Teijo K. 22.05.2004 19:59:30 | |
---|
Pekka Pohjola kyllä vetelee levyillään ja Wigwamin kanssa aika hienoja. Kyllä, mutta ei Mossen juureva soitanta minusta kyllä yhtään häviä Pekalle. Ei me mitään musakaupaa tarvita, me ollaan jo se, keskenään.
- hemmo off-topic mumoista. |
mr_b 22.05.2004 22:17:49 | |
---|
Kauko Röyhkän & Nartun levyillä on tyylikästä soundia ja soittoa herroilta Jari Paulamäki ja Mats Hulden. Muutama esimerkki: On, on, on. Näitä on muuten paljonkin. Muutama lisää: Paha maa (hmm, Hulden?) Maa on voimaa (Paulamäki) Kultainen aasi (Vaahtera) Olen joten pitempään ihmetellyt miten kukaan suomalainen rap-artisti ei ole tajunnut sämpläillä jotain näitä juttuja. Niistä saisi aika hauskoja biittejä aikaan... Before I talk I should read a book. |
glassmoon 23.05.2004 00:36:25 | |
---|
Mun mielestä Pekka ja Suden basisti soitti ihan kivoi basso kuvioi. |
NHR 23.05.2004 00:51:53 | |
---|
Mun mielestä Pekka ja Suden basisti soitti ihan kivoi basso kuvioi. Eikö se ollutkin Anssi Kela, vai muistanko väärin? Hyvässä lykyssä olemme osa jonkun kakkaa. - jussiohman |
Huevos 23.05.2004 01:00:46 | |
---|
olematta kusinaama (paitsi ehkä vähän) väitän, että tolla meidän bändin otolla on aika helevetin kovia bassolinjoja, MUTTA toisaalta en ole kuunnelut kotimaista populaarimusiikkia juuri lainkaan. |
2541 23.05.2004 01:48:43 | |
---|
Paha maa (hmm, Hulden?) Hulden. "Herra Presidentti" -biisissä on myös aika mielenkiintoisia kuvioita samaiselta herralta. |
SamPpaa 23.05.2004 11:53:25 | |
---|
Eikö se ollutkin Anssi Kela, vai muistanko väärin? Kyllä, aivan oikeassa olet. Rock'n roll will never die!!! |
velmu bassosoolo on tuomiopäivässä. tehosekottimen kaikki kaunis kuolee aikanaan(?) biisissä kiva alku. "oliko tarpeeksi selvästi AR TI KU LOI TU?" |