bigbadwolf 13.07.2004 14:34:00 | |
---|
Aika kaukaa haettu mutta tunteeko joku hyviä levykauppoja New Yorkissa tai Bostonissa? |
Karlsson 13.07.2004 14:36:24 | |
---|
Aika kaukaa haettu mutta tunteeko joku hyviä levykauppoja New Yorkissa tai Bostonissa? Nykissä tuntui olevan hyviä levykauppoja vähän joka nurkalla. Pelkästään Manhattanilla on kierreltävää päiväkausiksi. Kannattaa tsekata esmes paikallinen puhelinluettelo, sieltä selviää... Yes ma´am, you can call me Sam! |
Johnny Buzz 13.07.2004 15:32:50 | |
---|
Kannattaa Nykissä tsekata kans Village Voice -ilmaisjakelulehti. Sielt pitäis löytyä mainoksia levykaupoista. Lehdestä löytyy kans eri baarien keikkakalentereita, jos ne kiinnostaa. www.soulstab.com |
Chemo 13.07.2004 15:36:09 | |
---|
Molemmissa noista kaupungeista mä olen käynyt sellaisissa levyliikkeissä jotka ovat vaan sattuneet matkan varrelle. Ihan jees puoteihin olen noissa eksynyt, mutta varsinkin jos paikan päällä aikaa on rajoitetusti, en lähtisi metsästämään eksoottisia levyjä - tilaisin ne postilla jostain ja käyttäisin ajan siellä muuhun. Ramalamadingdong. |
Greenwichiin vaan. Sieltä niitä löytyy. Voin katsoa himasta, olenko kirjannut ylös jotain tiettyjä mestoja, mutta niitä tosiaan riittää siellä. Samoin kuin helvetin hyviä klubeja, soitinliikkeitä yms. yms. Innostus, nuoruuden hermostollinen häiriötila, joka paranee pienillä annoksilla katumusta kokemuksen karttumisen seurauksena. |
Johnny Buzz 13.07.2004 16:13:49 | |
---|
Hyviä soitin liikeitä löytyy parikin siitä ihan Times Squaren kupeesta. Samoin Hobokkenista löytyy hyviä soitinkauppoja etenkin, jos haluu löytää vintage-soittimia. Se Hobokken on New Jerseyn puolella 15 minuutin lauttamatkan päässä Lower Manhattanilta. Lautat lähtee siitä Brooklyn Bridgen kupeesta. Katsastamisen arvoinen paikka. Ja jos haluaa hyviä rokkiklubeja löytää, niin kannattaa suunnata East Villageen. Siellä on ties kuinka monta hyvää klubia, joissa mahdollista nähdä paikallisia bändejä. Ainakin semmonen mesta kuin Continental kannattaa tsekkaa. Pieni mesta, mut siellä voi olla välillä isompiakin nimiä yllätyskeikalla. www.soulstab.com |