Piepe 22.12.2023 14:14:21 | |
---|
Töissä viimeinen rutistus (niin helvetisti tehtävää vielä) ennen kuin pääsee 10 päivän lomalle. Ajattelin että siihen sopii parhaiten n. tunnin levy tasaista ja paksua jyystöä alusta loppuun. Ensin kokeilin And Justice For Allia. Ei, ajatukset lähti heti harhailemaan, liian tuttua. Sitten keksin: Vader ja Tibi Et Igni. Nyt pysyy kasassa, saatana! Where Angels Weep https://www.youtube.com/watch?v=JiL5_SSR5bc |
carnation 22.12.2023 18:28:30 | |
---|
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Henri Henri Olavi 22.12.2023 19:13:19 | |
---|
Laughter is the most powerful banishing ritual. |
Piepe 23.12.2023 09:59:57 (muokattu 23.12.2023 10:02:29) | |
---|
Swordin The Age Of Winters on kyllä hyvää talvi- ja joulumusiikkia! e: köhöm THE Swordin ja AGE Of Winters |
Epämuusikko 24.12.2023 14:46:53 | |
---|
LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN! |
Milkop 25.12.2023 06:55:25 (muokattu 25.12.2023 06:55:36) | |
---|
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Piepe 25.12.2023 09:29:10 (muokattu 25.12.2023 09:29:56) | |
---|
e: ha ei mitään. |
Mho 26.12.2023 12:07:41 | |
---|
Opeth - sorceress |
Kissatäti 26.12.2023 15:47:29 | |
---|
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa" |
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa" |
Kissatäti 26.12.2023 20:22:18 | |
---|
bilzester 26.12.2023 20:57:07 | |
---|
|
Prophet 26.12.2023 21:22:34 | |
---|
|
Kissatäti 27.12.2023 00:31:02 | |
---|
Kefiiri 27.12.2023 18:18:58 | |
---|
Hurriganesin 10/80 treenejä Youtubesta. Kiinnostavaa, monessa suhteessa. En ole musiikin asiantuntija. |
Kissatäti 29.12.2023 10:15:35 | |
---|
Kissatäti 31.12.2023 16:51:56 | |
---|
Jopas oli erikoinen Lift To Experience The Texas-Jerusalem Crossroads The Texas-Jerusalem Crossroads on debyyttistudioalbumi Dentonista, Texasista sijaitsevalta indie rock -triolta Lift to Experiencesiltä . Albumi julkaistiin levy-yhtiöllä Bella Union. Julkaisuhetkellä hyvin vähän huomiota saanut albumi löysi vähitellen yleisön Internetin kautta ja on kehittänyt pienen kultin. Tupla albumi julkaistiin 26.6.2001 ja on toistaiseksi ainoa täyspitkä levy yhtyeeltä. Kyseessä on konseptialbumi Jeesuksen Kristuksen toisesta tulemisesta, joka "valaa Texasin luvatuksi maaksi ". Sekä vokaali Josh 'Buck' Pearson että rumpali Andy 'The Boy' Young olivat eteläisten saarnaajien poikia, jotka kasvoivat syvästi uskonnollisissa perheissä, joissa Jumala oli kauneuden ja kauhun kaksoissymboli, mikä antoi albumille voimallisen sisäisen latauksen. Voit kuulla tämän konfliktin kaikissa kappaleissa, kuten Down With The Prophets ja 10-minuuttinen With Crippled Wings, kappaleissa, jotka tuntuvat titaanisilta uskontaisteluilta yhtä paljon kuin perinteisiltä kappaleilta. Bändi hajosi huumeiden, alkoholin ja perheen surun vuoksi pian The Texas-Jerusalem Crossroadsin julkaisun jälkeen, jolloin Lift To Experience siirtyi yhden albumin ihmeiden maakuntaan. https://www.youtube.com/watch?v=xFRGO2VxpoM"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa" |
Kissatäti 31.12.2023 17:15:58 | |
---|
Kissatäti 31.12.2023 17:31:14 | |
---|
" The Mercy Seat " on Nick Caven (sanat ja musiikki) ja Mick Harveyn (musiikki) kirjoittama kappale, jonka alun perin esittivät Nick Cave and the Bad Seeds vuoden 1988 albumilla Tender Prey. Kappaleen ovat coveroineet mm Johnny Cash , Camille O'Sullivan ja Unter Null . Rolling Stonen toimittaja Toby Creswell listaa sen yhdeksi 1001 suurimmasta kappaleesta. Laulu kertoo tarinan miehestä, joka joutuu sähkötuoliin. Cave ottaa kappaleessa kuolemaan tuomitun tappajan roolin, ryntäillen hullusta harhasta ("Jeesuksen kasvot keitossani") kuumeiseen Vanhan testamentin hölynpölyyn ("Silmä silmästä / hammas" hampaasta") hirvittävään loppuun asti ("Ja armoistuin hehkuu / Ja mielestäni pääni savuaa"). "Armoistuin" viittaa sekä kaporettiin (liitonarkin kansi ) että sähkötuoliin. Laulu on täynnä viittauksia kristinuskoon; Vanhassa testamentissa armoistuin on Jumalan valtaistuimen symboli liitonarkin päällä. Kappale sisältää seuraavan kertosäkeen: And the mercy seat is waiting And I think my head is burning In a way I'm yearning to be done with all these weighing up the truth An eye for an eye and a tooth for a tooth And anyway I told the truth And I'm not afraid to die Tämä osa toistetaan monta kertaa kappaleen aikana, ja tekstissä on siitä useita muunnelmia. Erityisiä viittauksia pyhään kirjoitukseen ovat 3. Moos . 16:1119 ja 3. Moos . 24:1921 Jossa viitataan kuinka "lain ja anteeksiannon välistä suhdetta koskeva ongelma" on edelleen ratkaisematta. Cave on kiistatta sukupolvensa hieno kerronnallinen lauluntekijä, mutta The Mercy Seatin voima on siinä, kuinka pirstoutunut se on. https://www.youtube.com/watch?v=Ahr4KFl79WI"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa" |
Epämuusikko 31.12.2023 21:45:38 | |
---|
viime viikkoina pärissy tämä biisi aivan helvetisti, eikä vähiten sanoitustensa takia https://www.youtube.com/watch?v=SQO-ZGdiVMw No marigolds in the promised land There's a hole in the ground where they used to grow Any man left on the Rio Grande is the king of the world, as far as I know. LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN! |