thompsu 06.07.2004 13:15:35 (muokattu 06.07.2004 13:16:07) | |
---|
Ittellä on tua halppis basso ny ollu kaks vuotta ja uutta oon ostamas.. Oon pärjänny tähän asti tolla mut nyt on alkanu noi soundit ottaan päähän.. Hyvää bassossa on mun mielestä ku se on niin pieni ja sitä kautta tosi helpposoittoonen mut siihen se sit jääki.. mitä mieltä ootte tuosta bassosta? mä sanon et hyvä aloottelijalle ja pienikokoosille soittajille. soundit on aika perseestä.. |
balzary 06.07.2004 13:21:12 | |
---|
onko soundi ilman vahvaria myös persiistä? jos vahvarin kautta soundi on ainoa mikä siinä mättää niin miettipä jos vaihtais siitä mikit. |
thompsu 06.07.2004 13:28:46 | |
---|
onko soundi ilman vahvaria myös persiistä? jos vahvarin kautta soundi on ainoa mikä siinä mättää niin miettipä jos vaihtais siitä mikit. oon soittanut sellaisen Laney Richter 4 combon kautta. ja jos mikkejä rupeis vaihtaan niin bodyyn pitäis tehdä aika paljo muutoksia... |
Jonte 10.07.2004 14:32:25 | |
---|
Ittellä on tua halppis basso ny ollu kaks vuotta ja uutta oon ostamas.. Oon pärjänny tähän asti tolla mut nyt on alkanu noi soundit ottaan päähän.. Hyvää bassossa on mun mielestä ku se on niin pieni ja sitä kautta tosi helpposoittoonen mut siihen se sit jääki.. mitä mieltä ootte tuosta bassosta? mä sanon et hyvä aloottelijalle ja pienikokoosille soittajille. soundit on aika perseestä.. Broncossa on pienemmät nauhavälit. Se on ilmeisesti tarkoitettu nuorisolle ensimmäiseksi soittimeksi. Jos hankit uuden basson, niin osta kerralla sellainen joka jo kaupassa kuulostaa hyvältä. Koesoitto kestää varttitunnin ja pitäisi olla kokeneemman soittajan tekemä. Toki basson pitää istua omaankin käteen, yhtä hyvin kuin oman *****:n ympärille. Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois". |
bize 10.07.2004 14:54:51 | |
---|
Toki basson pitää istua omaankin käteen, yhtä hyvin kuin oman *****:n ympärille. Basson pitää istua hyvin oman *****:n ympärille? |
willie 10.07.2004 15:17:20 | |
---|
Broncossa on pienemmät nauhavälit. Se on ilmeisesti tarkoitettu nuorisolle ensimmäiseksi soittimeksi. Jos hankit uuden basson, niin osta kerralla sellainen joka jo kaupassa kuulostaa hyvältä. Juu, älä ihmeessä osta sitä bassoa mikä kaupassa kuulostaa hyvältä. Hankit sellasen basson mikä tuntuu sun käteen hyvältä ja rupeet siitä sitten rakentamaan kokonaisuutta. willie Basisti, melkein 50v. |
en tiiä soundista ku ei oo kokemusta kysesestä bassosta , mutta meinasin hommata broncon ku alotin soittamaan mut hommasin kuitenkin Washburnin.... syö suklaata! |