Aihe: Paypal
1 2 3 4 5
Fortune
12.07.2004 11:48:11
Visaa ja MasterCardiahan tarjotaan nykyään jo tietyn opintoviikkomäärän suorittaneille korkeakouluopiskelijoillekin. Ilman säännöllisiä tuloja tai mitään.

Ovelaa, niinkuin opintolainalla ei saataisi tarpeeksi pankeille velkavankeja :)
"Look behind you, a three-necked guitar!"
Kassu
12.07.2004 12:13:25
Vaikka virallisesti PayPaliin tarvitaan oikea luottokortti, niin Sampo-pankin Visa Electronkin toimii yhtä hyvin. Useasti olen tilannut eikä mitään ongelmia ole ollut.

No helvetti! Sitten vain shoppailemaan!
Kassu
12.07.2004 12:15:12
Billsner
12.07.2004 14:43:28
Visaa ja MasterCardiahan tarjotaan nykyään jo tietyn opintoviikkomäärän suorittaneille korkeakouluopiskelijoillekin. Ilman säännöllisiä tuloja tai mitään.

Voi V! Minä lähen kouluun. G.A.S.
You must gather your party before venturing forth.
aleksi
13.12.2004 21:58:45
Joku sanoi, että Sampo-pankin electron käy PayPalissa, ei muut.

Pitääkö tämä paikkaansa? Minulla, kun on Osuuspankin electron.
"open hands to the wind"
hanipai
06.02.2005 00:39:34
Pitääkö tämä paikkaansa? Minulla, kun on Osuuspankin electron.

Eikös se oo sama minkä pankin se on vai tilasinko turhaan Nordean Visa Electronin? Mites, jos mun ostos maksaa vaikka 800$ ja tililtä löytyy se, niin velottuuko se mun tilitä vai onko siinä jokin raja mitä enempää ei voi veloittaa/kk. Mulla on tilauksessa Nordean Visa Electron ja rajat on vedetty tappiin. jos se raja on vaikka 400$ kuussa niin turhaan hankin koko lätyskän, kun ei sillä mitään kunnon kitaraa saa:( Vai olenko kenties ymmärtänyt jonkin kohdan väärin?
Kehittymisesi esteenä voivat olla laiskuus, lyhytjännitteisyys, muut intressit, ylimielisyys, epärealistinen kyky arvioida omat kyvyt, kannustamaton ilmapiiri, ajanpuute, nalkuttava vaimo (vaimon suusta:)!
aleksi
06.02.2005 15:11:46
Eikös se oo sama minkä pankin se on vai tilasinko turhaan Nordean Visa Electronin?

No ainakaan Osuuspankin Electronilla ei voi Paypalia käyttää.
"open hands to the wind"
Ben_D
06.02.2005 19:28:59

No ainakaan Osuuspankin Electronilla ei voi Paypalia käyttää.

Mä sanoisin edelleen, että PayPal vaatii luottokortin eikä Electron ole sellainen. Eli Visa, Amex, Master.
blastoff
06.02.2005 22:26:23 (muokattu 06.02.2005 22:27:12)
Mä sanoisin edelleen, että PayPal vaatii luottokortin eikä Electron ole sellainen. Eli Visa, Amex, Master.

Sampon electroni toimii PayPallissa. Olen testannut.
"Hey, It's the sun and it makes me shine"
hanipai
09.02.2005 17:31:21
Sampon electroni toimii PayPallissa. Olen testannut.

Entäs Nordean?
Kehittymisesi esteenä voivat olla laiskuus, lyhytjännitteisyys, muut intressit, ylimielisyys, epärealistinen kyky arvioida omat kyvyt, kannustamaton ilmapiiri, ajanpuute, nalkuttava vaimo (vaimon suusta:)!
blastoff
09.02.2005 17:54:35
Entäs Nordean?

En tiedä toimiiko. Sampon Visa Electronhan on siitä aika kätevä kortti, että sitä voi monissa nettikaupoissa käyttää ihan niinkuin se olisi oikea Visa-luottokortti. Tämä siis toimii monesti sellaisissakin kaupoissa, jotka eivät virallisesti edes hyväksy Electronia(!)
"Hey, It's the sun and it makes me shine"
lxi
09.02.2005 18:25:16
Entäs Nordean?

Ei toimi.

Sampo, ja vain Sampo.

Eikä se kaikkialla käy luottokortista, läheskään. Mutta tietyissä nettikaupoissa kylläkin.
The fact that no one understands you doesn't make you an artist.
kuunneltua
päänahka
09.02.2005 20:23:04
Eikös se oo sama minkä pankin se on vai tilasinko turhaan Nordean Visa Electronin? Mites, jos mun ostos maksaa vaikka 800$ ja tililtä löytyy se, niin velottuuko se mun tilitä vai onko siinä jokin raja mitä enempää ei voi veloittaa/kk.

Ilmeisesti vain Sampo-pankin Electron toimii PayPalissa. Ja se toimii, minä olen myös testannut. Kaveri sanoi maksaneensa Nordean Electronilla jossain nettikaupassa, jossa pitäisi käydä vain oikea Visa. Tästä ei tarvitse vetää mitään johtopäätöksiä, mutta joku voisi kokeilla muillakin korteilla avata PayPal-tiliä ja kertoa toimiiko.

Pankkitilin avaaminen ja Electronin hommaaminen sille ei taida maksaa mitään, joten jos todella haluaa, niin mikä estää hankkimasta sitä Sampo-Electronia?

Maksuttomassa PayPal-tilissä on US$750 raja kumpaankin suuntaan. Voit siis maksaa enintään 750 dollarin edestä ja nostaa sinulle tulleita maksuja saman verran. Pientä maksua (olikohan se 1,95 USD) vastaan saat rajat pois.
Soolot on perseestä.
möhköfanttimies
09.02.2005 20:35:37
Ei toimi.

Sampo, ja vain Sampo.

Eikä se kaikkialla käy luottokortista, läheskään. Mutta tietyissä nettikaupoissa kylläkin.

Missä nettikaupoissa?? Kertokaa mullekki!
"If bullshit was music, that fellow would be a brass band." Paddy Crosbie. The Mongolian Sky esiintyy
hanipai
04.03.2005 21:34:08
Ebayssä ostaessa ainkin kävi tuo Nordean Visa Elctron PayPallia käyetttäessä. Luulin, että siitä joutuu maksaa jotain ylimäärästä 3-4% summasta (jostain luin), mutta ei multa mitään sellasta oel veloitettu, kummallista? Onko siis maksutonta käyttää PayPallia? Ei kai se mitään hyväntekeväisyyttä kuitenkaan ole:)
esyk
01.11.2005 22:22:11 (muokattu 03.11.2005 11:53:02)

Huom! Olet kirjoittamassa yli 242 päivää vanhaan ketjuun!

Älä huuda :)

Sammon tuoreella Visa Electronilla näin:

1. Paypalista valitsen Add Credit Card
2. Laitan nimeni ilman ääkkösiä
3. Kortin tyypiksi Visa
4. Kortin numeroksi etupuolelta 16 numeroa ilman välilyöntejä
5. Expiration Dateksi sama kuin kortissa
6. Verification Numberiksi kortin takana seitsemän numeron sarjasta kolme viimeistä.
7. Painan Add Card - nappia.

This credit card has been denied by the bank that issued your credit card. For details on why your card was denied, please contact your credit card issuer's customer service department. Or, you may want to try adding a different credit card.

Mitä oikein teen väärin?

EDIT: Selkis, tilille piti siirtää ensin sen verran katetta, että Paypalin tarkistusmaksun 1,5E pystyi maksamaan.
Peltor
15.08.2008 18:54:33
Toimiiko paypalissa siis Nordean Visa electron jos Jenkeistä ostamassa kamaa?
Entäs kun paypal tilin aktivoi Visa Electronilla, kuinka nopeasti voi rahasiirron tehdä, eli kauanko tunnistautuminen kestää?
Borlag
15.08.2008 19:31:45

Toimiiko paypalissa siis Nordean Visa electron jos Jenkeistä ostamassa kamaa?
Entäs kun paypal tilin aktivoi Visa Electronilla, kuinka nopeasti voi rahasiirron tehdä, eli kauanko tunnistautuminen kestää?

Toimii, heti kun olet vahvistanut sen kortin.
meeza
16.08.2008 18:28:00
Osuuspankin electronilla tunnistautumisessa meni pari päivää, jonka jälkeen kaikki on toiminut moitteettomasti. Mukavaa, kun voi ostaa ebaystä humalassa kaikkea turhaa sälää :D
[12:21:28] [ysuviy]: ruokaa saa kraanasta
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)