sub zero 29.11.2023 13:07:28 (muokattu 29.11.2023 13:10:56) | |
---|
Ovatko kaikki klassista musiikkia kuuntelevat näitä kikkailun ystäviä? Vai kuuntelevatko jotkut vain menuetit sekä populaareimmat hitaat osat ja skippaavat teosten avausosat pois, kun niissä on kaiken muun lisäksi se sonaattimuotoon kuuluva kikkailuvaihe? minä tykkään käydä koulua, minä tykkään laulaa |
jukkajylli 04.12.2023 00:56:52 | |
---|
Eppujen Coctailbar on mun suosikkilevyjä, ja Eppujen levyistä mulle se paras. Se on omituinen, mutta siinä on meininkiä ja Aku Syrjässäkin virtaa riittää. Myös sinkkulohkaisu Varsova - Hunninkolla on loistava. Samoihin aikoihin ilmestynyt Saimaa Ilmiö- dokkari todistaa myös bändin voimaa. Eput itsekään eivät arvosta levyä kovin korkealle ja se lienee tuntemattomin materiaaliltaan. Eli loistava. Sen jälkeen bändi teki harkitun linjanmuutoksen ja hitaampia kokokansan 'iskelmiä" alkoi ilmestyä. Kolme seuraavaa levyä olivat minusta vielä hyviä. Kahdeksas ihme ei enää jaksanut viehättää ja viimeistään vuonna kahdeksanviis huomasin, että ne jotka ennen vihasivat Eppuja ja punkkia alkoivat tykätä siitä sitä mukaa kun oma innostus hiipui. Onnittelut tietysti siitäkin bändille! Ripa Rapa. Stidi alla. |
Mortte 06.12.2023 11:20:57 | |
---|
Mun mielestä Eppujen paras levy ja myöskin Cocktail Barin lailla hyvin aliarvostettu levy on "Tie Vie". Eipä monet ole tainneet edes kuulla aloitusbiisiä lukuunottamatta levyltä mitään eikä Eput ole levynteon jälkeen myöskään pahemmin muita biisejä esittäneet. Levyn paras biisi "Pahan Puun Metsä" lähenee jo Suomi-progea! Don't you know that I'm losing hold |
pekkap82 28.12.2023 10:20:44 (muokattu 28.12.2023 10:35:19) | |
---|
Omaa levyhyllyä ja nettiarvioita kun hetken ihmetteli, niin oli löytävinään 3 suosittujen bändien oikein hyvää, mutta yleensä keskinkertaisena pidettyä albumia. Slade - Whatever Happened To Slade ZZ Top - Tejas (ei se 1987 remix) Deep Purple - Who Do We Think We Are |
Mho 28.12.2023 10:41:50 | |
---|
Mortte: Mun mielestä Eppujen paras levy ja myöskin Cocktail Barin lailla hyvin aliarvostettu levy on "Tie Vie". Eipä monet ole tainneet edes kuulla aloitusbiisiä lukuunottamatta levyltä mitään eikä Eput ole levynteon jälkeen myöskään pahemmin muita biisejä esittäneet. Levyn paras biisi "Pahan Puun Metsä" lähenee jo Suomi-progea! Tie Vie on kova levy, yks päivä sen just kuuntelin ja huomasin osaavani suunnilleen joka biisin sanat ulkoa..sitä on nuorempana kuunneltu paljon. |
jukkajylli 28.12.2023 20:06:06 | |
---|
Mortte: Mun mielestä Eppujen paras levy ja myöskin Cocktail Barin lailla hyvin aliarvostettu levy on "Tie Vie". Eipä monet ole tainneet edes kuulla aloitusbiisiä lukuunottamatta levyltä mitään eikä Eput ole levynteon jälkeen myöskään pahemmin muita biisejä esittäneet. Levyn paras biisi "Pahan Puun Metsä" lähenee jo Suomi-progea! Mutta kuten sanoit, sillä levyllä on hitti. Eikä se ole läheskään niin hyljeksitty, kuin Coctail Bar. Tie vie oli Eppujen "uuden" tyylin ensimmäinen levy. Eppu- dokkarissa käy ilmi, että muutos hitaampaan (ja iskelmällisempään) oli tietoinen. Punk, tai mikä lie uusiaalto, katosi musasta kokonaan ja lopullisesti. Tie vie on minustakin silti hyvä levy. Stidi alla. |
Skinny Puppyn "Process" on rikollisen aliarvostettu levy. Tokihan sillä muuttui suunta aika dramaattisesti, mutta en ymmärrä silti väheksymistä. Laughter is the most powerful banishing ritual. Lakkaus on raki! |
vanha_pieru 28.12.2023 21:37:37 | |
---|
pekkap82: Omaa levyhyllyä ja nettiarvioita kun hetken ihmetteli, niin oli löytävinään 3 suosittujen bändien oikein hyvää, mutta yleensä keskinkertaisena pidettyä albumia. Slade - Whatever Happened To Slade ZZ Top - Tejas (ei se 1987 remix) Deep Purple - Who Do We Think We Are Samaa mieltä tuosta Purplen Who Do We Think We Are -albumista. Samaa sanoisin myös Fireballista. Yleensähän kuuluu arvostaa In Rockia ja varsinkin Machine Headia, mutta mun mielestä nuo kaksi muuta on ihan yhtä hyviä. Lisäksi näiden neljän levyn kanssa samaa tasoa ovat myös reunion-kauden levyt Perfect Strangers, The House of Blue Light ja Slaves and Masters. |
jukkajylli 29.12.2023 17:31:52 (muokattu 29.12.2023 17:32:36) | |
---|
vanha_pieru: Samaa mieltä tuosta Purplen Who Do We Think We Are -albumista. Samaa sanoisin myös Fireballista. Yleensähän kuuluu arvostaa In Rockia ja varsinkin Machine Headia, mutta mun mielestä nuo kaksi muuta on ihan yhtä hyviä. Lisäksi näiden neljän levyn kanssa samaa tasoa ovat myös reunion-kauden levyt Perfect Strangers, The House of Blue Light ja Slaves and Masters. Lisäksi Fireballia edeltänyt Anyone's Daughter- single on rautaa. Jengi kelas, että sieltä on tulossa kantrilevy! Stidi alla. |
JuhoVeräjä 28.08.2024 20:07:55 | |
---|
Nostaisin Hectorin levyn Hectorock II: levyllä esim. Lunta kiikarissa ja Jäävalssin jälkeen, omia Hector-suosikkeja. |