Aihe: Viimeksi katsomasi TV-sarja ja mietteesi siitä
1 2 3 4 543 44 45 46 4749 50 51 52 53
Kummiseta
08.02.2024 01:37:39
mpekkanen: Muistan kun noita Bollywood leffoja alkoi tulemaan Netflixiin. Katsoin jopa niitä kun ei ollut muuta uutta katseltavaa ja niissä se huonojen elokuvien osuus on kyllä todella suuri.
Minä en muista että afrikkalaisia filmejä olisi silloin vielä ollut tai niitä oli todella vähän.
Minusta noissa suoratoistoissa voisi olla enemmän 60, 70 ja 80-lukujen elokuvia. Varsinkin 70-luvun leffoja ei oikein ole missään tai ne on jotain aikansa blockbustereita. Noissa jo vähän vanhemmissa on paljon hyviä elokuvia, mitä ei telkkarista ole näytetty ja niitä ei oikein mistään enää löydä.

Joo. Mulla on standardi, jokainen leffa saa 15 minuuttia aikaani nayttaa etta mista on kyse. Nollywood kama on taysin katselukelvotonta, ma katselin niita jonkun 40 kappaletta, paskaa. Vuosikymmenista puhuttaessa, huomaa hyvin miten jengi netflixilla on nuorta kaartia joka ei ole 80-lukua elanyt, se mita ruudulla vilkkuu, verrattuna siihen milta todellisuudessa silloin naytti, on aika iso kontrasti.

Nyt menen takaisin boomeri kuoppaani. Noi vanhemmat leffat(kuten suosikkini Syva Joki), niita saisi tosiaan olla enemman, ehka niita ei ole koska nuorempaa polvea ne ei kiinnosta. Netflixilla oli tosin Bullit tovi takaperin, mutta ei se asiaa pelastanut, uppoava laiva.
Jäähyn syy: Komodo-källi -ketju.
mpekkanen
08.02.2024 16:16:57
Kummiseta:
Nyt menen takaisin boomeri kuoppaani. Noi vanhemmat leffat(kuten suosikkini Syva Joki), niita saisi tosiaan olla enemman, ehka niita ei ole koska nuorempaa polvea ne ei kiinnosta. Netflixilla oli tosin Bullit tovi takaperin, mutta ei se asiaa pelastanut, uppoava laiva.

Kyllä se kertoo juurikin Netflixin käyttäjistä että siellä ei ole 70-luvun filmejä. Porukka on nuorempaa, niin ei ne tiedä, eikä välitä tuon ajan elokuvista. Minusta Syvä Joki ja Bullit on molemmat hyviä elokuvia ja ajalta ennen tietokoneita, mikä on kanssa hyvä asia.
Jospa joku suoratoista vielä joskus ottaisi huomioon meidän ikäiset ihmiset ja laittaisivat valikoimiin muutakin kuin näitä nykyajan blockbustereita.
Bongowing
08.02.2024 16:42:43
Kummiseta: Joo. Mulla on standardi, jokainen leffa saa 15 minuuttia aikaani nayttaa etta mista on kyse. Nollywood kama on taysin katselukelvotonta, ma katselin niita jonkun 40 kappaletta, paskaa. Vuosikymmenista puhuttaessa, huomaa hyvin miten jengi netflixilla on nuorta kaartia joka ei ole 80-lukua elanyt, se mita ruudulla vilkkuu, verrattuna siihen milta todellisuudessa silloin naytti, on aika iso kontrasti.

Toisaalta kiinnostiko 80-luvun nuorukaisia jotku 40-luvun leffat ihan hirveenä. Sen muistan, että toiselta kanavalta tuli lauantain myöhäisiltoina länkkäreitä. Muistikuvat:

-pohdiskelin että öisten kohtauksien "kuutamoefekti" on varmaan kuvattu keskellä kirkasta päivää filtterin läpi tai jotain, kun näyttivät niin oudoilta.

-todella makoisasti ryhtyi nukuttamaan viimeistään puolivälissä elokuvaa.
https://muusikoiden.net/beta.php
Henri Henri Olavi
08.02.2024 16:45:47 (muokattu 08.02.2024 16:47:16)
mpekkanen: Kyllä se kertoo juurikin Netflixin käyttäjistä että siellä ei ole 70-luvun filmejä.

No on siellä aika liuta 70-luvun leffoja. Taas puhuu joku joka ei tiedä asiasta mitään, vaan heittelee mutua. Vaivautuisit edes googlettamaan ensin, niin ei tulisi puhuttua puuta heinää.
Laughter is the most powerful banishing ritual. Lakkaus on raki!
mpekkanen
08.02.2024 16:51:44
Henri Henri Olavi: No on siellä aika liuta 70-luvun leffoja. Taas puhuu joku joka ei tiedä asiasta mitään, vaan heittelee mutua.

En usko että valikoima on edelleenkään kovin kaksinen. Silloin kun minä olin viimeksi Netflixillä, niin 70-luvun elokuvia oli yhteensä ehkä kymmenen ja ne oli kaikki isoja blockbuster elokuvia.
Ei sieltä löytynyt yhtään esim Charles Bronson tai Henry Silvan elokuvia.
Tätähän tuossa myös Kummiseta kertoi, ettei siellä ole juurikaan näitä vanhempia leffoja.
Henri Henri Olavi
08.02.2024 16:52:40
mpekkanen: En usko että valikoima on edelleenkään kovin kaksinen.

No nyt sä siirrät maalitolppia. Sanoit, ettei siellä ole 70-luvun fllmejä.
mpekkanen
08.02.2024 16:57:53
Henri Henri Olavi: No nyt sä siirrät maalitolppia. Sanoit, ettei siellä ole 70-luvun fllmejä.

Katsoin netistä sen 70-luvun valikoiman ja on siellä enemmän niitä elokuvia kuin joskus aikaisemmin. Suurin osa vain genreltään jotain komedia ja draama osaston leffoja, eli ei niitä katsottavia elokuvia ole kovinkaan montaa.
Sabbathologist
08.02.2024 20:42:43
Tänään oli salkkareissa aika booring jakso. Juotiin alkoholia ja hohtokeilattiin. Okei, kyllä siellä vähän puksuteltiinkin.
bedlam
09.02.2024 11:27:59

mpekkanen: Katsoin netistä sen 70-luvun valikoiman ja on siellä enemmän niitä elokuvia kuin joskus aikaisemmin. Suurin osa vain genreltään jotain komedia ja draama osaston leffoja, eli ei niitä katsottavia elokuvia ole kovinkaan montaa.

En katso yleensä komedioita mutta Life of Brian (joka siis sekä 70-luvun leffa että komedia) löytyy Netflixistä ja sehän on kaikkien aikojen top-5 elokuvia. Näyttäis viitisenkymmentä leffaa olevan tuolta vuosikymmeneltä, muutama Charles Bronsonkin.
Levynkannet, logot, keikkajulisteet, nettisivut yms. http://www.petrilampela.com
Kummiseta
09.02.2024 19:28:07
bedlam: En katso yleensä komedioita mutta Life of Brian (joka siis sekä 70-luvun leffa että komedia) löytyy Netflixistä ja sehän on kaikkien aikojen top-5 elokuvia. Näyttäis viitisenkymmentä leffaa olevan tuolta vuosikymmeneltä, muutama Charles Bronsonkin.

Ja noi nayttaa vaihtelevan lokaatiosi mukaan. Mulle nakyy vakivallan viholliset kaikki ja paljon muutakin. Ihme meininki. Teille varmasti nakyy paljon paskaa mika ei nay mulle, internationaali tarjonta on muutenkin tosi heikko, poislukien nolly- ja bollywood paskat.

Kuinka monta skandi-sarjaa teille nakyy?
Jäähyn syy: Komodo-källi -ketju.
Prophet
09.02.2024 20:35:27
Löytyykö Netflixistä Hamilton minisarjana?

https://www.imdb.com/title/tt0283381/
mpekkanen
09.02.2024 22:38:58
The Twin - Paha Kaksonen.

Yritin katsoa tätä mutta luovutin kolmen vartin jälkeen. Tämän kauhuleffan tai trillerin tapahtumat sijoittuu Suomeen, mutta ei se tätä pelastanut. Kaikki näyttelijät jotenkin liian vakavia ja näyttelivät yli. Musiikki tuntui myös täysin päälle liimatulta ja nousi häiritsevästi esiin. Ei vaan ollut minun elokuva...

X/5
Milkop
10.02.2024 00:19:55

Taisi mennä väärään ketjuun.
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse."
carnation
10.02.2024 00:29:07
The Sopranos

Yritin katsoa tätä mutta luovutin kolmen vartin jälkeen. Tämän mafiasarjan tai trillerin tapahtumat sijoittuu New Jerseyyn, mutta ei se tätä pelastanut. Kaikki näyttelijät jotenkin liian vakavia ja näyttelivät yli. Musiikki tuntui myös täysin päälle liimatulta ja nousi häiritsevästi esiin. Ei vaan ollut minun sarja...

X/5
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
NHR
10.02.2024 00:36:13

carnation: The Sopranos

Yritin katsoa tätä mutta luovutin kolmen vartin jälkeen. Tämän mafiasarjan tai trillerin tapahtumat sijoittuu New Jerseyyn, mutta ei se tätä pelastanut. Kaikki näyttelijät jotenkin liian vakavia ja näyttelivät yli. Musiikki tuntui myös täysin päälle liimatulta ja nousi häiritsevästi esiin. Ei vaan ollut minun sarja...

X/5

Heko heko hehheh hehheh. Not.
Ramones eunt domus!
mpekkanen
10.02.2024 01:15:40
carnation: The Sopranos

X/5

Painoin varoitusta tälle. Riidan haastaminen ja huvikseen vittuilu ei ole sopivaa käytöstä.
Henri Henri Olavi
10.02.2024 01:19:39 (muokattu 10.02.2024 01:20:23)
Ilman vittuilua tai mitään, niin eihän joku Sopranos tai Wire ole mitään häävejä sarjoja, vaikka niitä hehkutetaankin. Ymmärrän miksi niistä digataan, mutta eivät ne mun viisaria väräytä. Ihan kivoja katsoa, eikä vituta, mutta ei juuri sen enempää. Ovat niin perin juurin tavallisia.
carnation
10.02.2024 01:20:50
Henri Henri Olavi: Ilman vittuilua tai mitään, niin eihän joku Sopranos tai Wire ole mitään häävejä sarjoja, vaikka niitä hehkutetaankin. Ymmärrän miksi niistä digataan, mutta eivät ne mun viisaria väräytä. Ihan kivoja katsoa, eikä vituta, mutta ei juuri sen enempää.

Täähän se ois. Joku Metsolat ja Mr Bean ihan vitusti parempia.
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
Henri Henri Olavi
10.02.2024 01:26:28 (muokattu 10.02.2024 01:28:13)
carnation: Täähän se ois. Joku Metsolat ja Mr Bean ihan vitusti parempia.

No nuo ovat kyllä about 1000x huonompia. Miksi kukaan edes tsiigaisi edellä mainittuja, jos voi tappaa itsensä?

Ps. Ei kande ottaa kaikkea niin itseensä. Pääset vähän helpommalla elämässä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)