Piepe 12.01.2024 18:32:52 | |
---|
shuffle: Vahva tunetus imitoi sellaista robotinääntä. Siinä kai se hienous on olevinaan. Kraftwerk-soundi. En kyl tiiä. Kyl se vaan enemmän kuulostaa siltä kuin ihmistä raiskattaisi perseeseen. Siitä on robotit kaukana. Hmm tai jos robotti raiskaisi ihmistä. Sinne. Saiskohan tästä ekan TSBM-biisin nimen? |
Henri Henri Olavi 12.01.2024 18:39:25 | |
---|
Piepe: En kyl tiiä. Kyl se vaan enemmän kuulostaa siltä kuin ihmistä raiskattaisi perseeseen. Siitä on robotit kaukana. Hmm tai jos robotti raiskaisi ihmistä. Sinne. Saiskohan tästä ekan TSBM-biisin nimen? "Raped by Robot" voisi olla ihan hyvä eka sinkku. B-puolella biisi "Pitch Mutilated Virgin Cunts". Laughter is the most powerful banishing ritual. Lakkaus on raki! |
Vessajono 12.01.2024 18:56:25 | |
---|
Henri Henri Olavi: "Raped by Robot" voisi olla ihan hyvä eka sinkku. B-puolella biisi "Pitch Mutilated Virgin Cunts". Domo arigato mr. Roboto Once is a mistake, twice is a jazz |
Piepe 12.01.2024 19:05:15 | |
---|
Vocals - Robotum Diabolus Saergh |
Kissatäti 14.01.2024 23:30:38 | |
---|
No niin ajatus johtaa toiseen ja minulla aivot toimii hieman arvaamattomasti mutta mieleeni tuli että mistä kappaleesta saisi hyvän leffan? Missä kappaleessa on tarina joka on enenmän kuin sanoja? Mistä biisistä saisi leffan? "Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa" |
velipesonen 15.01.2024 07:57:26 | |
---|
Kissatäti: No niin ajatus johtaa toiseen ja minulla aivot toimii hieman arvaamattomasti mutta mieleeni tuli että mistä kappaleesta saisi hyvän leffan? Missä kappaleessa on tarina joka on enenmän kuin sanoja? Mistä biisistä saisi leffan? The Doors, Queen of the Highway Minun argumenttini ovat laaja-alaisempia, tarkempia ja huolellisemmin perusteltuja kuin teidän muiden. |
Danko 15.01.2024 19:30:42 | |
---|
Kissatäti: No niin ajatus johtaa toiseen ja minulla aivot toimii hieman arvaamattomasti mutta mieleeni tuli että mistä kappaleesta saisi hyvän leffan? Missä kappaleessa on tarina joka on enenmän kuin sanoja? Mistä biisistä saisi leffan? Kuha. - Kalifi myy mustaa valoa "Taivaassa perspillut meitä kaikkia odottavat." -Epämuusikko |
Tuomari Nurmio: Aavaa preeriaa https://muusikoiden.net/beta.php |
Kissatäti 30.01.2024 10:32:16 | |
---|
Saako täällä mainostaa? Facen musiikkiryhmästä kyse, ei kaupallisesta? Olisi niin kiva saada sinne uutta porukkaa? Meillä on kiva pieni musiikkiryhmä (noin 100 jäsentä). Aktiivisia ei vain ole kovin paljoa. Mitä kivaa keksisin sinne kun tuntuu että en keksi enää mitään uutta? Ryhmässä olisi kiva olla kaikkien genrejen kuuntelijoita. Nyt se on hieman rockpainotteinen. Olisiko teillä uusia ideoita? Ryhmään saa siis laittaa musiikkia, myös omaa tuotantoaan ja musiikkiaiheisia juttuja ja musiikkiaiheisia kuvia tai tehdä äänestyksiä tai kysellä mitä vain musiikkiin liittyvää tai pitää tietokilpailuja musiikki aiheena tai esitellä lempi artistejaan tai bändejä tai haastaa löytämään tietynlaisia kappaleita. Siis mitä vain musiikkiin liittyvää. "Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa" |
Piepe 31.01.2024 14:37:35 | |
---|
Kissatäti: Saako täällä mainostaa? Facen musiikkiryhmästä kyse, ei kaupallisesta? Olisi niin kiva saada sinne uutta porukkaa? Meillä on kiva pieni musiikkiryhmä (noin 100 jäsentä). Aktiivisia ei vain ole kovin paljoa. Mitä kivaa keksisin sinne kun tuntuu että en keksi enää mitään uutta? Ryhmässä olisi kiva olla kaikkien genrejen kuuntelijoita. Nyt se on hieman rockpainotteinen. Olisiko teillä uusia ideoita? Ryhmään saa siis laittaa musiikkia, myös omaa tuotantoaan ja musiikkiaiheisia juttuja ja musiikkiaiheisia kuvia tai tehdä äänestyksiä tai kysellä mitä vain musiikkiin liittyvää tai pitää tietokilpailuja musiikki aiheena tai esitellä lempi artistejaan tai bändejä tai haastaa löytämään tietynlaisia kappaleita. Siis mitä vain musiikkiin liittyvää. Eikun niille pitää mainostaa Mnettiä. Taitaa nääs tuo Facebook alkaa sotkeutua omaan nokkeluuteensa. "Suorite valmis. Seuraava porsas sisään." |
velipesonen 12.02.2024 15:28:13 | |
---|
Facessa on se hyvä puoli että pitää esiintyä omalla nimellä. Tai lähestulkoon pitää. Täällä Mnetissä kaiken maailman mälsät rundqvistit esiintyy jollain muulla kuin rundquistin nimellä. Hävetkää! Minun argumenttini ovat laaja-alaisempia, tarkempia ja huolellisemmin perusteltuja kuin teidän muiden. |