Kefiiri 06.02.2024 12:44:41 (muokattu 06.02.2024 12:45:08) | |
---|
samiko: Ei oo niinq soitossa tunnetta, yhyy ja sniif. Bonamassasta voisi kinata enemmänkin mutta se ei kuulu tähän ketjuun. Olen katsonut sen dokkarin ja pakko sitä on vähän sympatiseerata vaikka en ymmärrä miksi joku kuuntelisi sen levytyksiä. Mukavalta ja hommastaan innostuneelta tyypiltä vaikuttaa, ei mulkvistilta. En ole musiikin asiantuntija. |
PekkaM 06.02.2024 21:50:40 | |
---|
Jos ei tykkää Polyphiasta niin saako silloin olla tykkäämättä myös Bonamassasta? |
mpekkanen 06.02.2024 21:56:55 | |
---|
PekkaM: Jos ei tykkää Polyphiasta niin saako silloin olla tykkäämättä myös Bonamassasta? Itse en tiedä mikä tai kuka on Polyphia... Minusta Bonamassa on liian steriiliä kamaa. Kyllä se soittaa osaa, mutta jotenkin se musa on hajutonta, mautonta ja muutenkin aika mitään sanomatonta. Jonkun dokumentin katsoin hänestä ja ainakaan siinä ei tullut sellaista musaa mikä minulle uppoaa. |
PekkaM 07.02.2024 13:44:34 (muokattu 07.02.2024 13:46:08) | |
---|
mpekkanen: Itse en tiedä mikä tai kuka on Polyphia... Polyphia ja etenkin Tim Henson on antiteesi kaikelle boomerikitarismille mutta ei se musiikkia ole. Yllättävää muuten huomata, että täällä ei moisista polyypeistä ole mitään keskustelua kun jossain Redditissä tai jopa Beaton tubessa ei paljon muusta kuin näistä Hensoneista ja Abaseista ole jauhettu jo vuosia. Ja menee kyllä ihan aiheen vierestä ja puoliksi läpällä. |
aku06 07.02.2024 17:29:32 | |
---|
mpekkanen: Itse en tiedä mikä tai kuka on Polyphia... Minusta Bonamassa on liian steriiliä kamaa. Kyllä se soittaa osaa, mutta jotenkin se musa on hajutonta, mautonta ja muutenkin aika mitään sanomatonta. Jonkun dokumentin katsoin hänestä ja ainakaan siinä ei tullut sellaista musaa mikä minulle uppoaa. Sama juttu täällä - ei uppoa minullekaan |
samiko 07.02.2024 17:50:53 (muokattu 07.02.2024 17:51:09) | |
---|
Listatkaa tähän turvonneet hintapyynnöt-ketjuun reippaasti vaan muitakin asioita mistä ette tykkää. Mä en tykkää: - mämmistä - rapista - siideristä - Ed Sheeranista - romanttisista komedioista - pianohaitareista - kylmistä talvista - aamuheräämisistä |
Laulava Kylätohtori 07.02.2024 18:44:04 | |
---|
Tuo Bonamassa-viha on mulle täys mysteeri. Minusta vaikuttaa asialliselta jalat maassa tyypiltä, mitä olen joitakin youtube-videoitaan katsonut. Ihan rennosti niissä antaa vinkkejä eikä kuvittele olevansa mikään elvis. Ainakaan niissä, mitä olen itse nähnyt. Ja kyllä sillä jotain ihan kovia vetoja on, vaikken ole fani kuitenkaan. Ehkä tekee musiikkia iso yleisö edellä eikä pelkät muusikot, niin muusikkoja harmittaa. Anyway, musiikistaan ei tarvitse pitää, mutta se suorainen dissaus ja viha kyllä ihmetyttää. Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
Durty 07.02.2024 19:16:01 | |
---|
samiko: Listatkaa tähän turvonneet hintapyynnöt-ketjuun reippaasti vaan muitakin asioita mistä ette tykkää. Mä en tykkää: - mämmistä - rapista - siideristä - Ed Sheeranista - romanttisista komedioista - pianohaitareista - kylmistä talvista - aamuheräämisistä Kas, meillä on aika lailla sama maku. |
eth0 07.02.2024 21:00:30 | |
---|
PekkaM: Jos ei tykkää Polyphiasta niin saako silloin olla tykkäämättä myös Bonamassasta? Minullapa on vaimo, joka tykkää sekä Bonamassasta että Polyphiasta. Kuka lie opettanut :) |
Kefiiri 07.02.2024 21:23:49 (muokattu 07.02.2024 21:25:45) | |
---|
Minä tykkään mämmistä, ehkä Polyphiastakin, jälkimmäisestä ei ole kokemusta. Saarioisten. En ole musiikin asiantuntija. |
lukeman 13.02.2024 11:22:31 | |
---|
|
Kefiiri 13.02.2024 12:12:01 | |
---|
En ole musiikin asiantuntija. |
korvaoo 13.02.2024 14:24:44 | |
---|
Kefiiri: Ihmeen optimistinen hintapyyntö ammattilaisilta vanhasta trankkuvahvarista. Pitäisihän se tietää että kukaan ei maksa Dynacordin transistorivahvarista viittä sataa vaikka vehje olisi kuinka asiallinen. https://www.tori.fi/keski-suomi/_Dy … aytetty_124289678.htm?ca=18&w=3 Saahan sitä pitää myynnissä tosiaan... Itellä ollu huollettu Dynacordin putki- pa vahvistin jo tovin myynnissä ja kiinnostus on huomattavasti halvemmalla aika tasan pyöreä nolla. kaikki paitsi on turhaa. |
Laulava Kylätohtori 13.02.2024 15:02:45 | |
---|
Kefiiri: Ihmeen optimistinen hintapyyntö ammattilaisilta vanhasta trankkuvahvarista. Pitäisihän se tietää että kukaan ei maksa Dynacordin transistorivahvarista viittä sataa vaikka vehje olisi kuinka asiallinen. https://www.tori.fi/keski-suomi/_Dy … aytetty_124289678.htm?ca=18&w=3 Minusta ylihintaiset pyynnöt vievät uskottavuutta ammattilaisilta/liikkeiltä. Joko ei ole tietoa tai vielä todennäköisemmin yritetään vedättää hintaa ylöspäin. Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
mpekkanen 13.02.2024 15:18:21 | |
---|
korvaoo: Saahan sitä pitää myynnissä tosiaan... Itellä ollu huollettu Dynacordin putki- pa vahvistin jo tovin myynnissä ja kiinnostus on huomattavasti halvemmalla aika tasan pyöreä nolla. En tiedä mikä on moisen vahvistimen hintataso. Sain eilen tästä kyseisestä liikkeestä kolme Bossin pedaalia Thomann hintaan ja liike toimitti ne autolla minulle kotiin asti, tänne Jyväskylään. Tosi hyvä palvelu, minun mielestä. Sellainen huomio vahvistimesta, että tavarat tuppaa kiinnostamaan aina hieman enemmän jos sellainen on liikkeessä myytävänä kuin yksityisellä. Ehkä liikkeestä ostamista pidetään jotenkin turvallisempana kuin yksityistä myyjää. |
|
Kefiiri 13.02.2024 16:00:43 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Minusta ylihintaiset pyynnöt vievät uskottavuutta ammattilaisilta/liikkeiltä. Joko ei ole tietoa tai vielä todennäköisemmin yritetään vedättää hintaa ylöspäin. Voihan se olla että oikeasti näkevät laitteen noin arvokkaana, mutta toisaalta luulisi tajuttavan miten aliarvostettuja vanhat transistorivahvarit ovat. Edes Gibsonin hienoista trankkucomboista ei makseta oikein mitään. Dynacord ei ole kovin seksikäs merkki vaikka laitteet ovat ihan päteviä. En ole musiikin asiantuntija. |
Gary the pine 13.02.2024 18:56:03 | |
---|
Tulin, näin, paskoin housuun. |
korvaoo 14.02.2024 09:23:44 | |
---|
Gary the pine: Nämähän ei tainnu ihan tätä maksaa edes pakasta vedettynä ja täysin kasattuinakaan? https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1894867 Semmonen muistikuvan pätkäle on että silmäkarkimmat wolffit ois ollut 250 euron luokkaa mitä tässä myyty. Tuossa toki tuo Les Trem, mutta oman kokemuksen myötä tuo koko vireensekoittaja on lähinnä hintaa laskeva tekijä :D kaikki paitsi on turhaa. |
jpousi 14.02.2024 13:24:48 (muokattu 14.02.2024 13:33:20) | |
---|
korvaoo: Semmonen muistikuvan pätkäle on että silmäkarkimmat wolffit ois ollut 250 euron luokkaa mitä tässä myyty. Kaivelin pikaviesteistä, että vuonna 2009 maksoin uudesta ruskeasta kimppatilaus-Wolf Explosta 200 euroa. Kun sitten seuraavana vuonna myin sitä, tarjoukset liikkuivat satasen kieppeillä... Taisin saada 150 euroa. Oho, eiku! |