mpekkanen 28.10.2023 12:47:19 | |
---|
Olen yrittänyt tapailla I Want you biisiä ja siinä on ne soinnut yllättävän kinkkisiä ottaa kitaralla. Coronerilla on aika hyvä cover tästä biisistä. |
velipesonen 28.10.2023 21:22:57 | |
---|
Henri Henri Olavi: Marraskuun 2. päivä julkaistaan viimeinen(?) Beatles-kappale "Now and Then". https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000009952150.html En ihan usko että jää viimeiseksi! EMIn holveissa on jopa bootleggaajilta säästyneitä kappaleita ja vähän luulen että jahka Oliviasta aika jättää niin muut osapuolet pääsevät Dhanin kanssa sopimukseen biisien julkaisemisesta. Minun argumenttini ovat laaja-alaisempia, tarkempia ja huolellisemmin perusteltuja kuin teidän muiden. |
Henri Henri Olavi 28.10.2023 21:28:50 | |
---|
velipesonen: En ihan usko että jää viimeiseksi! EMIn holveissa on jopa bootleggaajilta säästyneitä kappaleita ja vähän luulen että jahka Oliviasta aika jättää niin muut osapuolet pääsevät Dhanin kanssa sopimukseen biisien julkaisemisesta. En itsekään usko, mutta koska tuossa jutussa niin väittävät, niin uskon siihen saakka kunnes tulee uudempaa. Meininki voisi siis olla vielä paljon oikeistolaisempaakin.
-Jucciz |
Kuha 28.10.2023 23:22:00 | |
---|
velipesonen: En ihan usko että jää viimeiseksi! Minäkään en tiedä, siis uskon. Old Fenders never die |
velipesonen 01.11.2023 06:18:03 | |
---|
Lehden toimittaja esittää väitteen "viimeisestä" kappaleesta sitä mitenkään perustelematta. Miksi sen on muka oltava viimeinen eli jäätävä viimeiseksi? Perustelua ei esitetä eikä asiayhteydestä muutenkaan ilmene miksi kappaleen on jäätävä viimeiseksi julkaistuksi kappaleeksi. Tuota toimittajan väitettä ei siis voi ottaa taustaoletukseksi mihinkään. Tilanne on oleellisesti sama kuin ennen ao. väittämän esittämistä eli on oletuksia siitä mitä mahdollisesti tuleman pitää; tällaisessa yhteydessä tietämisen ja uskomisen rajapinnan määrittäminen on mahdotonta, on vain ennustamista. Jos ihan tarkkoja ollaan niin sen "viimeisenkään" kappaleen julkaisu ei ole vielä tapahtunut eli sitäkään ei voi ns. tietää! Virallinen aiottu julkaisupäivä on huomenna, toinen marraskuuta. Minun argumenttini ovat laaja-alaisempia, tarkempia ja huolellisemmin perusteltuja kuin teidän muiden. |
GrooverMan 01.11.2023 08:46:07 | |
---|
velipesonen: Lehden toimittaja esittää väitteen "viimeisestä" kappaleesta sitä mitenkään perustelematta. Miksi sen on muka oltava viimeinen eli jäätävä viimeiseksi? Perustelua ei esitetä eikä asiayhteydestä muutenkaan ilmene miksi kappaleen on jäätävä viimeiseksi julkaistuksi kappaleeksi. Tuota toimittajan väitettä ei siis voi ottaa taustaoletukseksi mihinkään. Tilanne on oleellisesti sama kuin ennen ao. väittämän esittämistä eli on oletuksia siitä mitä mahdollisesti tuleman pitää; tällaisessa yhteydessä tietämisen ja uskomisen rajapinnan määrittäminen on mahdotonta, on vain ennustamista. Jos ihan tarkkoja ollaan niin sen "viimeisenkään" kappaleen julkaisu ei ole vielä tapahtunut eli sitäkään ei voi ns. tietää! Virallinen aiottu julkaisupäivä on huomenna, toinen marraskuuta. Sitä kutsutaan markkinoinniksi. Vrt. artistin x viimeinen kiertue, tms. Lisää myyntiä ja niin edelleen. If you wanna count me, count me out. - Arthur Lee |
Henri Henri Olavi 01.11.2023 08:53:51 (muokattu 01.11.2023 09:00:33) | |
---|
velipesonen: Lehden toimittaja esittää väitteen "viimeisestä" kappaleesta sitä mitenkään perustelematta. Se on lainausmerkeissä siksi, että toimittaja on ottanut sen muualta. Eli jossain on sanottu sen olevan viimeinen, eikä se ole toimittajan ajatus. Näin siis yleensä. Voihan se olla, että se on vain toimittajan näkemys ja siksi laittanut sille lainausmerkit, mutta se olisi kömpelöä ja huonoa kirjoittamista, koska sille ei löydy tekstistä mitään tukea. Tästä jutusta, johon tekstissään myös viittaa, on luultavasti ottanut tuon "viimeinen" väitteen: https://www.bbc.com/news/entertainment-arts-65881813 Kaikki jutut biisistä käyttävät samaa retoriikkaa. Eism. tämä: https://www.theguardian.com/music/2 … nal-song-now-and-then-ai-technology Se on laiskaa journalismia. Sir Paul McCartney says he has employed artificial intelligence to help create what he calls "the final Beatles record". Sanoi tämän siis ilmeisesti siinä BBC Radio 4: "Today" -ohjelmassa. Markkinointiahan se tietenkin vain on. Toimivaa sellaista. Meininki voisi siis olla vielä paljon oikeistolaisempaakin.
-Jucciz |
velipesonen 01.11.2023 10:32:52 | |
---|
Tähän minun tietenkin pitäisi vastata että se ei voi olla markkinointia koska minä en ole nähnyt sellaista MAINOSTA jossa sanottaisiin jotain tuollaista. Minun argumenttini ovat laaja-alaisempia, tarkempia ja huolellisemmin perusteltuja kuin teidän muiden. |
Henri Henri Olavi 01.11.2023 10:37:24 | |
---|
velipesonen: Tähän minun tietenkin pitäisi vastata että se ei voi olla markkinointia koska minä en ole nähnyt sellaista MAINOSTA jossa sanottaisiin jotain tuollaista. Markkinointihan tapahtuu 90% muualla kuin varsinaisissa mainoksissa. Meininki voisi siis olla vielä paljon oikeistolaisempaakin.
-Jucciz |
GrooverMan 01.11.2023 11:45:50 | |
---|
Henri Henri Olavi: Markkinointihan tapahtuu 90% muualla kuin varsinaisissa mainoksissa. Tämä juuri. If you wanna count me, count me out. - Arthur Lee |
velipesonen 01.11.2023 22:21:11 | |
---|
Henri Henri Olavi: Markkinointihan tapahtuu 90% muualla kuin varsinaisissa mainoksissa. Tämä ei ole ainakaan Muusikoiden.netin vallitseva käsitys asiasta! Minun argumenttini ovat laaja-alaisempia, tarkempia ja huolellisemmin perusteltuja kuin teidän muiden. |
Henri Henri Olavi 01.11.2023 23:03:03 (muokattu 01.11.2023 23:06:53) | |
---|
velipesonen: Tämä ei ole ainakaan Muusikoiden.netin vallitseva käsitys asiasta! Siitä en tiedä, eikä se ole oleellista lainkaan. Ymmärrän mitä haet takaa. Tässä kuitenkin lyhyt dokkari tuosta uudesta biisistä ja siinä myös Paul sanoo tuon olevan viimeinen uusi Beatles-kappale. Markkinointia eli ei, en usko että ehtivät enää tekemään toista. Se on eri asia, jos kuolemansa jälkeen jotkut julkaisevat jotain "uutta". https://areena.yle.fi/1-67084521?ut … l&utm_campaign=areena-ios-share Meininki voisi siis olla vielä paljon oikeistolaisempaakin.
-Jucciz |
Henri Henri Olavi 02.11.2023 10:17:12 | |
---|
Mietin myös sitä, että tuolla "viimeisellä" kappaleella tarkoitetaan sitä, että tuo on viimeinen biisi joka on tehty kaikkien jäsenten kesken, joskin Lennon mukana vain nauhalla. Sellaista kappaletta ei enää koskaan välttämättä ehdi tulemaan, koska aika pian Paul ja Ringokin potkaisevat tyhjää. Meininki voisi siis olla vielä paljon oikeistolaisempaakin.
-Jucciz |
juici 02.11.2023 13:23:28 | |
---|
Henri Henri Olavi: Mietin myös sitä, että tuolla "viimeisellä" kappaleella tarkoitetaan sitä, että tuo on viimeinen biisi joka on tehty kaikkien jäsenten kesken, joskin Lennon mukana vain nauhalla. Sellaista kappaletta ei enää koskaan välttämättä ehdi tulemaan, koska aika pian Paul ja Ringokin potkaisevat tyhjää. Ja Harrisonin osuudet on äänitetty jo 1995. "Juici meni ravintolaan ja tilas tarjoilijalta: "Jekku ruuan kans!" "Taidatkin olla sellainen anagrammijätkä", kommentoi tarjoilija." -Jabe |
Henri Henri Olavi 02.11.2023 13:46:08 (muokattu 02.11.2023 13:46:21) | |
---|
juici: Ja Harrisonin osuudet on äänitetty jo 1995. Kyllä. Mutta siis viimeinen tyyppien yhdessä tekemä biisi, miinus John. Ja eikös Paul äänittänyt vielä uusiksi Georgen juttuja nyt? Meininki voisi siis olla vielä paljon oikeistolaisempaakin.
-Jucciz |
juici 02.11.2023 14:08:50 | |
---|
Henri Henri Olavi: Kyllä. Mutta siis viimeinen tyyppien yhdessä tekemä biisi, miinus John. Ja eikös Paul äänittänyt vielä uusiksi Georgen juttuja nyt? Joo, koska jättivät biisin viimeistelyn kesken sillon 1995 Georgen käytettyä veto-oikeutta, että Johnin demo oli turhan käppäinen. Esim. kitarasoolo jäi soittamatta, joten Paul on nyt soittanut Georgen tyylisen slidesoolon. "Juici meni ravintolaan ja tilas tarjoilijalta: "Jekku ruuan kans!" "Taidatkin olla sellainen anagrammijätkä", kommentoi tarjoilija." -Jabe |
Hyvältähän tuo kuulosti eli Beatlesiltä. Siinäpä ne tärkeimmät |
velipesonen 02.11.2023 17:12:51 | |
---|
Minun argumenttini ovat laaja-alaisempia, tarkempia ja huolellisemmin perusteltuja kuin teidän muiden. |
HaloOfFlies 02.11.2023 18:28:06 | |
---|
Oli kyllä upea biisi ja osoitus siitä, että Beatles on edelleen kaikkien aikojen kovin bändi. Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
zekeode 02.11.2023 19:49:02 | |
---|
Löydetään joku vanha kelanauha kellarista ja laitetaan siihen freesit soittimet. Kuulostaa tasan siltä. |