FoN 11.07.2004 20:53:34 (muokattu 11.07.2004 20:54:29) | |
---|
Mä komppaan myös Cream Machinia. Omaani laitoin hcentralista bongattujen suositusten mukaan GE:n 6072A ja 5751 -putket sisuksiin ja tykkään. Lyömätön peli etenkin kerrostalokitarointiin. Warp Factorin kun pistää vielä Creamin eteen niin sustainia riittää melkein enemmän kuin sustainerista. Seuraava H&K -vermeeni tulee toivottavasti olemaan Access-etunen. Sopii kauppailla allekirjoittaneelle jos omistaa moisen. "there's no one in hell, all the devils are here." -WS |
päänahka 12.07.2004 10:37:57 | |
---|
Tubemanista sen verran, että se tekee aikalailla hyvää tylsälle trankkuvahvarille, kun sen laittaa looppiin. Rockaa niin perhanasti. Täytyy kompata tätäkin. Ennen kuin päätin satsata putkivahvistimeen (jota en ole vielä ostanut), harkitsin tätä halvempana vaihtoehtona kunnon säröjen aikaansaamiseksi. En keksi pahaa sanottavaa. Soolot on perseestä. |
blastoff 12.07.2004 11:07:42 | |
---|
Itse ostin juuri tuolta torin kautta H&K:n Tube Factorin ja todella tyytyväinen olen ollut. I forgot my mantra |
Uijui, Tube Factor on kuninkuus. Triamp Mk2 myös. Kirkkaat valot siinä. |
jmt 30.07.2004 13:23:51 | |
---|
Itseltä löytyy Duotone (nuppi) ja loistava vahvistin onkin. Tehdään Saksassa huippu osista ja tarkalla ammattitaidolla. En tiedä sitten näistä halvemmista. |
Mase 30.07.2004 14:15:16 | |
---|
Itseltä löytyy Duotone (nuppi) ja loistava vahvistin onkin. Tehdään Saksassa huippu osista ja tarkalla ammattitaidolla. En tiedä sitten näistä halvemmista. Mulla on H&K:n trankkucombo elikkäs triplex 50W, moitteetonta toimintaa ja hyvää soundia takana jotain ~6 vuotta, edessä huomattavasti enemmän... |
Kitaravirtuaali 30.07.2004 14:55:53 | |
---|
Lähiaikoina luultavasti taloon saapuu H&K:n ATS nuppi. Särökanava ei toimaa, saas nähä mitä tulee. "No kun saa halvalla" |
Wolffie 30.07.2004 14:58:22 | |
---|
Itsellä on ollut H&K Vortex stakki nyt tammikuusta saakka. Käytettynä ostin. Hyvin on kyllä pelittänyt, 100w trankku nuppi ja 4x12 tuumanen kaappi antavat ihan mukavasti mökää. Säröissäkin on suht paljon säätövaraa ja cleani mukava. Hintakin oli erittäin mukava (400e, myyjällä oli tosin aika kiire myydä sitä kun uusi oli jo tulossa samana päivänä), siinä 500e tietämillä taitavat käytettynä liikkua, T-kaupassa hieman alle 800e uusi. Suosittelen jos trankkua kaipaa. No jaa... |
Farski 30.07.2004 15:36:40 | |
---|
on kokemuksia... elikkä se oli niin namu vahvistin tuo warp7... vieläpä 100w... kaduttaa NIIN HELVETISTI, että menin vaihtamaan johki paskaan marsuun joka ei pärjää lähellekään sille... siitä lähti hienot säröt, ja cleanissakaan ollu mitään valittamista.. mä todellakin suosittelen... ite ostaisin heti takas kun vaan voisin, enkä enään koskaan myisi pois... elämäni suurin virhe meinaan.... :'( I Hate Love But I Love Hate |
Blue Moon 30.07.2004 15:56:13 (muokattu 30.07.2004 15:59:07) | |
---|
H&K:n blue edition - kombo on treenikämpillä ja musta sen särökanava on blues-saundeihin täysin käyttökelvoton. - It takes booze and blues, Lord, to carry me through - |
sterbo 30.07.2004 16:27:04 (muokattu 30.07.2004 16:54:15) | |
---|
H&K:n blue edition - kombo on treenikämpillä ja musta sen särökanava on blues-saundeihin täysin käyttökelvoton Joo, ei sillä blue editionilla kyllä mitään bluesia vedetä, enemmänkin tarkoitettu lähinnä rock/ hard rock / heavy-akselille. Särö on sellainen nasaali ja kuiva. "Listeners of progressive rock have often got long and filthy hair, old, colorful and shabby clothes." |
hannlain 03.08.2004 10:34:38 | |
---|
Tubemanista sen verran, että se tekee aikalailla hyvää tylsälle trankkuvahvarille, kun sen laittaa looppiin. Kokeilin F-Musiikissa Tubemania H&K Edition Blue combon (en nyt muista oliko 15R vai 30R) edessä, eikä oikein toiminut mun mielestä. Säröt samanlaista treble-sirkkeliä kuin silloin omistamallani Fender Frontman 25R:llä. En tuolloin huomannut kokeilla miten olisi toiminut loopissa, kun en ollut Blueta testaamassa vaan harkinnassa oli hankkia tuo Tubeman Frontmanin eteen (Frontmanissa ei looppia). No Tubeman tuli kuitenkin hankittua, kun seuraavalla kerralla testasin sitä Peaveyn Delta Bluesin kanssa. Nyt on kotosalla Classic 30 Tubemanin perässä ja toimii mainiosti suoraan efektiloopin paluuseen yhdistettynä. Tubemanin särö sopii paremmin Metallicoiden jne vetelyyn kuin Classicin oma särökanava ja lisäksi Tubeman on monipuolisempi yhden lisäkanavansa takia. |
Cypher 27.08.2004 12:05:33 | |
---|
Kokeilkaapa WarpX:n nuppia.Itselläni on Warp T halfstack joka on sama kuin toi X:ä.Kyseessä on 120w putkinuppi ja 200w kaappi.Sillä lähtee semmoiset murina että sukat pyörii jalassa:) Pojat on Poikia |