Milkop 12.12.2023 08:26:27 (muokattu 12.12.2023 08:30:42) | |
---|
Ei mennyt Day Beforen kanssa ihan putkeen. 4 päivää julkaisun jälkeen firma löi lapun luukulle. Eipä ihme kun on arvosteluja lukenut ja katsellut. Zombi-MMO ilman zombeja ja muita pelaajia, alkeellinen toteutus plus bugit ja leikit kaupan päälle. Kunnianhimoa oli tässäkin enemmän kuin kykyä toteuttaa visio. Mahtaa olla Steamin palautusprosentti melko korkea. (E: siellähän se luki, 46% :D Auts.) https://www.pcgamer.com/the-day-bef … -we-miscalculated-our-capabilities/ Kirjastosta pitää taas mainita sen verran, että tällä kertaa löytyi hyllystä Metroid Prime Remastered. On se kova vaikka olenkin ihan hävyttömän huono :) Muistan kun kaveri tätä aikanaan hakkasi Gamecubella ja kehui maasta taivaaseen. Ei suotta. PC:llä on puolestaan tullut joku 8 tuntia pelattua Sea Of Starsia. Vuoden kovin rope (no, ehkä pl. BG3) . Kannattaa kokeilla mikäli Chrono Trigger ja Secret Of Mana kutittelevat mielihyväkeskusta. Onpahan legendaarinen Yasunori Mitsudakin tehnyt musiikkia peliin. Vellihousuna arvostan myös sitä, että erilaisia artifakteja käyttämällä peliä voi helpottaa (tai vaikeuttaa) mieltymystensä mukaan. Tuleva klassikko, sanoisin. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Humanoid 12.12.2023 10:52:34 (muokattu 12.12.2023 10:53:23) | |
---|
Milkop: PC:llä on puolestaan tullut joku 8 tuntia pelattua Sea Of Starsia. Vuoden kovin rope (no, ehkä pl. BG3) . Kannattaa kokeilla mikäli Chrono Trigger ja Secret Of Mana kutittelevat mielihyväkeskusta. Onpahan legendaarinen Yasunori Mitsudakin tehnyt musiikkia peliin. Vellihousuna arvostan myös sitä, että erilaisia artifakteja käyttämällä peliä voi helpottaa (tai vaikeuttaa) mieltymystensä mukaan. Tuleva klassikko, sanoisin. Kah, tämmöisestä en ole tiennytkään. Testiin lähtee, etenkin kun Secret of Mana ja vanhat Final Fantasyt on lähellä sydäntä. |
bedlam 12.12.2023 14:00:43 (muokattu 12.12.2023 14:05:10) | |
---|
Milkop: Ei mennyt Day Beforen kanssa ihan putkeen. 4 päivää julkaisun jälkeen firma löi lapun luukulle. Eipä ihme kun on arvosteluja lukenut ja katsellut. Zombi-MMO ilman zombeja ja muita pelaajia, alkeellinen toteutus plus bugit ja leikit kaupan päälle. Kunnianhimoa oli tässäkin enemmän kuin kykyä toteuttaa visio. Mahtaa olla Steamin palautusprosentti melko korkea. (E: siellähän se luki, 46% :D Auts.) Päinvastoin, toi tais mennä "tekijätiimin" puolesta täydellisesti putkeen. Ymmärtääkseni ihan tarkoituksellinen kusetus ja itse peliin ei panostettu minkään vertaa, joku osasi kertoa että se koko pelin tapahtumapaikka oli valmis Unreal-assetti jonka pystyi ostamaan parilla satasella. Pelin pystyi palauttamaan kahden tunnin pelaamisen jälkeen ja tekijät onnistuivat venkslaamaan sen verran häiriötä serverien kanssa että monet odottivat yli sen kahden tunnin huomatakseen vasta sitten virheen. Pieni porukka nettosi ymmärtääkseni miljoonia tällä vitsillä, ei hullummin. Levynkannet, logot, keikkajulisteet, nettisivut yms. http://www.petrilampela.com |
Milkop 12.12.2023 14:49:25 | |
---|
Jossain luki, että rahat saisi takaisin vaikka 2h raja olisikin ylittynyt. Mene ja tiedä sitten. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
bedlam 12.12.2023 23:03:06 | |
---|
Milkop: Jossain luki, että rahat saisi takaisin vaikka 2h raja olisikin ylittynyt. Mene ja tiedä sitten. Ilmeisesti pelkästään ennakkotilauksilla oli saatu jo 11 milliä kasaan. Eli kyllä tossa valitettavasti on tyypit nauranu matkalla pankkiin. Luulisi kyllä että tänä päivänä jo porukka osaisi varoa laittamasta rahaa mihinkään epämääräisempään projektiin mutta ei. Levynkannet, logot, keikkajulisteet, nettisivut yms. http://www.petrilampela.com |
Milkop 13.12.2023 08:06:42 | |
---|
bedlam: Ilmeisesti pelkästään ennakkotilauksilla oli saatu jo 11 milliä kasaan. Eli kyllä tossa valitettavasti on tyypit nauranu matkalla pankkiin. Mikäli näin on, niin sitten haisee kyllä kusetus ja pahasti. Mitä tästä opimme: älä ikinä ennakkotilaa mitään. Luulisi kyllä että tänä päivänä jo porukka osaisi varoa laittamasta rahaa mihinkään epämääräisempään projektiin mutta ei. Myönnettävä on, että kieltämättä ne ensimmäiset videot näyttivät itsestäkin ihan kiinnostaville ja hyville. Onneksi en pelaa nettipelejä (paitsi Rocket Leagueta), niin en ollut missään vaiheessa ostohousut jalassa. Harmittaa toki rahojensa menettäneiden puolesta, mutta olisi kannattanut odottaa julkaisun jälkeiseen aikaan. Sen verran vanha kyynikko olen, että suosiolla odotan arvostelut ennen ostamista nykyään vaikka julkaisija ja pelifirma olisivat ketkä tahansa. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Tympee Huttunen 13.12.2023 12:20:34 | |
---|
Pitäisikö se Alan Wake 2 psvitoselle nyt ostaa? |
bedlam 13.12.2023 18:06:12 | |
---|
Milkop: Myönnettävä on, että kieltämättä ne ensimmäiset videot näyttivät itsestäkin ihan kiinnostaville ja hyville. Onneksi en pelaa nettipelejä (paitsi Rocket Leagueta), niin en ollut missään vaiheessa ostohousut jalassa. Harmittaa toki rahojensa menettäneiden puolesta, mutta olisi kannattanut odottaa julkaisun jälkeiseen aikaan. Sen verran vanha kyynikko olen, että suosiolla odotan arvostelut ennen ostamista nykyään vaikka julkaisija ja pelifirma olisivat ketkä tahansa. Juu, niin moni jopa AAA-sarjan peli julkaistaan nykyään puolivalmiina että aina kyllä kannattaa kattella ensimmäiset arvostelut ennen kuin ryntää rahojaan laittamaan. Vähintään kunnon pätkät pelivideota. Ellei sitten kyseessä ole joku GTA VI. Tympee Huttunen: Pitäisikö se Alan Wake 2 psvitoselle nyt ostaa? Tuo kyllä vaikuttaisi todella komealle. Ekaa osaa ei kai tartte pelata ensin? Vai kannattaako? Onko siitä joku kunnon remasteri olemassa PS5:lle? Levynkannet, logot, keikkajulisteet, nettisivut yms. http://www.petrilampela.com |
Bongowing 13.12.2023 18:22:51 | |
---|
On olemassa uudehko Alan Wake remastered. Oli kirjastosta lainassa mutta en ehtinyt pelata loppuun asti. Hyvä ja nätti peli kyllä. But where the heck is magenta? |
Milkop 13.12.2023 18:28:14 | |
---|
bedlam: Tuo kyllä vaikuttaisi todella komealle. Ekaa osaa ei kai tartte pelata ensin? Vai kannattaako? Onko siitä joku kunnon remasteri olemassa PS5:lle? 4K -remasteri löytyy myös PS5:lle. Kyllähän tuo kannattaa pelata vaikkei pakollista lienekään. Pääseepä maailmaan ja hahmoihin paremmin sisälle. Ja Control liittyy AW2:n maailmaan myös (näkyihin se Alan Controllin välivideoissakin). Harmi kun omalla mopolla ei suostunut AW2 edes starttaamaan, muttei toisaalta ihme kun prossu ym. ovat kohta jo 9 vuotta vanhat. Melko pitkälle pötkitty näillä osilla kuitenkin. Ostin muuten Xbox360:n aikoinaan pelkästään Alan Waken vuoksi :) Hype was real. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Bongowing 13.12.2023 18:36:59 | |
---|
Trackmania on yhtä koukuttava kuin silloin joskus. Ps4:lla tahkonnut ilmaisversiota. Ihan paskahan minä tässä olen, mutta pistetään pleikkarin tattiohjaimen piikkiin. But where the heck is magenta? |
Bongowing 17.12.2023 17:09:38 | |
---|
Suositelkaa Steamistä jotain 12 vuotiaalle lahjaksi. On tykännyt paljon Straystä ja The Last Guardianista. But where the heck is magenta? |
Informaatiokameli 17.12.2023 17:26:14 | |
---|
Bongowing: Suositelkaa Steamistä jotain 12 vuotiaalle lahjaksi. On tykännyt paljon Straystä ja The Last Guardianista. Jos aiot pelata sen kanssa, niin It Takes Two on aivan huippu vaihtoehto. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
Tajusin tuossa yksi päivä etten ole välittänyt trophyista enää aikoihin enkä edes muistanut niiden olemassaoloa. Joskus muutama vuosi sitten jos sain jonkun oikein koukuttavan pelin, niin oli pakko sitten koettaa kerätä kaikki trophyt mutta onneksi siitä on päässyt itsestään eroon. Syynä varmaan se, että PS4:llä oli se uutisvalikko josta näki kavereiden saamat trophyt ja pelaamat pelit ja siinä oli mukava keulia jollain Cupheadin platinalla. Samalla sivulla pystyi myös jakamaan esim. omia pelivideoita, screenshotteja ja arvosteluja. Tuntuukin kummalle, että Sonylla ollaan menty taaksepäin tuossa. PS5:n piti nimen omaan painottaa enempi sosiaalisuutta kuin edeltäjänsä mutta siitä silti poistettiin tuo etusivu valikoista kokonaan ja jopa mahdollisuus antaa arvosanoja ja tykkäyksiä peleille. Nykyään konsolin käynnistäessään ei mistään näe samantien että mitä uusia pelejä kaverit on kokeilleet ja mitä niistä pitäneet. Tuntuu että ollaan melkein PS2-aikaan palattu siinä suhteessa että kaikki pelaa omassa kuplassaan. Levynkannet, logot, keikkajulisteet, nettisivut yms. http://www.petrilampela.com |
Arkka 21.12.2023 11:29:47 | |
---|
Mainitsen kun meinasi itseltä unohtua, että Epicissä pyörii taas päivittäiset ilmaiset pelit. Kuudelta illalla vaihtuu. |
Ed_Guy 21.12.2023 15:42:50 | |
---|
Mä rupesin tykittelee overwatch kakkosta. Onpahan opeteltavaa. En jaksa. |
bedlam 21.12.2023 17:41:02 (muokattu 21.12.2023 19:32:25) | |
---|
Ed_Guy: Mä rupesin tykittelee overwatch kakkosta. Onpahan opeteltavaa. Minä oon ihan koukussa siihen, tosiaan eka verkkoammuskelu mitä olen koskaan pelannu. Vaikka olen vanha ukko ja refleksit ei enää samanlaiset kuin nuoremmilla, niin olen tavallisesti se matsin tehokkain. Kunhan saan pelata Moiralla. Tai vähintään Bastionilla, Soldierilla tai Sojournilla. Lokakuussa aloitin kun tytär sitä mulle monta kuukautta tuputti että voitaisiin pelata yhdessä. Olen kyllä nyt jo kyllästynyt noihin mäppeihin, saisi olla enempi ja monipuolisempia. Levynkannet, logot, keikkajulisteet, nettisivut yms. http://www.petrilampela.com |
Ed_Guy 26.12.2023 16:40:04 | |
---|
bedlam: Minä oon ihan koukussa siihen, tosiaan eka verkkoammuskelu mitä olen koskaan pelannu. Vaikka olen vanha ukko ja refleksit ei enää samanlaiset kuin nuoremmilla, niin olen tavallisesti se matsin tehokkain. Kunhan saan pelata Moiralla. Tai vähintään Bastionilla, Soldierilla tai Sojournilla. Lokakuussa aloitin kun tytär sitä mulle monta kuukautta tuputti että voitaisiin pelata yhdessä. Olen kyllä nyt jo kyllästynyt noihin mäppeihin, saisi olla enempi ja monipuolisempia. Onko heittää mitään protippejä? Alussa voitin enemmän kuin hävisin. Nyt pari päivää vain hävinnyt. Yhtä äkkiä vaikeutui ihan hemmetisti. Vihollistiimi aina jyrää omat ja ei mitään jakoja pärjätä. Tänään neljästä matsista voitin yhden. En jaksa. |
Decadetroll 26.12.2023 19:29:07 | |
---|
Aloittelin tuossa harjoittelemaan hell let loosea. Ai jumalauta, että tulee turpaan suunnasta jos toisestakin, yleensä niin, ettei mitään haisua mistä päin kuolema tuli... |
bedlam 26.12.2023 20:02:05 (muokattu 26.12.2023 20:09:12) | |
---|
Ed_Guy: Onko heittää mitään protippejä? Alussa voitin enemmän kuin hävisin. Nyt pari päivää vain hävinnyt. Yhtä äkkiä vaikeutui ihan hemmetisti. Vihollistiimi aina jyrää omat ja ei mitään jakoja pärjätä. Tänään neljästä matsista voitin yhden. Sehän riippuu ihan tiimistä, eipä siinä paljon voi jos tasoero on iso tiimien välillä. Yksi päivä tein samassa matsissa 53 tappoa Moiralla ja samalla healia varmaan 16000 ja toisena päivänä toisessa pelissä yhden tapon ja pari tuhatta hiilausta :D Pelaat varmaan unrankedia etkä competitivea? Siinä unrankedissahan matsit järjestetään niin että siellä olisi suunnilleen saman verran pelejä pelanneet aina keskenään. Mutta kun competitivessa on pitkät odotusjonot niin kokeneemmatkin pelaajat siirtyy monesti unrankedin puolelle ja jos niillä on vielä kavereiden kesken groupit missä pelaavat, niin eihän siinä ole sitten aloittelijoilla jakoja sellasta vastaan. Siinä menee hetki että oppii miten ja ennen kaikkea missä hahmolla kannattaa olla. Jos pelaat damagea, niin Soldier76 varmaan se paras hahmo aloittaa. Itse pelasin alussa pelkästään sillä ja huomasin että sitä sen healia kannattaa käyttää aina kun mahdollista, eikä odottaa siihen että on paha paikka. Nakkaan 15 sekunnin välein sen parannusringin ja käytän sitä enempi tiimiläisten avuksi kuin itseni. Laita yv jos haluat jutella lisää, voin antaa pelaajatunnuksenkin niin voidaan pelata samassa tiimissä. Pelit muutenkin latautuu nopeampaa sillä tapaa. Levynkannet, logot, keikkajulisteet, nettisivut yms. http://www.petrilampela.com |