Aihe: Tuska Metal Festival
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Torniojaws
12.07.2004 17:44:51

Perkeleesti ketuttaa kun en töiden vuoksi näe Fear Factoryä. Luultavasti ensimmäistä ja viimeistä kertaa Suomessa.
A boon I ask thee, mighty shade, within this circle I have made, make me a werewolf strong and bold, the terror alike of young and old.
StoRBa
12.07.2004 19:26:54

Kolmatta kertaa oon menossa. Sinergyä, Ensiferumii ja Nightwishia odotan varmaan eniten. Mutta muitakin toki kattomassa.

Ja mitä huonommat bändit sitä parempi meno! ;D
I want YOU to join the swedish army!
Nightwish
12.07.2004 20:46:06
Ensimmäistä kertaa menen..neitsyt kerta siis. Eniten odotan Nightwishia ja Dioo.Odotan kyllä aika paljon ko.festareilta,saa nähdä millasta on.
Incarnation
12.07.2004 20:46:19
Luultavasti ensimmäistä ja viimeistä kertaa Suomessa.

Bändihän on hyvässä vedossa ainakin tällä hetkellä, joten eiköhän FF vielä tulevaisuudessakin Suomessa nähdä.
"Tää on tää perkeleen levyraati-asetelma: Ai se oli kotimaista, no sitten vielä vähän kovemmalle!" -Marko Annala (Tavastia 7.4.2004)
MV
12.07.2004 20:54:24
Ekaa kertaa minäkin menossa juu. Vain valitettavasti perjantaina kun ei oo rahatilanne paras mahdollinen. Lähinnä tuo in flames ja impaled nazarene kiinnostaa.
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
lapio
12.07.2004 21:29:55

Minulle kiintoisimmat bändit ovat Dio (klassikko ja yksi suosikeistani), In Flames, Soilwork (aivan saatanan kova livenä), Mokoma (myös kova live bändi), Machine men (Tämäkin erittäin kova bändi naapuri kaupungista).

Fear factory, Dark tranquillity, Death Angel ja Blake kiinostavat myös. Timo, Kotiteollisuus ja Nightwish tulee varmasti myös katseltua.

Eli kyllä piisaa kuunneltavaa.
Minuun on käytetty poltetun maan taktiikkaa... Mitä tuossa avatarissa tapahtuu?
Neuroticus Maximus
12.07.2004 21:38:05
Ensimmäistä kertaa olen tulossa ja tulen kolmen päivän ajan.

Yhtyeistä suurin osa on minulle täysin tuntemattomia, lähinnä menen sinne avoimin mielin nuuskimaan yleistä ilmapiiriä ja uusia yhtyeitä.
Kikkeliproge lähtee hakkaamalla.
Da Make
12.07.2004 21:54:19
Kolmatta kertaa, kolmea päivää.
Cräx, Change, Ötöm!?IHKK #09 Katso omat plussasi täältä! EI OSTETA EQ PEDAALIA! ÄLÄ TARJOA!
Torniojaws
12.07.2004 22:45:15

Bändihän on hyvässä vedossa ainakin tällä hetkellä, joten eiköhän FF vielä tulevaisuudessakin Suomessa nähdä.

14 vuotta meni ensimmäiseen vierailuun...
A boon I ask thee, mighty shade, within this circle I have made, make me a werewolf strong and bold, the terror alike of young and old.
kivelae
12.07.2004 23:14:05

Ensimmäistä kertaa oon menossa. Sinergy ja Diablo taitaa olla ne tärkeimmät.
Playboy
12.07.2004 23:52:41
Soittaakos Laiho muuten tuol sinergys tuskas??
Pitäkää hauskaa päivin ja öin, sillä kuolema kuittaa univelat.. -Kristian Ranta-
Incarnation
13.07.2004 00:01:01
14 vuotta meni ensimmäiseen vierailuun...

Ssh.... Älä maalaa piruja seinille.
"Tää on tää perkeleen levyraati-asetelma: Ai se oli kotimaista, no sitten vielä vähän kovemmalle!" -Marko Annala (Tavastia 7.4.2004)
BenGlenton
13.07.2004 00:56:55
Dismember? Nasum? Anybody?

Nämä kaksi ovat mulle "the" bändit. Muut menevät sitten siinä sivussa, jos ovat mennäkseen.
http://www.supremecourtband.fi
MV
13.07.2004 06:18:13
Soittaakos Laiho muuten tuol sinergys tuskas??

Miksi ei soittaisi?
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
rc
13.07.2004 08:24:39
Ekaa kertaa tulossa. Ruotsalaisia odotan (Nasum, Dismember, Dark Tranquillity, In Flames). Suomalaisista odotan Impnazia ja Mokoma on aina kiva nähdä.
Oikotie Onneen
Mr. Garrison
13.07.2004 18:10:52 (muokattu 13.07.2004 18:13:46)

MrQ: Ja katso! Suomalaista Darkmetallia (joka on kategorisesti paskaa) ja Doomia. Swallow the sun kuulemma ON hyvää, mutten viitsinyt kuuttakymppiä maksaa testatakseni väitettä käytännössä- sitä paitsi jotta doomia jaksaisi kuunnella livenä, tarttee olla itsekin niin maan saatanan pilvessä... Ja hatseissa ei ole kiva viettää kolmea päivää vitun friikkisirkuksessa, tietäen koko ajan maksaneensa vitun 65€ koko "lystistä".

Hyvä kun et tule, älä tule koskaan. Minä menen! Pidän bändeistä ja siksi menen. En pidä jazzista, enkä siksi mene poriinkaan, mutten ala siitä ruikuttamaan foorumeilla.

Jees. Diabloa odottelen, mutta kun vetivät prvinssissa niin huonosti odotus sujuu aika tuskaisesti. Fear Factory taas on kuulemma vähän vitun kovassa kunnossa, levyllä ainakin toimii. Toisaalta, niin toimi diablokin.

Ekakertalaisia näytti olevan tälläkin sivulla, joten VARATKAA RAHAA mukaan. Kaljaa saa, mutta vain rahaa vastaan, eikä alueelta voi kesken kaiken poistua.
jigsore
13.07.2004 19:57:26

Dismember? Nasum? Anybody?

Nasum? Kyllä, ehdoton! Dismember? Hmm.. ekaa kertaa kuulin viime sunnuntain Metalliliitossa, ihan mukavan kuuloista enskameininkiä oli toki. Diablo vaan soittaa samaan aikaan, joka pitää kyllä nähdä. Ei oikein jaksa lähteä kesken keikan muille lavoille juoksemaan. Saas nähdä..
Kinkkua sinne alunperin oltiin lähdössä kattomaan, mutta meneepä se Diokin siinä sivussa.
Fear Factory, Dew-Scented, Sinergy, Soilwork, Dark Tranquillity & Turisas ovat niitä odotetuimpia. Death Angel kiinnostaa myös, en vain ole pahemmin ehtinyt tutustua bändin tuotantoon. Uusi lätty ei oikein iskenyt. Ehkäpä livenä paremmin..
"Do you have that one with the guy who was in that movie that was out last year?" IHKK #8
Ben_D
13.07.2004 20:10:42

Ekakertalaisia näytti olevan tälläkin sivulla, joten VARATKAA RAHAA mukaan. Kaljaa saa, mutta vain rahaa vastaan, eikä alueelta voi kesken kaiken poistua.

Muovipullossa saa viedä omat keitot sisään.
riku tha man
13.07.2004 20:13:28

Ekaa kertaa oon tulossa (tosin pelkästään perjantaiksi) :)
Pääintressit: Sonata Arctica, Mokoma, In Flames
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)