vanha_pieru 08.10.2023 23:42:59 | |
---|
tavasti: IK Multimedian Syntronik Max hintaa 50€ (vähän alle). Jos retro-syntikat kiinnostaa, ja levytilaa riittää, niin käypäinen vaihtoehto. https://www.ikmultimedia.com/produc … php?A=syntronik-2-max-v2&R=INIT Oho! On kyllä mojova halvennus! Onko kellään kokemusta miten tämä vertautuu laadultaan esimerkiksi Arturian V Collectioniin tai UVI:n Vintage Voltiin? |
Torniojaws 09.10.2023 08:46:44 | |
---|
vanha_pieru: Oho! On kyllä mojova halvennus! Onko kellään kokemusta miten tämä vertautuu laadultaan esimerkiksi Arturian V Collectioniin tai UVI:n Vintage Voltiin? Tuossa ihan näppärä 15 min arvio ja "soundcheck": https://www.youtube.com/watch?v=BYROvVh644E Jos tykkää 70-80-luvun "autenttisista" soundeista, niin tuo vaikuttaa olevan jees. |
Vessajono 09.10.2023 13:48:58 (muokattu 09.10.2023 13:50:06) | |
---|
vanha_pieru: Oho! On kyllä mojova halvennus! Onko kellään kokemusta miten tämä vertautuu laadultaan esimerkiksi Arturian V Collectioniin tai UVI:n Vintage Voltiin? Mä käytän pääasiassa just Arturian ja IK:n plugareita ja aika usein tuntuu käyvän silleen, että jos teen musaa niin päädyn johonkin IK-tuotteeseen ja jos teen äänisuunnittelua tai jotain ns. erikoismieshommaa niin siinä taas vetää monesti Arturia edelle. Esim. Augmented-plugarit on sellasia, että niillä tekee asioita joita millään muulla synalla ei vaan saa aikaseksi. e: mutta siis jos semmosta bread & butter -soundikokoelmaa tarttee niin Syntronik on kyllä ihan erinomaisen hyvä vaihtoehto. Once is a mistake, twice is a jazz |
vanha_pieru 09.10.2023 21:46:57 | |
---|
Kiitoksia molemmille vastauksista. Kun kirjauduin IK:n sivulle, niin huomasin jo unohtuneet Jam pointsini, joiden avulla totesin saavani tämän paketin 37 €:n hintaan ja se tieto oli ns. deal breaker. Lataaminen on vielä kesken, joten tänään en taida enää päästä tätä kokeilemaan, vaikka kuinka syntikkaksormia syyhyttää. Arturialta mulla on ennestään Ananalog Lab 4 ja 5, joiden perusteella - vaikkei ne sama asia olekaan kuin V Collection - on hyvä käsitys syntynyt Arturiasta. UVI:n Vintage Vault on myös pitkään kiinnostanut, mutta niin on vielä enemmän Spectrasonicsin Omnispherekin. Ehkä joskus sitten nekin on vielä saatava. |
Hipelius 10.10.2023 07:04:22 | |
---|
|
Ianuarius 10.10.2023 10:21:15 | |
---|
Your soundcard works perfectly! |
Henri Henri Olavi 10.10.2023 10:56:23 | |
---|
Meininki voisi siis olla vielä paljon oikeistolaisempaakin.
-Jucciz |
Vessajono 10.10.2023 11:56:02 | |
---|
En tarttisi kyllä enää ensimmäistäkään kompura- tai kanavaplugaria mutta ilmainenhan on tietysti aina ilmainen. Once is a mistake, twice is a jazz |
Henri Henri Olavi 10.10.2023 12:44:47 | |
---|
Vessajono: En tarttisi kyllä enää ensimmäistäkään kompura- tai kanavaplugaria mutta ilmainenhan on tietysti aina ilmainen. Kyllähän monet tuota käyttää myös bussissa, mutta itse en. Meininki voisi siis olla vielä paljon oikeistolaisempaakin.
-Jucciz |
Hipelius 11.10.2023 16:38:17 | |
---|
|
Danko 11.10.2023 16:43:38 | |
---|
"Taivaassa perspillut meitä kaikkia odottavat." -Epämuusikko |
IK Multimedia ilmaista bassosoundia AmpliTube vitoseen https://www.ikmultimedia.com/news/?item_id=15019 IK has a wicked good deal for bass players. Through October 31, all users of AmpliTube 5 for Mac/PC, including Custom Shop, can get AmpliTube SVX 2 (a $99.99 value) for FREE! 3 Amplifiers ... SVX-15N , SVX-4B , SVX-VR 3 Cabinets ... 1x15 SVX-115 , 2x12 SVX-212AV , 8x10 SVX-810A |
Disposal 31.10.2023 08:56:52 | |
---|
Henri Henri Olavi: Kyllähän monet tuota käyttää myös bussissa, mutta itse en. Kiitos tästä, Thomannilta sai myös muutaman euron halvemmalla. Toi nauhaemulaatio tuottaa kyl aika ihanaa säröä ja toi Space Echo on kyl ton kamppeen iteraatioista kyl tähän mennessä paras. http://www.youtube.com/watch?v=a7cUxI4XHhs |
Henri Henri Olavi 31.10.2023 09:00:55 | |
---|
Disposal: Toi nauhaemulaatio tuottaa kyl aika ihanaa säröä Mulla ei ole UAD:n nauhaemulaatio(i)ta, mutta olen tykännnyt Wavesin J37- ja Kramer Master Tape -emulaatioista. Meininki voisi siis olla vielä paljon oikeistolaisempaakin.
-Jucciz |
Lego 31.10.2023 09:57:59 | |
---|
Henri Henri Olavi: Mulla ei ole UAD:n nauhaemulaatio(i)ta, mutta olen tykännnyt Wavesin J37- ja Kramer Master Tape -emulaatioista. J37 rules kyllä, onkohan tälle mitään järkevää vaihtoehtoa? Lähinnä sylettää tuo wavesin myyntipolitiikka että kunhan lakkaa toimimasta niin jotain sitten tilalle. Loppuvuosi on nyt sitten tarjousten aikaa, lähinnä neural dsp ja soundtoys kiinnostaa, saa nähdä onko ostopöksyt jalassa. |
Danko 31.10.2023 10:19:47 | |
---|
Lego: J37 rules kyllä, onkohan tälle mitään järkevää vaihtoehtoa? Lähinnä sylettää tuo wavesin myyntipolitiikka että kunhan lakkaa toimimasta niin jotain sitten tilalle. Itse olen noita Waveseja enemmän tykännyt kevyeen murotukseen Softube Tapesta https://www.softube.com/tape ja reippaampaan menoon Kiive Audion TapeFacesta https://www.plugin-alliance.com/en/products/kiive_tape_face.html - varmaan Black Friday/Cyber Monday -hinnat kannattaa tarkastaa. Myös Black Rooster Audio Magnetite löytyis lähes käyttämättömänä, mutta niitä lisenssejä ei kaiketi pystynyt jälleenmyymään. "Taivaassa perspillut meitä kaikkia odottavat." -Epämuusikko |
Mikael 31.10.2023 10:26:46 | |
---|
Täälläkin Softuben Tape enimmäkseen käytössä. J37 oli pitkään mullakin kunnes tuli mitta täyteen wavesin kanssa sekoilua :D Fuzz is Clean! |
Vessajono 31.10.2023 10:30:56 | |
---|
Lego: Loppuvuosi on nyt sitten tarjousten aikaa, lähinnä neural dsp ja soundtoys kiinnostaa, saa nähdä onko ostopöksyt jalassa. Täytyy muuten pitää Neural itekin mielessä, otin jossain kohtaa trialin siitä Petrucci-plugarista ja totesin että tämän jälkeen vois kyllä myydä kaikki kitaraplugarit. Once is a mistake, twice is a jazz |
Henri Henri Olavi 31.10.2023 10:32:22 (muokattu 31.10.2023 10:34:00) | |
---|
Mikael: Täälläkin Softuben Tape enimmäkseen käytössä. J37 oli pitkään mullakin kunnes tuli mitta täyteen wavesin kanssa sekoilua :D Mulla on ollut toistaiseksi hyvä suhde Wavesin kanssa, koska kaikki on toiminut. Jos tulee hetki ettei toimi, en katsele moista kovin kauaa. Meininki voisi siis olla vielä paljon oikeistolaisempaakin.
-Jucciz |
Lego 31.10.2023 10:39:44 | |
---|
Softubehan vaikuttaisi passelilta, pistetään seurantaan! Kiitos. Neuralilta tosiaan parallax bassolle on harkinnassa, viime black fridaynä hommasin archetype Rabean ja sillä lähtee seuraavien omien biisien kaikki kitarat talteen, oli sen verran hyvä ja itselle sopiva. On mulla bassolle jo tuo puolan ihme Aurora dsp:n Mammoth toki, hyvä sekin. |