hognabbt 11.07.2004 22:48:47 | |
---|
Aiheen voi sulkea jos tämä jotenkin tuntuu turhalta..mutta kyseessä on kuitenkin Suomen metallikesän kohokohta.. Ajattelin näin odotellessa kysäistä jos tältä palstalta on menossa porukkaa Tuskaan ja monennettako kertaa? Taitaa olla Tuska TJ 5! :) Itse olen toista kertaa menossa ja Dark Tranquillity on omalta osaltani festareitten kohokohta, sen verran harvoin ne jätkät täälläpäin pyörii.. Mutta kirjoitelkaa kaikesta asiaan liittyvästä..ja pidetään meininkiä yllä seuraavana viikonloppuna! Adios.. |
blöö 12.07.2004 00:58:22 | |
---|
Kolmas kerta tulee olemaan (kaikki kolme päivää tietysti ;) Todellinen namupakkaus on tällä kertaa tulossa tuskaan (tarkoitan tietysti bändejä enkä itseäni) mutta Diabloa ja Fear Factoryä odotan ehkä eniten. Metalristi. |
Ben_D 12.07.2004 10:12:30 | |
---|
Death Angel. Muuta ei tarvita. |
Incarnation 12.07.2004 10:22:30 | |
---|
Death Angel. Muuta ei tarvita. Ovatko pojat muuten Euroopassa kiertuoimassa ennen tätä? Satuin nimittäin näkemään heidät Lontoossa, Stanstedin lentokentällä. "Tää on tää perkeleen levyraati-asetelma: Ai se oli kotimaista, no sitten vielä vähän kovemmalle!"
-Marko Annala (Tavastia 7.4.2004) |
Ben_D 12.07.2004 10:25:01 | |
---|
Ovatko pojat muuten Euroopassa kiertuoimassa ennen tätä? Satuin nimittäin näkemään heidät Lontoossa, Stanstedin lentokentällä. Jep. 6/24/2004 Balingen, GERMANY WOM Balingen 6/26/2004 Balingen, GERMANY Bang Your Head 6/27/2004 Dessel, BELGIUM Grasspop 6/29/2004 Copenhagen, DENMARK Vega Jnr 6/30/2004 Oslo, NORWAY John Dee 7/2/2004 Roitzschjora, GERMANY With Full Force 7/3/2004 Haarlem, THE NETHERLANDS Patronaat 7/4/2004 Eindhoven, THE NETHERLANDS Effenaar 7/6/2004 Munich, GERMANY Backstage 7/7/2004 Bochum, GERMANY Matrix 7/8/2004 Milton Keyes, ENGLAND Woughton Centre 7/10/2004 Rome, ITALY Summer Day In Hell Festival 7/12/2004 Glasgow, SCOTLAND Cathouse 7/13/2004 Dublin, IRELAND Music Centre 7/14/2004 Manchester, ENGLAND Academy 3 7/15/2004 London, ENGLAND Garage 7/17/2004 Helsinki, FINLAND Tuska Festival |
Mormegil 12.07.2004 10:30:50 | |
---|
toista kertaa menossa. ei mikään huippukavalkaadi, mutta katsottavaa löytyy varmasti. wargasmick masturbation with my sawn-off bloody dick..genital dismembering |
lapio 12.07.2004 11:49:49 | |
---|
Jep, menossa ollaan. Ihan mainiot esiintyjätkin ovat saaneet. |
Aegis 12.07.2004 12:26:35 | |
---|
Tulossa olen ensimmäistä kertaa. Esiintyjälista ei ollut se paras mahdollinen, vaikka kovia nimiä löytyykin. Viime vuoden missaaminen ketuttaa suuresti. Mutta onneksi tänä vuonna on Dew-Scented ja Death Angel! /,,/ Mikään ei ole niin viisas kuin insinööri, paitsi majava, joka menee suojaan sateelta. |
seeprahim 12.07.2004 13:15:16 | |
---|
Sinne. Ehkä innokkaimmin odotan Dion näkemistä - toki intoilen myös monista muista. "i feel just like a Leonard Cohen-record.. nobody listens to me." |
MrQ 12.07.2004 14:05:51 | |
---|
Viime vuonna ois voinut vaivautuakin. tänä vuonna ei missään nimessä. Hintalaatusuhde kusee niin totaalisesti kuin voi vaan olla. Lisäksi en tajua minkä ihmeen takia Tuskaan pitää hakea tunnelma- ja tiluheviä (vaikka jotkut niistä pitäisivätkin. Minä en.), kun kerran rässillä, potulla ja lakuhevilläkin pärjättäisiin ihan mainiosti. |
Viceroy 12.07.2004 14:15:06 | |
---|
Kolmatta kertaa olen tulossa - viime kesänä olin intissä. Tänä vuonna odotan innokkaasti Dion ja Fear Factoryn settiä, mutta, kuten yleensäkin, menen paikalle fiiliksen ja yleisen metallimeiningin takia. MrQ manasi hinta-laatusuhdetta, mutta mielestäni 65 euroa kolmen päivän lipusta ei metallidiggarille todellakaan ole mikään paha hinta. Se on tietysti ihan että mistä tykkää Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |
MrQ 12.07.2004 14:58:23 | |
---|
Kolmatta kertaa olen tulossa - viime kesänä olin intissä. Tänä vuonna odotan innokkaasti Dion ja Fear Factoryn settiä, mutta, kuten yleensäkin, menen paikalle fiiliksen ja yleisen metallimeiningin takia. MrQ manasi hinta-laatusuhdetta, mutta mielestäni 65 euroa kolmen päivän lipusta ei metallidiggarille todellakaan ole mikään paha hinta. Se on tietysti ihan että mistä tykkää Siellä on Chaosbreed, joka kuriositeettina menisi, mutta ottaen huomioon että siinä on jätkiä amorphiksesta, se meiniki kuitenkin on ihan perseestä -yksikin amo riittää, ja lavashow on nollatasolla. Katsokaa vaikka ajattaraa. Monia svedurässibändejä, joiden vanha tuotanto kyllä toimii, mutta uusi ei niin minkään vertaa, ja en viitsi riskeerata rahojani siihen että soittavat esim. Yhtään kappaletta chainheart machinea tai claymania uudemmilta levyiltä -koska ne ovat aivan perseestä kaikki... Death Angel? Se oli huono jo -80 luvulla. Dio? Hohhoijjjjaaaaaaaaaaaa....... Iloista poppia sanon minä. Brittihevi ei toimi kerta kaikkiaan mitenkään. Ja katso! Suomalaista Darkmetallia (joka on kategorisesti paskaa) ja Doomia. Swallow the sun kuulemma ON hyvää, mutten viitsinyt kuuttakymppiä maksaa testatakseni väitettä käytännössä- sitä paitsi jotta doomia jaksaisi kuunnella livenä, tarttee olla itsekin niin maan saatanan pilvessä... Ja hatseissa ei ole kiva viettää kolmea päivää vitun friikkisirkuksessa, tietäen koko ajan maksaneensa vitun 65€ koko "lystistä". |
ulleli 12.07.2004 15:00:07 | |
---|
Kyllähän sinne nyt oli ihan pakko päästä, etenkin ku viimeks olin siellä vuonna 2001! Ja lauantaina Tavastian jatkoklubille. Wheee! :D "Ponzuur lö zotilaz, mine poistu, kerto exit, silvuplee" |
Siellä on Chaosbreed, joka kuriositeettina menisi, mutta ottaen huomioon että siinä on jätkiä amorphiksesta, se meiniki kuitenkin on ihan perseestä -yksikin amo riittää, ja lavashow on nollatasolla. Katsokaa vaikka ajattaraa. Monia svedurässibändejä, joiden vanha tuotanto kyllä toimii, mutta uusi ei niin minkään vertaa, ja en viitsi riskeerata rahojani siihen että soittavat esim. Yhtään kappaletta chainheart machinea tai claymania uudemmilta levyiltä -koska ne ovat aivan perseestä kaikki... Death Angel? Se oli huono jo -80 luvulla. Dio? Hohhoijjjjaaaaaaaaaaaa....... Iloista poppia sanon minä. Brittihevi ei toimi kerta kaikkiaan mitenkään. Ja katso! Suomalaista Darkmetallia (joka on kategorisesti paskaa) ja Doomia. Swallow the sun kuulemma ON hyvää, mutten viitsinyt kuuttakymppiä maksaa testatakseni väitettä käytännössä- sitä paitsi jotta doomia jaksaisi kuunnella livenä, tarttee olla itsekin niin maan saatanan pilvessä... Ja hatseissa ei ole kiva viettää kolmea päivää vitun friikkisirkuksessa, tietäen koko ajan maksaneensa vitun 65€ koko "lystistä". Älä itke Iines. Sä et ole tulemassa niin mikä nyt on ongelma? Meidän muiden festivaalien onnistumista edesauttaa huomattavasti kun yks vauva ei ole friikkien kanssa itkemässä. |
MrQ 12.07.2004 15:20:28 | |
---|
Se nimenomaan, että siellä on paskoja yhtyeitä. Jos siellä olisi joitain hyviä yhtyeitä, niin ei itkettäisi. Tämä vaan näyttää samalta kuin Goa/trance-skenen kanssa... Kaikki hyvä tehtiin niin kauan aikaa sitten, ettei sitä kukaan enää muista miten se tehtiin, ja kaikki uudempi on vaan niin paljon huonompaa. Pyh ja pah. Vituttaa varsinkin, kun Glen "perun suomen keikkani koska olen mulkku" Bentonin piti tehdä äsken mainittu, enkä jaksanut läksiä provinssiin pelkästään Morbid Angelia katsomaan. No, näinpä sentään Zyklonin livenä. |
Ben_D 12.07.2004 15:36:48 (muokattu 12.07.2004 15:37:01) | |
---|
enkä jaksanut läksiä provinssiin pelkästään Morbid Angelia katsomaan. ei ole ollut provinssissa. |
MrQ 12.07.2004 16:02:01 | |
---|
ei ole ollut provinssissa. No siellä jossakin kuitenkin. |
kimmokel 12.07.2004 16:10:11 | |
---|
..siis Nummirockissa. Mun mielestä ei ollut häävi. |
strophe 12.07.2004 16:14:42 | |
---|
Sinänsä tänä vuonna olisin halunnut lähteä, mutta ongelmaksi tuli työt ja seura. Kyllä sitä useamman ihmisen voimin pitäisi mennä, mutta nyt kaikki ovat matkoilla, ei sinne kaksisteen jaksa mennä. Soilwork, Dark Tranquillity, Diablo ja In Flames. Pelkästään noiden takia olisin voinut jo sen 65e maksaa, mutta nyt sitten säästyy sekin. Tuplasti enemmän olisi vielä mennyt viinoihin, joten jäätiin paljon plussan puolelle. Paras Tuskasetti kyllä moneen vuoteen. Viimevuotinen oli esimerkiksi ihan perseestä. Jätin suosiolla pois. Volyymi korvaa puuttuvan taidon! |
Lappis 12.07.2004 17:15:50 | |
---|
Tuleehan sinne taas mentyä. Alkaa olemaan hirvipatsaan vieressä dokaamiset jo legendaarisia. Eli su-lippu löytyy, Dio ja Diablo. Toki muut bändit la ja pe sit kuunnellaan ulkopuolelta |