Aihe: Levyraati / vastaavia ohjelmia
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
anapena
25.01.2024 14:02:34
Pisteisiin suhtautuminen hieman vääristyy vanhojen kouluarvosanojen skaalan takia, ei nyt aina mutta kuitenkin. Esim. 5 pistettä on asteikon puolivälistä, eikä erityisen huono, jos ei hyväkään.
Sivuanekdoottina jokamiesluokan bepop-yhtye Jahnukaiset liittyy ohuesti Levyraatiin. Tarina kertoo, että Jaakolla oli tapana ujuttaa sekaan yksi jatsikappale. Siitä oiva nimi orkesterille.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Jahnukaiset
TommiW.- Autot, kämpät ja piparit.
Prophet
25.01.2024 17:23:25 (muokattu 25.01.2024 17:25:48)
Tämä biisi (latinaa) voitti joskus Levyraadissa. Kovat pisteet tuli. Liinamaan Pirkkokin tykkäsi.

Nicholas Lens - Flamma Flamma

https://www.youtube.com/watch?v=cs0SYhV_wto
Kalmo
25.01.2024 17:31:13
mpekkanen: Nyt oli joku latinan kielinen biisi ja sekä kappale, että video oli täysin perseestä. Video oli oikein erikoisen huono.

Minusta se oli erikoisen hyvä, ja biisi erinomainen.
Asus P5B, E6600 Core 2, E-MU 1820, 2 G RAM, GF 7300, XP, SONAR 8.5 Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän.
Kefiiri
25.01.2024 18:29:09
Turha huolestua siitä että vakioraatilaisissa on ammattilaisia. Luotan siihen että sinne saadaan myös vieraita jotka sanovat suoraan mitä ajattelevat.

Itse olisin haukkunut sen Alangon kappaleen, tai kenen se nyt oli. Oliko muuten Huuhaa Innanen koskaan vieraana Levyraadissa? Häneltä olisi voinut irrota tiukkoja kommentteja :)
En ole musiikin asiantuntija.
Henri Henri Olavi
25.01.2024 19:46:28
Kefiiri:
Itse olisin haukkunut sen Alangon kappaleen, tai kenen se nyt oli.

Puuduttavaa jynkkyä. Koivusaaren biisi.
Laughter is the most powerful banishing ritual. Lakkaus on raki!
mpekkanen
26.01.2024 15:19:43
Lunnu: Pääskysaari on kyl masentavan huono juontaja.
Ennemmin vaikka Jukka Virtasen pahvikuva tai hologrammi.

Samaa mieltä. Kosonen ja Kallonen myös ihan turhia koko ohjelmassa. Muutenkin liian kiire ohjelmassa. Saisi tulla kappaleet kokonaan, vaikka huonoa musaa lähes kaikki onkin.
Piepe
26.01.2024 15:21:37
Henri Henri Olavi: Puuduttavaa jynkkyä. Koivusaaren biisi.

Nautin eritoten kitarasoundista ja tunnelmasta. Sävellys oli 3,7/5.
Lennu
26.01.2024 16:02:19

mpekkanen: Samaa mieltä. Kosonen ja Kallonen myös ihan turhia koko ohjelmassa. Muutenkin liian kiire ohjelmassa. Saisi tulla kappaleet kokonaan, vaikka huonoa musaa lähes kaikki onkin.

Äijä on kyl kunnon negis kaikessa :D
Autistinen binääriaivo.
Prophet
26.01.2024 18:59:05
mpekkanen: Samaa mieltä. Kosonen ja Kallonen myös ihan turhia koko ohjelmassa. Muutenkin liian kiire ohjelmassa. Saisi tulla kappaleet kokonaan, vaikka huonoa musaa lähes kaikki onkin.

Pääasia, että sieltä ei tule Radio Novan tai Radio Suomen soittolista.
mpekkanen
26.01.2024 19:18:38
Prophet: Pääasia, että sieltä ei tule Radio Novan tai Radio Suomen soittolista.

En ole päivällä kuunnellut radiota useisiin vuosiin, koska joka kanava tuuttaa päivisin sellaista ohjelmaa mikä ei kiinnosta. Ne soittolistat on kyllä ihan hirveitä.
Monesti olen miettinyt, että jos joutuisi olemaan jossain töissä, missä kuuluisi joka tunti samat biisit, niin joutuisin varmaan lataamoon jo muutamassa kuukaudessa. Nyt kun olen jo eläkkeellä, niin ei tarvitse onneksi radioa kuunnella.
Prophet
26.01.2024 20:53:00 (muokattu 26.01.2024 20:54:43)
mpekkanen: En ole päivällä kuunnellut radiota useisiin vuosiin, koska joka kanava tuuttaa päivisin sellaista ohjelmaa mikä ei kiinnosta. Ne soittolistat on kyllä ihan hirveitä.
Monesti olen miettinyt, että jos joutuisi olemaan jossain töissä, missä kuuluisi joka tunti samat biisit, niin joutuisin varmaan lataamoon jo muutamassa kuukaudessa. Nyt kun olen jo eläkkeellä, niin ei tarvitse onneksi radioa kuunnella.

Paras radiokanava on Yle Vega päivälähetyksen musiikin suhteen. Suomenruotsalaiset osaavat vaatia laatua radiokanavaltaan. Onneksi voin itse määrätä työtilassani kuunneltavan kanavan.
Gary Enfield
26.01.2024 20:57:55
Prophet: Paras radiokanava on Yle Vega päivälähetyksen musiikin suhteen. Suomenruotsalaiset osaavat vaatia laatua radiokanavaltaan. Onneksi voin itse määrätä työtilassani kuunneltavan kanavan.

Juu näin on. Toimitettua ohjelmaa ja kuunneltavaa musiikkia.
vanha_pieru
26.01.2024 22:08:23
Ei mun mielestä Pääskysaari ole mitenkään huono juontaja. Ihan hyvin hoitaa hommansa.
Siitä olen samaa mieltä, että kappaleet pitäisi tulla kokonaan, kun kuitenkin on kyse ohjelmasta, jossa arvioidaan musiikkia.
Tulen katsomaan jokaisen uuden Levyyraadin jakson.
Lennu
27.01.2024 04:45:07

vanha_pieru: Ei mun mielestä Pääskysaari ole mitenkään huono juontaja. Ihan hyvin hoitaa hommansa.
Siitä olen samaa mieltä, että kappaleet pitäisi tulla kokonaan, kun kuitenkin on kyse ohjelmasta, jossa arvioidaan musiikkia.
Tulen katsomaan jokaisen uuden Levyyraadin jakson.

Parasta se olis vielä lineaarisesti lähetysaikanaan putkitöllöstä
Autistinen binääriaivo.
Prophet
27.01.2024 10:14:14 (muokattu 27.01.2024 10:20:49)
Lunnu: Pääskysaari on kyl masentavan huono juontaja.
Ennemmin vaikka Jukka Virtasen pahvikuva tai hologrammi.

Risto Kaskilahti suulaana miehenä sopisi juontajaksi. Zoomilainen kuten Virtas-Jukka, mutta toisaalta ei Jämsänkoskelta. Virtanen kutsui sieltä suunnalta usein tuttujaan raatilaiseksi.
Kefiiri
27.01.2024 21:03:46 (muokattu 27.01.2024 21:07:03)
Lennu: Parasta se olis vielä lineaarisesti lähetysaikanaan putkitöllöstä

Niin olisikin! Mustavalkokuvalla, värit vain sekoittavat kuulovaikutelman. Pääskysaari on ihan OK juontaja, ei väkisin yritä olla hauska. Se jälkikäteen tehty pisteiden nosto ysistä kymppiin toki närkästyttää meitä vanhoillisen siiven edustajia. Toivottavasti tapa ei yleisty :(
En ole musiikin asiantuntija.
Prophet
27.01.2024 21:22:54
Väinö Karjalainen olisi saatava vakioraatilaiseksi.
Bongowing
27.01.2024 21:24:39
Prophet: Väinö Karjalainen olisi saatava vakioraatilaiseksi.

Ymmärtääkseni on yksi vakionaamoista.
But where the heck is magenta?
mpekkanen
27.01.2024 21:25:24
Prophet: Väinö Karjalainen olisi saatava vakioraatilaiseksi.

Se on. Niitä on neljä vakioraatilaista ja niistä on aina kolme paikalla.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)