Aihe: EVH 5150 III volume modaus?
1
Guitaristi75
17.02.2024 16:09:31
Hei,

Osaisiko joku jelpata? Minulla on ko vahvistinnuppi 6L6 putkilla ja eka kanavassa saman vainon ja volumen alla clean ja crunch. Näiden välinen volume ero valtava. Kuulin että siihen on ratkaisuna joku Concentric pot kit? Osaako joku sanoa mistä saisin sellaisen hankittua ja pitääkö niitä olla kaksi? Eli gainiin ja volumeen? Kiitos.
Pelimonni
24.02.2024 01:51:43
Guitaristi75: Hei,

Osaisiko joku jelpata? Minulla on ko vahvistinnuppi 6L6 putkilla ja eka kanavassa saman vainon ja volumen alla clean ja crunch. Näiden välinen volume ero valtava. Kuulin että siihen on ratkaisuna joku Concentric pot kit? Osaako joku sanoa mistä saisin sellaisen hankittua ja pitääkö niitä olla kaksi? Eli gainiin ja volumeen? Kiitos.

Youtubessa on asiaa siitä. En ole perehtynyt, mutta veikkaan, että yhden vastuksen arvoa vaihtamalla (parhaimmillaan rinnan) se hoituu. Volume balanssista, tasapainosta on kyse, ei vika. Monesti vakvistimissa hyökkää toinen saatikka kolmas kanava. Vastuksilla se hyökkäys rajoitetaan.
Juha.
Pääteputkisärö Marshallilla # Jos lahkeesi ei lepata, et ole vielä lähelläkään sitä. Hyviä kauppoja olen täällä tehnyt. Kun ei ole kusetettu, niin en kuseta minäkään.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)