SikaSilu 06.01.2024 19:00:12 (muokattu 06.01.2024 19:03:14) | |
---|
Mitähän kehtaisi pyytää Gibsonista? Les Paul Standard 2002 Desert Burst. Eli tuo, mikä on näemmä mun profiilikuvanakin. "Watch my back" sano kyttyräselkä... |
Jeszse 06.01.2024 19:41:48 | |
---|
Uuden hinta x 0,7 Hipelius: Olet hieno mies, mutta sulla on aivan ällistyttävän huono maku. |
spedu ray 08.01.2024 10:46:07 (muokattu 08.01.2024 10:46:42) | |
---|
SikaSilu: Mitähän kehtaisi pyytää Gibsonista? Les Paul Standard 2002 Desert Burst. Eli tuo, mikä on näemmä mun profiilikuvanakin. Uusi x 0,7 olisi alakanttiin tuosta. Toki pikaiset kaupat saattaisi silloin onnistua nopeammin. 2002-2006 Les Pauleja pidetään poikkeuksellisen hyvänä jaksona modernien Gibsonien aikakaudella, yli 2000e kehtaa helposti pyytää. Tuosta hintaluokasta voisi hakea osviittaa https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1874552. Uuden Les Paulin hinta on nyt Thompalla 2755e. Uuden hinta on pompannut suht lyhyessä ajassa muutamalla satkulla ylös. Näistä '02-'06 lespoista on lähes uuden hintaa pyydetty järjestäen jo vuosien ajan. Eli pitäisikö melkein jo 2,5k pyytää nykyään?! :D Mieluumminhan tuon ostaisi kuin uuden, jos olisi ajankohtaista. Onnea kaupankäyntiin! Isn't it weird that some small pets make doo doos that look just like the food they eat? I wish I had that talent. Put it back together just the way you found it - incredible. -John Mayer |
jkiva 08.01.2024 12:44:30 | |
---|
Ostin täältä Tokain made in korea LP:n viime kesänä hintaa 200 euroa. Oikein hyvä kitara. Hinta oli mielestäni naurettavan edullinen laatuun nähden, mutta kun noin hyvää tavaraa saa tohon hintaan niin ei siitä Gibbonista hirveesti enempää viittis... ehkä jotain 400? Toki pyytäähään saa ihan mitä tykkää... Pelatetaan maailma kitara kerrallaan! |
jkiva: Ostin täältä Tokain made in korea LP:n viime kesänä hintaa 200 euroa. Oikein hyvä kitara. Hinta oli mielestäni naurettavan edullinen laatuun nähden, mutta kun noin hyvää tavaraa saa tohon hintaan niin ei siitä Gibbonista hirveesti enempää viittis... ehkä jotain 400? Toki pyytäähään saa ihan mitä tykkää... Sun jutut on aika ennalta arvattavia. Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. |
fox 08.01.2024 14:13:06 | |
---|
spedu ray: Uusi x 0,7 olisi alakanttiin tuosta. Toki pikaiset kaupat saattaisi silloin onnistua nopeammin. 2002-2006 Les Pauleja pidetään poikkeuksellisen hyvänä jaksona modernien Gibsonien aikakaudella, yli 2000e kehtaa helposti pyytää. Tuosta hintaluokasta voisi hakea osviittaa https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1874552. Uuden Les Paulin hinta on nyt Thompalla 2755e. Uuden hinta on pompannut suht lyhyessä ajassa muutamalla satkulla ylös. Näistä '02-'06 lespoista on lähes uuden hintaa pyydetty järjestäen jo vuosien ajan. Eli pitäisikö melkein jo 2,5k pyytää nykyään?! :D Mieluumminhan tuon ostaisi kuin uuden, jos olisi ajankohtaista. Onnea kaupankäyntiin! Guitarshackissa näky olevan 1500, tarkemmin en sitten esim. kuntoa tsekannut. Sitten tosiaan yleisemmin maailmalla likellä tai ylikin 2k.. Ja kyseessä siis Gibson.. ;) Mikä oli ketjun aiheenakin noin merkkinä. |
SikaSilu 08.01.2024 16:01:08 | |
---|
Tätä mä just tarkoitin. Melkosta hajataittoa tuntuu olevan hinnoissa. Hinta tuntuu jopa nousseen siitä mitä about 10v sitten maksoin. "Watch my back" sano kyttyräselkä... |
p130 08.01.2024 16:39:32 | |
---|
https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1885475/fb Kelpaisi kyllä, jos olisi loimukantinen Standard haussa. Joillakin käy aina halparomun kanssa tuuri, ja saa parempaa kuin muut. Tuosta saa parhaimmillaan elinikäisen kaverin, eikä tarvitse selitellä, että on tää parempiku ja halvempikin oli ;/ Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. |
Antsa Lipsanen 08.01.2024 17:25:31 | |
---|
Minäkin olen tuolle omalle vaihdattelemalleni suoramyyntihintaa pähkäillyt, kun ei sitä sopivaa vaihdokkia ole vielä löytynyt. Toki tuo -12 standard on spekseiltään ei se perinteisin. Saahan se toki jäädä kotiinkin, mutta Lessukoita olisi ihan riittävästi. |
Mikko L 08.01.2024 19:05:31 | |
---|
Gibsoneissa ei laske arvo samalla tavalla kuin useimmissa kitaroissa. Tämä siis globaali ilmiö eikä muusikoiden.net erikoisuus. Myös hyvästä yksilöstä voi maksaa enemmän kuin täysin uudesta. Esim. jos löytyy aivan huippu AAAAA+ kansi niin sellaista kitaraa ei ole edes nykyään valikoimassa. Slash-malleissa on AAA eli joskus melko hyvä mutta usein aika perus kansi ja ainoa. Greenyssä on myös AAA kansi mutta satiinilakka. Jotkuhan kiinnittää omaisuutta Gibsoneihin ja se investointi yleensä pieksää sen että rahaa syö inflaatio tilillä. Esim. mulla löytyy yksi Gibson aikalailla niin hyvällä kannella mitä Gibson on ikinä tehnyt ja siitä saisi nyt ~500€ enemmän kuin mitä maksoin. Maailmassa on parempiakin investointikohteita mutta silti hyvä muistaa Gibsonia ostaessa että siinä ei välttämättä häviä rahaa vaan saattaa tehdä myös voittoa. https://ml-sound-lab.com/ |
Laulava Kylätohtori 08.01.2024 19:21:10 | |
---|
jkiva: Ostin täältä Tokain made in korea LP:n viime kesänä hintaa 200 euroa. Oikein hyvä kitara. Hinta oli mielestäni naurettavan edullinen laatuun nähden, mutta kun noin hyvää tavaraa saa tohon hintaan niin ei siitä Gibbonista hirveesti enempää viittis... ehkä jotain 400? Toki pyytäähään saa ihan mitä tykkää... Persaukisen itkua, mitä ihanaa musiikkia. Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
The Jack 08.01.2024 20:03:33 (muokattu 08.01.2024 20:08:01) | |
---|
SikaSilu: Mitähän kehtaisi pyytää Gibsonista? Les Paul Standard 2002 Desert Burst. Eli tuo, mikä on näemmä mun profiilikuvanakin. Meinasin sanoa paritonnia, ja sehän sulla nyt näkyy olevankin pyynnissä. Ihan oikea pyynti. Kokeilisin tuolla itsekin. Monessa muussa Standardissa parintonnin pyynti voi olla liikaa. Monesti parikymmenvuotiaat jo nauharemontin tarpeessa (-300 euroa hintaan), ja sinulla hiukan tavallista komeammat kannetkin ja laukku mukana. (Ei ehkä kuitenkaan alkuperäinen laukku, pistäisin maininnan siitä varsinkin jos on. Ostaja haluaa tietää tämän, ja tietenkin paperit plussaa jos löytyy). |
iec 08.01.2024 22:12:36 | |
---|
Jep. 2000 euroa on sopiva hinta kyseiselle kitaralle (komea kuin mikä). Jos olisin Les Paulia vailla, niin tuo olisi kiikarissa ilman muuta. Tieto lisää tuskaa ja turha tieto turhaa tuskaa...Ja niin päin pois... |