paintaster 12.07.2004 21:37:04 | |
---|
Millon COB:n uusi EP: Thrashed, lost & strungout tulee kauppoihin, vai onko tullut jo? Ja mitä piditte Kylähulluista? Se oli aika perkeleen hauska veto jätkiltä. Lisempää!! We´re the hate crew we stand and we won´t fall we´re all for none and none for all f**k you we´ll fight till the last hit and we sure as hell ain´t taking no shit! |
MV 13.07.2004 06:19:42 | |
---|
Millon COB:n uusi EP: Thrashed, lost & strungout tulee kauppoihin, vai onko tullut jo? Ja mitä piditte Kylähulluista? Se oli aika perkeleen hauska veto jätkiltä. Lisempää!! Tämänhän piti tulla jo ennen saunaa mut joku meni kait vituiks. Pitäis nyt sitten joskus heinäkuussa tulla...kai? mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
Horhor 13.07.2004 10:14:20 | |
---|
Mikäs tämä Kylähullut on? Olenko asunut tynnyrissä pahan kerran?!? Däddädää |
opuh 13.07.2004 10:16:38 | |
---|
Joku pikkubändi jossa soittaa mm. A.Laiho. En ole varma voi olla että muistan väärin. Hahahah |
Super-Jari 13.07.2004 11:23:30 | |
---|
Kylähullut oli kyllä maailman turhin julkaisu. Kuulee että jätkillä on ollut hauskat kaljottelusessiot, mutta ne ois pitänyt jättää sinne studioon. Kai sitä joku ostaa siksi että Laihon nimi lukee siellä. Uudesta Bodomista en osaa sanoa. Miten mulla on semmonen tunne, että olit se pelleilijä ala-asteella joka käski mua potkasemaan munille ja syljit sitten luumukivet suusta? |
Jzci 13.07.2004 14:27:11 | |
---|
Joku pikkubändi jossa soittaa mm. A.Laiho. En ole varma voi olla että muistan väärin. Ja eikös siinä ollut klamydian laulaja mukana myös? |
dictatorsh*t 13.07.2004 14:29:59 | |
---|
Ja eikös siinä ollut klamydian laulaja mukana myös? Joo. Laiho, Vesku ja sitten se rumpali tais olla joku Lillman. Ellen ihan väärin muista. Myrikles! |
Super-Jari 13.07.2004 14:31:44 | |
---|
Joo. Laiho, Vesku ja sitten se rumpali tais olla joku Lillman. Ellen ihan väärin muista. Tonmi Lillman, taisi olla to/die/for orkesterin rumpali Miten mulla on semmonen tunne, että olit se pelleilijä ala-asteella joka käski mua potkasemaan munille ja syljit sitten luumukivet suusta? |
Joo. Laiho, Vesku ja sitten se rumpali tais olla joku Lillman. Ellen ihan väärin muista. Tonmi Lillman, Soittanut ainakin To/Die/Forissa ja Sinergyssa. Edit: Vasara perkele ehti ensin. Love Subverted, Lust Perverted |
-Mickill- 13.07.2004 20:35:55 | |
---|
Kuulin tota Kylähullut projektia tossa pari viikkoa sitten ja oli suht sitä mitä odotinkin. Musa rullasi ihan kivasti mutta kun mun korvaan toi Klamydian laulajan ääni on aina kuulostanut ihan hirveältä paskalta! Kyllähän se Laihokin joissain kohdissa lauloi mutta ei sekään tätä juttua oikein pelastanut. Varmaan äijillä ollut helvetin hauskaa tätä tehdessä mutta ei niitä biisejä ehkä olisi kannattanut julkaista ihan kuitenkaan, ei ne nyt niin hyviä ollut. Varmasti kaikki Klamydia-fanit diggaa tästä ihan sikana mutta minua ei oikein sytyttänyt. Bodomin EP:tä kyllä odotellaan innolla, kiinnostaa varsinkin se Andrew W.K. coveri!! Jos mä sanon et tappakaa mut ei se tarkota sitä että teidän pitää kastella miun housut -Tuntematon, Ilosaarirock 2003- |
Leper Messiah 13.07.2004 21:19:04 | |
---|
Joo kyllä andrew wk cover kiinnostaa, ja eikös siinä ole vielä alice cooper coverikin? Kaikki on suurta illuusiota |
Phobophile 13.07.2004 23:04:07 | |
---|
Joo kyllä andrew wk cover kiinnostaa, ja eikös siinä ole vielä alice cooper coverikin? Jepuli, Bed of Nails. Love Subverted, Lust Perverted |
666pounder 14.07.2004 14:03:53 (muokattu 14.07.2004 14:10:20) | |
---|
Olis voinu Bodomin pojat valita ehkä paremmat coveri biisit. |
666pounder 14.07.2004 14:08:20 | |
---|
Minun tietojeni mukaan toi Bodomin Lost, trashed and strungout EP tulee kauppoihin 26.7, en malta odottaa. |
salmivaara 14.07.2004 14:22:14 | |
---|
Olis voinu Bodomin pojat valita ehkä paremmat coveri biisit. Niin, vaikka Iron Maidenia ja Metallicaa. Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
MV 14.07.2004 15:38:11 | |
---|
Minun tietojeni mukaan toi Bodomin Lost, trashed and strungout EP tulee kauppoihin 26.7, en malta odottaa. Aivan. Koko tuotanto on soinut stereoissani kulumiseen asti. Toivottavasti yhtä kovaa kuin uusin platta. mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
StoRBa 14.07.2004 17:39:23 | |
---|
Bodomeilta tulee saman niminen - Thrashed,Lost & Strungout - sinkku, ep ja dvdep samana päivänä. Näillä näkymin virallinen julkasupäivä on 23.8.2004. Tokihan noita voi kysellä tiskin alta jo vähän aiemminkin mikäli löytyy... ;) Muutenkin Spinefarmin tulevia julkaisuja kannattaa kattella lafkan kotisivuilta: http://www.spinefarm.net/metal/index.php?pg=futurepgI want YOU to join the swedish army! |
rc 14.07.2004 21:58:50 | |
---|
Olis voinu Bodomin pojat valita ehkä paremmat coveri biisit. Olisiko nyt Inferno Magazinessa ollut Jaska Raatikaisen studiopäiväkirja, missä äijä manaa sitä että coverbiisivalinnoista tullaan (taas) urputtamaan. "Tässä teille, vittusaatana!!!" ja niin edespäin... Oikotie Onneen |
MV 14.07.2004 23:31:50 | |
---|
Bodomeilta tulee saman niminen - Thrashed,Lost & Strungout - sinkku, ep ja dvdep samana päivänä. Näillä näkymin virallinen julkasupäivä on 23.8.2004. Tokihan noita voi kysellä tiskin alta jo vähän aiemminkin mikäli löytyy... ;) Muutenkin Spinefarmin tulevia julkaisuja kannattaa kattella lafkan kotisivuilta: http://www.spinefarm.net/metal/index.php?pg=futurepg Meneeköhän se silleen että sinkulla on vaan kaks uutta biisiä. EP:llä uudet biisit ja coverit ja sitten DVDVEP:llä uudet biisit,coverit ja dvd matskuu? mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
Playboy 15.07.2004 02:40:41 (muokattu 15.07.2004 02:41:17) | |
---|
Bodomit sano(en ny muista et mis haastattelus)et ne haluu tehä coverit niist biiseist mistä kukaan viimeseks ajattelis niitte tekevän..mutta kovasti odotellaa levyä...ja toi dvd on pakko ostos Pitäkää hauskaa päivin ja öin, sillä kuolema kuittaa univelat.. -Kristian Ranta- |