aivokuolio 03.02.2024 10:24:10 | |
---|
Henri Henri Olavi: Jotenkin tosi junttia musaa. Varmaan monille hyvää nostatusmusaa vaimon hakkaamisen ja baaritappeluiden taustalle. Esimerkiksi etelävaltioiden lipun käyttämisestä kitaran maalauksessa yms. voi olla montaa mieltä, ja olihan Abbotin poikien habituksessa ja kaljankittauksessa ajoittain sellaista redneck-vibaa, mutta nimenomaan musiikillisesti Panterasta on kyllä hyvin vaikea löytää mitään junttimaista. Päinvastoin, sehän on jopa harvinaisen sofistikoitunutta ja kekseliästä metallimusiikkia melkoisen uniikilla ulosannilla. Virtuoosimaista soittoa ja räyhäkästä hardcore-energiaa samassa kivassa paketissa. Ja se groove! |
Scrobble 03.02.2024 11:16:05 | |
---|
Dimebag oli kova riffiukko mutta ne soolot oli kyllä melkein kaikki ihan hirveetä satunnaista rölötyspaskaa |
Prophet 04.02.2024 09:57:55 | |
---|
|
Zed 04.02.2024 11:57:16 | |
---|
"Se mikä on nukuttu on vielä nukuttavana" | "Hajusta hanskansa tunnistaa" |
Kefiiri 04.02.2024 15:01:15 | |
---|
Scrobble: Dimebag oli kova riffiukko mutta ne soolot oli kyllä melkein kaikki ihan hirveetä satunnaista rölötyspaskaa Juu se on kai tahallisen epämusikaalisen kuuloista, taito sinänsä. En ole musiikin asiantuntija. |
Muistanko ihan väärin, mutta eikös ne Panteran alkupään tuotanto ollut sellaista munatonta sukkahousuheviä. Ei ole koskaan kuulunut niihin bändeihin joita kuuntelen, eikä kuulu jatkossakaan. |
Lennu 04.02.2024 15:28:33 | |
---|
Olikos näillä Cowboys from hell -niminen albumi? Kaveri lainasi sen mulle ja se oli niin huono että jätin palauttamatta. Autistinen binääriaivo. |
Henri Henri Olavi 04.02.2024 15:51:29 | |
---|
Lennu: Olikos näillä Cowboys from hell -niminen albumi? Kaveri lainasi sen mulle ja se oli niin huono että jätin palauttamatta. Se oli eka ei-sukkahousu -levy. Uudella laulajalla. Laughter is the most powerful banishing ritual. Lakkaus on raki! |
hjukke 05.02.2024 10:38:45 | |
---|
Henri Henri Olavi: Se oli eka ei-sukkahousu -levy. Uudella laulajalla. Kyllä setä Philip vissiin ehti ainakin yhden levyn tehdä vielä sitä glittermetallia, eli ennen jo cowboysia. Learn to play what you want to hear. |
Henri Henri Olavi 05.02.2024 10:40:32 | |
---|
hjukke: Kyllä setä Philip vissiin ehti ainakin yhden levyn tehdä vielä sitä glittermetallia, eli ennen jo cowboysia. Okei. Niin se taitaa olla. En jaksa googlata. Laughter is the most powerful banishing ritual. Lakkaus on raki! |
Sir Jöpötin 06.02.2024 17:23:16 | |
---|
Näin se on. Nimi on kunnioitusta herättävästi POWER METAL. Ei nössöille. |
Henri Henri Olavi 06.02.2024 17:23:50 | |
---|
Sir Jöpötin: Näin se on. Nimi on kunnioitusta herättävästi POWER METAL. Ei nössöille. Se kansi on magee. Laughter is the most powerful banishing ritual. Lakkaus on raki! |
rakula 07.02.2024 13:36:38 | |
---|
Lennu: Olikos näillä Cowboys from hell -niminen albumi? Kaveri lainasi sen mulle ja se oli niin huono että jätin palauttamatta. Jengi alkaa kuulostamaan täällä aivan facebookin muusikoiden.net ryhmäläisiltä, sitä tietämättömyydellä keulimisen määrää :D Sun skittas maalin alta paljastui todella hieno puupinta |
Henri Henri Olavi 07.02.2024 18:32:49 (muokattu 07.02.2024 18:32:57) | |
---|
rakula: Jengi alkaa kuulostamaan täällä aivan facebookin muusikoiden.net ryhmäläisiltä, sitä tietämättömyydellä keulimisen määrää :D Paitsi mä. Mähän tiedän Panterasta kaiken, mutta tuota Philin eka levy -juttua en muistanut. Mä tiedän monestakin musasta/artistista/bändistä paljon, vaikken pitäisi niistä tai niitä olisi koskaan kuunnellutkaan paria vahinkoa lukuunottamatta. Laughter is the most powerful banishing ritual. Lakkaus on raki! |
Lennu 08.02.2024 15:40:44 | |
---|
Henri Henri Olavi: Paitsi mä. Mähän tiedän Panterasta kaiken, mutta tuota Philin eka levy -juttua en muistanut. Mä tiedän monestakin musasta/artistista/bändistä paljon, vaikken pitäisi niistä tai niitä olisi koskaan kuunnellutkaan paria vahinkoa lukuunottamatta. Mä hädin tuskin tiedän edes keitä mun lempibändeissä soittaa. Se on aina ollu mulle merkityksetöntä noppitietoa, musahan se on se juttu Autistinen binääriaivo. |
Henri Henri Olavi 08.02.2024 15:44:41 (muokattu 08.02.2024 15:44:54) | |
---|
Lennu: Mä hädin tuskin tiedän edes keitä mun lempibändeissä soittaa. Se on aina ollu mulle merkityksetöntä noppitietoa, musahan se on se juttu Se on merkityksetöntä, mutta mulla vaan jää tuollaiset päähän vaikken niitä itse edes mitenkään opiskelisi. Joku sanoo, että tässä soittaa tuo ja mä muistan sen sitä lähtien aina. Laughter is the most powerful banishing ritual. Lakkaus on raki! |
Vessajono 08.02.2024 16:03:55 | |
---|
Lennu: musahan se on se juttu Paitsi Division Bellillä Once is a mistake, twice is a jazz |
Lennu 08.02.2024 16:07:09 | |
---|
Vessajono: Paitsi Division Bellillä No se on eri asia. DB on pop-musiikin kuolinhuuto Autistinen binääriaivo. |
Sabbathologist 08.02.2024 21:10:11 (muokattu 08.02.2024 21:14:10) | |
---|
Heikki Laurila - Säkkijärven polkka https://www.youtube.com/watch?v=YrNRKoDNtSQ Mitä h*ttoa? Tämähän on tosi kaunista, svengaavaa ja upeaa soitantaa. En edes tiennyt, että joku muukin kitaristi kuin Tolonen on tätä soittanut kitaralla. Kyllä mä tästä enempi pidän kuin Tolosen versiosta, vaikka Tolosta muuten arvostankin p*rkeleesti. Ehkä te nykynuoret ette vaan ymmärrä, että Heikki Laurila oli Suomen ensimmäinen sähkökitaristi. Kyllä kai tämä kuulostaa p*skalta, jos on tottunut Blaind Zäneleihin sun muihin. |
onjokäytössä 09.02.2024 09:53:38 | |
---|
Janna: Niin kauan ku me eletään. Ei vaan pysty kuuntelemaan näitä sisäänhuohottajia ärsyyntymättä totaalisesti. Ensimmäisen biisin (koko tuotantoprosessi Suomen oloissa huimalla tasolla) jälkeen tuli romahdus ja sille tasolle on Janna jäänyt. Negatiiviset maneerit vaan pahenee. |