RockFanatic: Nosto. Jumalauta että Kirka keikalla on kova levy. Tuolloin 18-vuotiaan sällin versiot rhythm n blues- ja soul-klassikoista, jumalaisen hieno Georgia On My Mind etunenässä (kuka edes lauloi mitään vastaavalla intensiteetillä Suomessa vuonna 1969?), ovat silkkaa murhaa. Bama Lama Bama Lookin irtoaa melkeinpä paremmin kuin Pikku-Rikulta itseltään. Minulle R.O.C.K iski luun kurkkuun. Tykkäsin joistakin iskelmäbiiseistäkin, mut tuo levy palautti, millainen ääni hänellä oli. Poismenonsa oli suuri suru. Kun olisi uskonut Muskaa, et jotain on pahasti pielessä:( tai ehkä tiesi itsekin. Todella paha menetys. |
G.F 28.02.2024 10:32:07 | |
---|
Sinep7: Minulle R.O.C.K iski luun kurkkuun. Tykkäsin joistakin iskelmäbiiseistäkin, mut tuo levy palautti, millainen ääni hänellä oli. Poismenonsa oli suuri suru. Kun olisi uskonut Muskaa, et jotain on pahasti pielessä:( tai ehkä tiesi itsekin. Todella paha menetys. Oli kyllä tosi kova levy ilmestyessään. Pari viikkoa levyn ilmestymisen jälkeen oli Kirka keikalla Lahdessa. Oli kyllä huikean kova keikka. Bändissä taisi olla ainakin Esa Palosaari rummuissa. Oliko Tatu Mannberg jo silloin kitarassa, en ole varma? The Spell oli sitten aikamoinen pettymys. Biisit ihan hyviä mutta se alkeellisen rumpukoneen käyttö. Ihmeteltiin jo aikoinaan kun kannessa luki jotain tyyliin, "Miri Miettinen, rumpukoneen ohjelmointi" tms. Miksi Miri Miettinen ei soittanut oikeita rumpuja :D |
masoni 28.02.2024 12:30:57 | |
---|
Olin 86-87 katsomassa Tahkolla Kirka shouta.Oli todella kova!Rummuissa oli joku pienikokoinen tyyppi peruukki päässä,valkoinen afro.Kitaraa soitti Jaku Havukainen,kovaa settiä!Muita en muista että ketä oli koskettimissa ja beississä. |
mpekkanen 28.02.2024 15:15:56 | |
---|
Näin Karstulassa 86 tai 87 Kirkan ja se oli tosi hyvä keikka. |
shuffle 28.02.2024 16:29:48 | |
---|
Kuskasin Kirkaa pari kertaa 2000-luvun alussa, Krunikasta minne nyt menikään. Oltiin autossa kahdestaan vajaan tunnin verran aina. Positiivinen kaveri oli hän, aina positiivinen asenne ja jutut. Kerran kerroin, että mutsini diggaa sinua. Kirka heitti, että "mä voin vetää nimmarin johonkin". :) Maanläheinen jätkä, ei egoa. Shuffle it all by the Izzy Stradlin and the Ju Ju Hounds |
pehko 28.02.2024 22:10:18 | |
---|
Meidän äiti on joskus 70 luvulla menny kaverinsa kanssa Kirkan ja bändijäsenten kyydissä Mäntsälästä tms. Hesoihin. Kertoi että oli mahdottoman mukava mies. |
Henri Henri Olavi 29.02.2024 01:47:04 | |
---|
Näin Kirkan livenä 1985 Leppävaaran Gallerian avajaisissa. Sain nimmarinkin. "Katu kuin autiomaa" on yksi kovimmista suomalaisista käännösbiiseistä koskaan. Laughter is the most powerful banishing ritual. Lakkaus on raki! |