Kitarasankari 23.06.2004 15:29:15 | |
---|
keikka oli paskin missä oon ikinä ollu. On vähän ylimainostettu ainaki toi steve vai. Kitaraahan se osaa tilutella (lue soittaa), mutta ei osaa soittaa kitaralla musaa. soolot oli ihan paskoja efektipelleily/tilulittely humppahimoruottalaisväsäyksiä. kaikkein paras oli ku vai sano että niiden bändissä on maailman paras basisti, joo ainoo vaa et se soitti taustalla koko ajan pieleen muun yhtyeen kanssa. Ei kannata järjestää noit G3 keikkoja jos sinne otetaan noinki paskoja kitaristeja ku steve vai. ai, itse olin kyllä todella fiiliksissä juuri Vain keikan jälkeen ja se oli mielestäni paras osio koko konsertissa. Vai soitti sooloja omalla tutulla tyylillään ja se oli hienoa nähdä livenä. ja mitä basistiin tulee niin päälimmäiseksi jäi mieleen sen sooloilut ja huippu soittotaito kun muutama virhe. Satriani oli kyllä ehkä hieman pettymys itselleni ja Frippistä nyt ei edes puhut, kun ei kolahda niin ei kolahda.. Jazz is not dead...it just smells funny...ostakaa ibanez!! |
Fuzzy Boner 23.06.2004 17:10:36 | |
---|
Ei kannata mennä keikalle, jonka esiintyjistä ei pidä. paitsi mun oli pakko olla siel. mä en digannu myöskään kyllä, mutta ymmärrän hyvin jos jotkut tykkäs kovastikin |
drvulter 23.06.2004 22:28:25 | |
---|
Steve oli munkin mielest iha paska, Joe oli mun mielest kunkku. Aluks aattelin et se alku oli jotain saamarin syntikkapaskaa ja aattelin että voihan vitalis. Sitten sainkin tietää seuraavana päivänä lueskellessani muusikoiden.nettiä sainkin tietää että Fripp soitti sen ja totesin että ihme ukkeli. Steve oli PASKIN sit toka PARAS oli Roopertti ja PARAS oli Joe. Näin on näppylät, ainakin mun mielest. Frederik on kuningas |
paranoid android 24.06.2004 12:55:45 | |
---|
Vai oli kyllä huonoin. "No, I dont own any cars - just a tank. Cars are rubbish. If I buy things, I like to fucking get good things. Not boring things. You've got to spend your money on good things." - Richard D. James |
PekkaM 24.06.2004 19:16:50 | |
---|
Joo Steve oli kyl iha paska. Kannattaako lähtee kiertuelle ku ei osaa yhtään mitää??!!1!11 Myynnissä Jem77BFP! |
Lerxst77 24.06.2004 19:47:39 | |
---|
Steven monitorien välissä ollut tuuletin nostatti väkisellä naurun hörähdyksiä meidän paikoilta.. :D se vaan oli jotenkin niin kornia kun mies soittaa valkoinen kauluspaita päällä ja hiukset hulmuaa kun tilutus vaan kiihtyy ja kiihtyy.. :D "Räjähdysainekerroin kun kyseessä on aniitti? -yks vai kaks?" |
pierumooses 27.06.2004 14:49:04 | |
---|
törööt, kun sain tietää että fripp neekeri teki ne saatananmoiset äänet siinä keikan alussa, niin pitää toistaa taas vanha muttä hyvä rimpsu: FRIPIN OSUUS OLI PASKA SEN ÄIDIN NIMI OLI JASKA! ;) mielestäni ykkönen oli SAtrianin joe ja sitten oli VAi ja sitten paskimpana on FRIPP. "Viimeeks oli yhtä hauskaa, kun anopin tissit jäi mankelin väliin."- |
pajatsopajatso 27.06.2004 22:21:30 | |
---|
Steve oli munkin mielest iha paska Mielen perukoilla osasin ennakoida jo keikalta ihan fiiliksissä lähtiessä että kyllä m.nettiin voi aina luottaa. =) Mun mielestä Vai oli ehkä hienointa pitkään aikaan, mut on se sen verta "ääripää" -artisti jollain tapaa et ei ihme jos ei toisiin kolahda. Niinkun esim. Fripp, joka taasen ei muhun iskenyt. |
Rokkari- 01.07.2004 14:23:50 | |
---|
Fripp ei oikeen minuun iskenyt, mutta en minä sitä tuomitsemaan mene, Robert tekee omaa juttuaan ja Satriani halusi hänet mukaan niin mitäs siitä inisemään. Vai veti hyvin, huolimatta siitä, että onkin hieman "sloppy"-soittaja livenä, pieniä virheitä huomasin siellä, mutta ei ne sen erityisemmin häirinneet. Satriani oli kyllä ihan omaa luokkaansa, veti tiukasti ja rokkasi saatanan kovasti. Pahin virhe keikalla oli Satchin loppuun heittämä spiikki "You were the best audience in the world!". Kokonaisuutena helvetin jees, kyllähän se Frippikin sitten veteli hieman paremmin uppoavaa settiä jamissa. |
Notefix 01.07.2004 21:57:22 | |
---|
paitsi mun oli pakko olla siel. mä en digannu myöskään kyllä, mutta ymmärrän hyvin jos jotkut tykkäs kovastikin No kylläpäs sitä nyt ilmaistaan kohteliaasti...hoho! Eräs kitaristifrendi, jota arvostan, sanoi että koko homma oli sellasta kuraa että ei ole 30 vuoteen sellasta nähnyt. My name is Baron, Notefix Baron " |
Socialite 04.07.2004 20:19:35 (muokattu 05.07.2004 15:25:28) | |
---|
Kyllä G3 näin jälkeenpäin oli hieman pettymys. Saundit oli kaikilla suhteellisen kuraa, ja volumet liian kovalla! Fripp oli kaukana kotoa. Vai oli bändeinensä hauskaa viihdettä, mieleen tulee hieman sirkusesitys kaikkine tuulettimineen, koreografioineen ja kolmikaulaisine kitaroineen! Hyvää soittoahan se kyllä oli ja hauskahan sitä oli katsella... Satriani oli niin ikään pettymys, pakko myöntää vaikka kova fani olenkin! Uusi bändi soitti aika laiskasti, huono miksaus, Joen laulu ja liian vähän legendaarisia biisejä. Kyllä Satch homman kuitenkin kotiin hoiti joskin ei aivan omalla tasollaan...Hyvää soittoa ja uudet biisit toimi. Jään odottamaan Satrianin omaa parin tunnin keikkaa! Yhteenvetona: G3:n "tilusankarimentaliteetin" takia pääasiassa ei lopulta olekaan musiikillinen elämys vaan tilutus ja sirkushuvit? ;) We're so glad to see so many of you lovely people here tonight, and we would especially like to welcome all the representatives of Illinois' Law Enforcement Community. |
drvulter 04.07.2004 23:25:34 | |
---|
G3 on niiden lesotuskonsertti Frederik on kuningas |
Täh? Sama päivä kun Beatles Paulilla??? Jos se on liittynyt G3:een? Harr |