En löytänyt tuoreempaa topikkia, Mutta asiaan..mikä olisi parhaimpia IR:riä nykypäivänä metalli soundiin? Noita on kuitenkin aika hemmetisti eri firmojen tekemiä ja ei ne ilmaisia ole, joten semmoinen summassa ostelu ei oikeen kiinnostaisi. Nyt on kokeilussa York Audion yhden euron demo mesa 2xV30 ja aika hyvä on. Lähinnäkin kiinnostaisi porukoiden omat IR suosikit raskaammassa soitannossa. |
Lego 11.11.2023 12:30:05 | |
---|
Kenkuru: En löytänyt tuoreempaa topikkia, Mutta asiaan..mikä olisi parhaimpia IR:riä nykypäivänä metalli soundiin? Noita on kuitenkin aika hemmetisti eri firmojen tekemiä ja ei ne ilmaisia ole, joten semmoinen summassa ostelu ei oikeen kiinnostaisi. Nyt on kokeilussa York Audion yhden euron demo mesa 2xV30 ja aika hyvä on. Lähinnäkin kiinnostaisi porukoiden omat IR suosikit raskaammassa soitannossa. ML sound labin best IR in the world on hyvä ja ilmainen. Kannattanee kokeilla jos ei ole tuttu entuudestaan. https://www.dropbox.com/sh/572d1in0bsl18st/AACJnh3_tVdnvU56TlzxHTqra |
askomiko 12.11.2023 15:07:42 | |
---|
Aika henkilökohtaisia valintoja mutta Ownhammerin tuotokset on iskeneet mulle aina parhaiten, niissä vaan on sitä jotain. |
MustaKissa 12.11.2023 20:40:14 | |
---|
Kenkuru: En löytänyt tuoreempaa topikkia, Mutta asiaan..mikä olisi parhaimpia IR:riä nykypäivänä metalli soundiin? Noita on kuitenkin aika hemmetisti eri firmojen tekemiä ja ei ne ilmaisia ole, joten semmoinen summassa ostelu ei oikeen kiinnostaisi. Nyt on kokeilussa York Audion yhden euron demo mesa 2xV30 ja aika hyvä on. Lähinnäkin kiinnostaisi porukoiden omat IR suosikit raskaammassa soitannossa. Käytän omasta Zilla-kaapistani (extra-leveä Vertical Fatboy WGS Veteran 30+Reaper HP combolla) nappaamiani IR:iä, joista Ignite Libralla yhdistänyt muutaman Helixin eri vahvistinmallinnuksille optimoidun super-IR:n. Isona syynä se, että onpahan oma soundi ja toimii omassa musassa (black/industrial/doom metal riffejä) paremmin kuin Vintage 30 ja T75-impulssit. Kaupallisten osalta, mitä oon demopackeja kokeillut, Bogrenilla tuntuu olevan melko toimivia ja tietty Ownhammerilla. Olipa kerran kissa ja paljon soittokalustoa. |
Sir Anthony 14.11.2023 19:02:32 | |
---|
Turha lähteä merta edemmäs kalaan. Yorkilta vaikka Mesan Oversize 4x12 ja hevit soimaan. Ja kun haluaa kokeilla toista makua niin samalta pajalta Bogneria, Friedmania tai mikä nyt hyvältä ajatukselta tuntuukaan. Itselläni meni turhankin pitkään kun kokeilin eri IiÄrriä eri valmistajilta ja välillä koitin palata Helixin omiin kaappeihin. Sitten kokeilin Yorkkeja niin multa tippui Ownhammerit ja ML Sound Labit nopeasti pois käytöstä. Ne valmiit Mix on varsin toimivaa tavaraa kun itse koitan saada fokusta säädöstä takaisin soittamiseen. Näin omat kokemukseni, toki muillakin merkeillä tehdään hyvää musiikkia ja tyytyväisiä soittajia löytyy kaikkien käyttäjistä. "Tonni käteen ja finaaliin asti" |
Mikael 14.11.2023 19:09:30 | |
---|
Latasinkin noi ihan ensimmäisessä postaukessa olleet (joskin uudet 2023-versiot) Bricasti M7-impulssit ja ilmaisen Convology XT:n ja kylläpä on maukkaita kaikupresettejä. Todella käyttistä ja hienoja viboja! Fuzz is Clean! |
Mösjöö 18.11.2023 19:34:29 | |
---|
Minäkin latasin ja jopa joten kuten sain niitä latailtua sisään Logicin Space Designeriin. Uskottavimman kuulosia kaikuja nämä mitä (vähäisellä kokemuksellani) olen tähän mennessä kuullu samperi soikoon. |
Otustelija 18.11.2023 20:56:39 | |
---|
Mulla taitaa lähes kaikessa olla joko York Audion joku Marshall Black 4x12 tai sitten 3Sigman Engl 4x12, mikäli ei joku simulaatiosoftan oma kaappi anna sitä mitä haluaa. |