|
Henri Henri Olavi 04.02.2024 00:02:49 | |
---|
good boys oli illan kirkkaasti kovin. Lassy ja Eskola toimi myös. Muut ei sitten yhtään. Laughter is the most powerful banishing ritual. Lakkaus on raki! |
hosino 04.02.2024 07:44:41 | |
---|
Niko saarisen lierihattu tuli kuviin, niin kanava vaihtu välittömästi. |
Lennu 04.02.2024 10:05:39 | |
---|
hosino: Niko saarisen lierihattu tuli kuviin, niin kanava vaihtu välittömästi. Mitä se on sitten tehnyt? Ihan asiallinen hahmo oli ainakin tuolla. Autistinen binääriaivo. |
Piepe 04.02.2024 10:58:17 | |
---|
Lennu: Mitä se on sitten tehnyt? Ihan asiallinen hahmo oli ainakin tuolla. hosino ei vain taida tykätä lierihatuista, luulisin. "Suorite valmis. Seuraava porsas sisään." |
hosino 04.02.2024 11:34:04 | |
---|
Piepe: hosino ei vain taida tykätä lierihatuista, luulisin. Tavallisia tallaajia pitäis olla raadissa eikä noita media persoonia. Tuure borelius varmaan ens jaksossa. |
mpekkanen 04.02.2024 11:51:58 | |
---|
hosino: Tavallisia tallaajia pitäis olla raadissa eikä noita media persoonia. Tuure borelius varmaan ens jaksossa. Ensi jaksossa on Stubb ja Haavisto. |
mpekkanen 04.02.2024 12:28:48 | |
---|
Se kolmantena tullut räppibiisi oli huonoin kappale, mitä olen taas hetkiin kuullut. Casiosta pari humppasointua taustalle ja siihen päälle änkytetään jotain sekavaa. Höpötys ja tausta oli niin eri meiningistä, että voiko tätä edes musiikiksi kutsua, minusta ei. Toivottavasti tällaista paskaa ei tulisi jatkossa, mutta on tullut tähänkin asti, että se siitä... |
Lennu 04.02.2024 12:31:42 | |
---|
Juu ei vongutes pekka diu diu tässä ohjelmassa, onneksi on tuoretta uutta musaa. Todella virkistävää. Ensiesityksiä, jännää nähdä aina mitä uutta on tullut. Tai no uutta ja uutta, mutta mitä musiikin historian emmeistä taas on keitelty. Peukut Autistinen binääriaivo. |
Lennu 04.02.2024 12:34:15 | |
---|
hosino: Tavallisia tallaajia pitäis olla raadissa eikä noita media persoonia. Tuure borelius varmaan ens jaksossa. Onhan siellä aina se yksi pakollinen marjo-kalevi. Ei niillä oikeen annettavaa sinne ole, mutta ymmärrän kiintiöityensä. Mitä pahaa se Tuure Borealis sitten on tehnyt? Autistinen binääriaivo. |
Henri Henri Olavi 04.02.2024 12:36:12 | |
---|
hosino: Tavallisia tallaajia pitäis olla raadissa eikä noita media persoonia. Tuure borelius varmaan ens jaksossa. Jos ne on samanlaisia kuin se tavallinen muidu viime jaksossa, niin ei vittu kiitos. Se hattujäbähän oli aivan hillittömän hauska. Mieluummin sata sellaista. Laughter is the most powerful banishing ritual. Lakkaus on raki! |
mpekkanen 04.02.2024 13:15:08 | |
---|
|
Lennu 04.02.2024 13:17:43 | |
---|
mpekkanen: https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leff … 26fb795-9d2a-40c0-a3a2-891e08921d64 Tässä jutussa ihmetellään Hengaillaan ohjelman katsojalukujen romahdusta, mutta eiköhän se ole Levyraati joka tulee samaan aikaan ja vie niitä katsojia. Eilenhän sieltä tuli just tylsääkin tylsempää diudiu-bluesia. Ei nyt hirveä meedio tarvii olla ymmärtääkseen, miksi jengi kattoo mielummin Levyraatia Autistinen binääriaivo. |
Tomtom 05.02.2024 10:38:03 | |
---|
Meneekös se nyt tässä uudessa levyraadossa niin että biisit on aina uusia tahi just julkaistuja? Hyvää laadukasta musiikkia kun on maailma pullollaan niin jotenkin sivukorvalla kuunnellessa tuli esim viime jaksosta mieleen että eikö löydy mitään parempaa? Enkä viittaa nyt Lassyn timanttiseen jats-funk- biisiin vaan lähinnä noihin puhelaulujuttuihin.. "Jos tämä jatkuu pahasti, joudutaan menemään instanssiin." - Lasse Mårtensson |
Bongowing 05.02.2024 10:45:21 | |
---|
Tomtom: Meneekös se nyt tässä uudessa levyraadossa niin että biisit on aina uusia tahi just julkaistuja? Hyvää laadukasta musiikkia kun on maailma pullollaan niin jotenkin sivukorvalla kuunnellessa tuli esim viime jaksosta mieleen että eikö löydy mitään parempaa? Enkä viittaa nyt Lassyn timanttiseen jats-funk- biisiin vaan lähinnä noihin puhelaulujuttuihin.. Good boysin osalta yhdyn siihen rintakarvaukiin. Lisää vaan monipuolisesti kaikkea uutta kiinnostavaa kamaa, myös oman kuplan ulkopuolelta. But where the heck is magenta? |
Henri Henri Olavi 05.02.2024 10:46:29 | |
---|
Joo, kaikkea outoa uuttaa ja sellaista jota ei misään muualla kuulisi itse. Laughter is the most powerful banishing ritual. Lakkaus on raki! |
Kissatäti 05.02.2024 12:13:13 | |
---|
Minä yllätin itseni tykkäämästä siitä Good Boysien mielenvirta jutusta. Se lähti eikä meinannut. Ajattelin ihan alussa että 9 tulee minulta mutta laskin sen sitten 8 joku siinä lopussa ihan häiritsi ihan pikkusen. "Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa" |
Prophet 06.02.2024 17:20:34 (muokattu 06.02.2024 17:20:54) | |
---|
|
HaloOfFlies 10.02.2024 22:17:21 (muokattu 10.02.2024 22:19:48) | |
---|
Jotenkin hienoa että tuntematon lattariartisti voitti Levyraadin. Peso Plumasta tuskin on kovin moni Suomessa kuullut. Biisikin oli ihan OK. Hämeenlinna tosin oli kirkkaasti tämän illan paras kappale. Ja kuultiinhan tänään yksi tekoälyllä ihan kokonaan luotu artisti ja biisi. Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
vanha_pieru 11.02.2024 00:28:11 | |
---|
HaloOfFlies: Jotenkin hienoa että tuntematon lattariartisti voitti Levyraadin. Peso Plumasta tuskin on kovin moni Suomessa kuullut. Biisikin oli ihan OK. Hämeenlinna tosin oli kirkkaasti tämän illan paras kappale. Ja kuultiinhan tänään yksi tekoälyllä ihan kokonaan luotu artisti ja biisi. Samanlaisia tuntemuksia. Kalevauva.fi:stä pidin eniten. Olen pitänyt näiden jutuista aiemminkin, vaikka mulla ei ole niiltä yhtään levyä. Duon perusidea on nerokas. Se lattarikappale oli mun mielestä toiseksi paras. Muista en osannut innostua yhtään. Mutta kyllä minä tykkään kuunnella, kun musiikista jotain ymmärtävät perustelevat mielipiteensä, vaikka olisin eri mieltä. Tarkoitan tietenkin Väinö Karjalaista, Mikko Kososta ja Asko Kallosta. Mikko Kosonen on ehkä näistä vielä terävin analysoimaan kuulemaansa. Hieman liian höveli pisteissään minun makuun, mutta toisaalta pidän siitä, että hän selvästi pyrkii arvioimaan kappaleita niiden omassa kontekstissaan ja genressään. |