Aihe: Matti Nykänen, Suomen turhin julkkis!!
1 2 3 4 5
Kummiseta
19.11.2023 23:36:59
mpekkanen: Eipä tuo Uusivirrankaan meno nyt niin hauskalta näyttänyt. Mies oli loppuaikoina ihan puliukkoporukoissa. Useasti näin sen päissään pyörivän kaupungilla kun itse asuin silloin jyväskylän keskustassa.

Ja Matin strippaukset, puukotus ja jatkuva kaljanjuonti, niin tuskin sekään mitenkään erikoisen hauskaa oli. Piti jatkuvasti myydä itsestä juttuja seiskalle, että sai kaljaa...

Mutta, kukapa näitä tietää...

Matillahan oli Karjalan bisse sponssina, jostain niin luin. Strippaaminen on ammatti siina kuin muutkin, meidan kylalla jopa arvostettu kun se on osa kulttuuria ja siihen tarttee lisenssin. Ja jos esilla tykkaa olla niin mika ettei, ma ainoastaan tassa olen ihmetellyt sita dissausta ja miten porukalla menee tunteisiin kun joku toinen, tassa tapauksessa Matti ei ela kuten he itse elavat.
Jäähyn syy: Komodo-källi -ketju.
mpekkanen
20.11.2023 09:34:48
Kummiseta: Matillahan oli Karjalan bisse sponssina, jostain niin luin. Strippaaminen on ammatti siina kuin muutkin, meidan kylalla jopa arvostettu kun se on osa kulttuuria ja siihen tarttee lisenssin. Ja jos esilla tykkaa olla niin mika ettei, ma ainoastaan tassa olen ihmetellyt sita dissausta ja miten porukalla menee tunteisiin kun joku toinen, tassa tapauksessa Matti ei ela kuten he itse elavat.

On varmasti totta, että strippaus ja seksityö ovat molemmat sellaisia, että ihmisillä on niistä hommista aika vääränlainen käsitys. Helposti työtä pidetään pakkona tai siihen ajautuu huumeongelmien takia tms. Tosiasiahan on, että se on joillekin myös erittäin kannattava bisnes ja sitä hommaa tehdään täysin vapaaehtoisesti.
En olisi tuota muistanut, että Matilla oli myös olutsponsori. Taisipa sen vaimo jossain ohjelmassa kertoa, että rekka toi sitä kaljaa Matille.
mpekkanen
10.12.2023 02:41:52
Katson tätä Elämä on laiffii dokumenttia. Kyllä tässä ainakin Matti sanoo itsekin, että alkoholi on sille ongelma. Myös paljon Matin kavereita ja tuttuja kertoo, miten Matti laittoi elämänsä pilalle viinalla ja erilaisilla pillereillä.
Että jos ihan vakavissaan puhutaan tästä ongelmasta, niin ei varmaan ihan hauskaa ole ollut Matinkaan mielestä.
Moni kertoo tuosta, että varsinkin Mervin kanssa söivät erilaisia lääkkeitä aivan tolkuttomasti ja meno oli aivan älytöntä. Sittenhän noita vankila juttujakin tuli.
Hänelle myös lääkäri kertoi jossain vaiheessa, ettei elä kovin kauan jos jatkaa, kun oli sairastunut sokeritautiin. Matti kuitenkin jatkoi...
NHR
10.12.2023 02:57:08 (muokattu 10.12.2023 03:08:36)

mpekkanen: Katson tätä Elämä on laiffii dokumenttia. Kyllä tässä ainakin Matti sanoo itsekin, että alkoholi on sille ongelma. Myös paljon Matin kavereita ja tuttuja kertoo, miten Matti laittoi elämänsä pilalle viinalla ja erilaisilla pillereillä.

Olisi vain käyttänyt samanlaisia pillereitä hänkin...

E: Huonot (siis VIELÄKIN huonommat!) vitsit poistettu.
Ramones eunt domus!
Dzekoo
16.12.2023 13:35:15
Aikoinaan joskus 2008 oli Seiska-TV:ssä video Matin ja Mervin eläkepäivistä naamat mudassa..

Mervi oli selkeesti ottanu jotain viiinan lisäks eikä Mattikaa ollu ihan selvä..

Video oli aika mykistävää katseltavaa
Lennu
16.12.2023 15:41:03

Monarque: Ärsyttääkö ketää muita ku se on varmaa jokatoises iltalehes tai iltasanomis etusivul jostai maailman hyödyttömimmästä asiasta. Kerra kevääl rupes keittää oikee kunnolla ku kirahvin kokosil kirjaimil luki etusivulla "Matti on nyt vapaalla ja hänellä on haku päällä".

Ei kai se enää niin paljoa?
Autistinen binääriaivo.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)