on kuitenkin jostain syystä vähän heikkokestoinen kieli koska jopa B-kielet meinaavat mennä poikki.
"Tää on tää perkeleen levyraati-asetelma: Ai se oli kotimaista, no sitten vielä vähän kovemmalle!" -Marko Annala (Tavastia 7.4.2004)
duane
14.07.2004 11:11:12
eieieiei pojat...
Vaihdetaan uudet kielet bassoon, hinkataan niihin vaikkapas voita, annetaan muhia pari päivää ja sitten voi alkaa vaikka soittamaankin... Toinen vaihtoehto on olla vaihtamatta kieliä....
Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle.
JouHou
14.07.2004 11:42:26
Kestääkö se kiinnitys tosiaan jos kiristää siitä harvemman punoksen kohdalta? Mikä idea siinä ees on, että on tehty loppuosasta harvempi?
Incarnation
14.07.2004 12:07:29
Kestääkö se kiinnitys tosiaan jos kiristää siitä harvemman punoksen kohdalta?

Kun sä lyöt sen kielen siihen kiinni ja rupeat sitä viritystappia ruuvaamaan niin se kiristää tietysti koko kieltä. Ei sitä voi kiristää kuin siitä viritystapista.
JouHou
14.07.2004 13:00:49
Ei sitä voi kiristää kuin siitä viritystapista.

Älä?!?!
Incarnation
14.07.2004 13:06:53
Älä?!?!

Eli toisinsanoen what are you waiting for? Ei luulisi olevan ongelmaa sitten.
N_Bates
14.07.2004 13:07:19

On ne mulla kestänyt. Tosin tokain virityskoneistoihin tuli kyllä jälkiä siitä punoksesta.
Stein und Brötchen!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)