StJerky 19.10.2023 19:11:16 | |
---|
arppah8: Mulla oli myös tämmöinen ratkaisu joskus. Tuskastuin DVD-soittimen hitaaseen levyn lataamiseen, hankin uudestaan Sonyn CD-soittimen ja kaikki oli taas hyvin. Kyllähän nyt joka formaatille pitää oma soitin olla :D. Minä ostin Kontista Sonyn DVD-soittimen, joka toimii ihan yhtä nopeasti kuin vanha Technics cd-soitin, joka alkoi pykimään. |
Henri Henri Olavi 19.10.2023 19:21:39 (muokattu 19.10.2023 19:22:24) | |
---|
Osaako Blu-Ray -soittimet CD:itä? Sellainenhan myös monelta löytyy kotoa jo valmiiksi, esim. pelikonsolin muodossa. Sellaisten program-mahdollisuuksista en tosin tiedä. Meininki voisi siis olla vielä paljon oikeistolaisempaakin.
-Jucciz |
Henri Henri Olavi: Osaako Blu-Ray -soittimet CD:itä? Sellainenhan myös monelta löytyy kotoa jo valmiiksi, esim. pelikonsolin muodossa. Sellaisten program-mahdollisuuksista en tosin tiedä. Monet osaa, mutta esim PS4 ja PS5 ei. "Short On Long Term Goals" |
aikavaikea 19.10.2023 19:38:29 | |
---|
StJerky: Technics cd-soitin, joka alkoi pykimään. Alkoholi ei saa mua sekaisin mutta sinä saat multisämpläävän cd:ni pykimään. I know I ain't doing much. Doing nothing means a lot to me (Ronald Belford Scott, Down Payment Blues). |
Prophet 19.10.2023 20:03:25 | |
---|
aikavaikea: Alkoholi ei saa mua sekaisin mutta sinä saat multisämpläävän cd:ni pykimään. Puolikuulta hyvää musiikkia. |
Bullitt 20.10.2023 01:41:50 | |
---|
mrk: Monet osaa, mutta esim PS4 ja PS5 ei. Vanhana PS-miehenä mutta ei näitä konsoleita omistaneena täytyy todeta, että: onpa ihan paskaa kehitystä. On pirun rankkaa olla hyvä jätkä. |
vanha_pieru 22.10.2023 00:26:18 | |
---|
Lopetin CD-soittimen käytön joskus 5-10 vuotta sitten. Tuli joskus käytettyä CD.n ohjelmointia. Syitä oli kaksi. Joko oli rajallisesti aikaa ja tiesi, että jotain tiettyä kokonaista albumia ei ehdi kuunnella kokonaan, joten ohjelmoin soimaan vain parhaat kipaleet. Toinen syy on se, että joissain albumeissa on ihan selkeästi väärä kappalejärjestys. Varsinkin, jos viimeisen kappaleen valinta oli väärä, niin se tuli ohjelmoinnilla korjattua. Eihän esimerkiksi The Smithsin The Queen Is Dead kuulu loppua siihen Some Girls Are Bigger Than Others -höpsöttelyyn, vaan sitä edeltävään kunnon synkistelyyn There Is a Light That Never Goes Out. Haluan ymmärtää alkuperäisen kysymyksen laajemmin, muodossa "kuunteletko albumikokonaisuudet aina alkuperäisessä kappalejärjestyksessä ja/tai kokonaan". Tähän sanon, että useimmiten kyllä, mutta toisinaan muutan kappalejärjestystä varsinkin puhelimen soittolistassa, jotka kuitenkin perustuvat albumikokonaisuuksiin eikä mihinkään irtokappaleisiin. Siis sopiva yhdistelmä preussilaista järjestyksenkaipuuta ja villiä, hulluttelevaa anarkiaa. |
GiovanniDiRondo 22.10.2023 06:52:32 | |
---|
Uudelleen julkaisuissa on mukana usein bonus-piisejä, jotka mielellään jättäisi kuuntelematta. Joskus olen harrastanut sitä, että skippaa ne bonukset. Mutta onhan se hiukan vaivalloista se ohjelmointi. Paras olisi, jos cd-formaatissa olisi ikäänkuin "levypuoliskot" A, B ja C, joista voisi sitten valita oman yhdistelmänsä. Jotkut albumit, kuten vaikka Pink Floydin elokuvan soundtrack "More", ei muodosta toimivaa albumirakennetta, ja sitä on tullut kokeiltua ohjelmoitua uudelleen. Vaikka äänentoisto Spotifyssa on ainakin minun laitteistolla mitä sattuu, niin sitäkin tulee paljon käytettyä musiikin kuunteluun. Soittolistojen avulla toki olen näitä omia albumeita rakennellut. Juurikin nuo bonus-biisit olen niistä jättänyt ottamatta listaan. Olen käynynnä Piutissa, Lousissa, Retulaatsissa, Miiamissa |