Olli S. 11.07.2004 21:26:01 | |
---|
Itse sain Dunlopin Shell Classicseja tuon 72 pussin 26 eurolla Levytukusta. "Tehdään nyt neljä ryhmää ja molemmissa pitää olla molempia sukupuolia" -Liikunnanopettajani. RG550 myynnissä! |
Kassu 11.07.2004 21:33:06 | |
---|
Itse sain Dunlopin Shell Classicseja tuon 72 pussin 26 eurolla Levytukusta. Tarkoittaako se että se on vitun hyvä kauppa? |
Olli S. 11.07.2004 21:42:38 | |
---|
Tarkoittaako se että se on vitun hyvä kauppa? En tiedä, mutta mielestäni, kun erikseen ostettuna maksavat 50 senttiä kappale ja edellä puhuivat noin 28 eurosta. "Tehdään nyt neljä ryhmää ja molemmissa pitää olla molempia sukupuolia" -Liikunnanopettajani. RG550 myynnissä! |
Kassu 11.07.2004 21:44:39 | |
---|
En tiedä, mutta mielestäni, kun erikseen ostettuna maksavat 50 senttiä kappale ja edellä puhuivat noin 28 eurosta. Oolrait. |
EtG 11.07.2004 21:59:50 | |
---|
Paska liike... Täysin samaa mieltä. Pakkanen karistaa nudistit |
Härski 11.07.2004 23:26:18 | |
---|
En tiedä, mutta mielestäni, kun erikseen ostettuna maksavat 50 senttiä kappale ja edellä puhuivat noin 28 eurosta. Riippuu plekumallista. Gatorit ovat parhaita, joten ei se ero niin suuri ole. |
Ze Kink 11.07.2004 23:28:53 (muokattu 11.07.2004 23:29:08) | |
---|
Gatorit ovat parhaita Kyllä! Gatorit hallitsee! Varsinkin 1,5mm! E: Ehkä hieman offtopic? No, ihan sama. "Lay down the boogie and play that funky music 'til you die!" |
mikko1 12.07.2004 02:20:07 | |
---|
Mitäh?! Onko F-musiikki joku liike, en mä ainakaan ole koskaan yhtään myyjää tai muunlaista asiakaspalvelijaa nähnyt. Niitä kahvia ryystäviä, naama kireellä vipeltäviä vartijoita vain. |
Kitarisoija. 12.07.2004 10:09:49 | |
---|
Mulla on ainakin vain hyvää sanottavaa f-musiikista. Kerrankin yhellä puhelinsoitolla sain tuotteen hinnan heti 100e alaspäin ja muutenkin palvelu on ihan hyvää. Pitää vaan osata pyytää. |
madu 12.07.2004 10:28:00 (muokattu 12.07.2004 10:46:13) | |
---|
Olen aina saanut sikahyvää palvelua F-musicista. Aina on tullut reilusti alennusta kun sitä osaa pyytää. Lisäksi on tilattu tavaraa jota ei ole ollut ja soiteltu perään jne. kun tavara on saapunut. Paljon paremmat kokemukset mulla on tuolta kuin Levytukun tai Musamaailman nihkeästä palvelusta. Kai näissäkin asioissa vaikuttaa tuuri kenen myyjän kanssa sattuu asioimaan. Itse asion aina Fasulla Janne nimisen myyjän kanssa ja kun on sieltä paljon tavaraa hommaillut niin tulee jo tutuksi ja saa helposti hyvät alennukset. EDIT: Sanottakoon vielä selvyydeksi, että nuo musamaailman ja levytukun huonot kokemuksetkin voivat olla sattumia. Mutta asiakaspalvelutehtävissä pitää aina muistaa, että huonoa vaikutelmaa on vaikea korjata ja kannattaa hyvällä palvelulla saada asiakkaat myös pysymään asiakkaina jatkossa. |
Mulla on ainakin vain hyvää sanottavaa f-musiikista. Mulla myös. Testailu on sujunut hyvin ja jutustelusävy on ollut asiallinen. Viimeksi kun vein kitaroita sovituskoppiin mulla oli prätkämallinen nahkarotsi päällä - olisin pitänyt varsin asiallisena vaikka mua oltaisiinkin pyydetty ottamaan se pois päältä ensin. Mutta eivät pyytäneet, joten otin sen pois sitten pyytämättä. Fasua mä arvostan ihan älyttömästi nuottiosaston takia; mulla on sen ja bändilaiteosaston lisäksi silloin tällöin asiaa klasaripuolen levyosastolle, kakkoskerroksen jousisoitin-, puhallin- ja klasarikitaraosastoille ja alakerran pianopuolellekin. Tuolla voi tarvittaessa hoitaa monenlaistakin asiaa samalla kertaa. Hinnathan ovat numeroita ja sellaisia on helppo vertailla, ei niistä sen enempää, kuin että palvelusta ja tuosta moninaisuudesta olen valmis maksamaan ekstraa, mutta en kohtuuttomasti. Ramalamadingdong. |
Kassu 12.07.2004 11:17:04 | |
---|
Mulla myös. Testailu on sujunut hyvin ja jutustelusävy on ollut asiallinen. Viimeksi kun vein kitaroita sovituskoppiin mulla oli prätkämallinen nahkarotsi päällä - olisin pitänyt varsin asiallisena vaikka mua oltaisiinkin pyydetty ottamaan se pois päältä ensin. Mutta eivät pyytäneet, joten otin sen pois sitten pyytämättä. Fasua mä arvostan ihan älyttömästi nuottiosaston takia; mulla on sen ja bändilaiteosaston lisäksi silloin tällöin asiaa klasaripuolen levyosastolle, kakkoskerroksen jousisoitin-, puhallin- ja klasarikitaraosastoille ja alakerran pianopuolellekin. Tuolla voi tarvittaessa hoitaa monenlaistakin asiaa samalla kertaa. Hinnathan ovat numeroita ja sellaisia on helppo vertailla, ei niistä sen enempää, kuin että palvelusta ja tuosta moninaisuudesta olen valmis maksamaan ekstraa, mutta en kohtuuttomasti. Niin mä tutustuin Fazeriin jo ihan pikkuisena ku soitin vielä näin pääasiassa syntikkaa ja hommasin sieltä aina nuotit. Alakerran myyjistä mun mielestä paras on se parikymppinen ukko, jolla on semmoiset kaksi mustaa raitaa tatuoitu käteen. Se jopa antaa tinkiä hinnoista. Taas sitten vertailuksi se miestenmies joka kulkee 24/7 naisten PMMP-paidassa ja hymyilee samalla tavalla ku Ville Itälä. Se on ihan turha äijä. Mistään ei tienny mitään viimeksikään kun menin ostamaan irtokieliä, sen piti hakea se vanha mies apuun kun pyysin nollakymppejä irtonaisena. Hoho. |
Quu 12.07.2004 11:45:01 | |
---|
Viimeksi kun siellä kävin, niin oli siellä 3-4 Rhoadsia seinällä riippumassa. http://hevijammu.cjb.net
Hinta: 420e/En tingi. |
Kassu 12.07.2004 12:03:00 | |
---|
Viimeksi kun siellä kävin, niin oli siellä 3-4 Rhoadsia seinällä riippumassa. Niin siellä on niitä ollu aina niin kauan ku muistan. Ja yksi makea Dinky siellä on - semmoisia pääkalloja maalattu täyteen... Ah. |
hanipai 12.07.2004 12:05:40 (muokattu 12.07.2004 12:09:17) | |
---|
Samaa mieltä Härskin kanssa. Menin kysymään joskos saisi testata sitä jaskaa, tais olla se rr signature, siinä jossain seinällä roikkui. Vastaus kuului pilkalliseen sävyyn: "Juu saahan sitä kokeilla mutta naarmukaksä sen?" Ne nuoremmat jannut on ihan avuliaita tai ainakin joku niistä, mutta ne vanhemmat ei. Carpe Diem |
Kitarisoija. 12.07.2004 12:21:26 | |
---|
Ne nuoremmat jannut on ihan avuliaita tai ainakin joku niistä, mutta ne vanhemmat ei. Kyllähän nyt ainakin Frank (Robsonko se oli?) osaa palvella ja tehä tarjouksia, eikä oo mikään ihan nuori veijari enää.. |
Antroid 12.07.2004 12:26:15 (muokattu 12.07.2004 12:27:04) | |
---|
Savoyssa yhdistetyllä Wigujen ja Pressan keikalla: "Tutun näköinen kaveri tuolla laulaa...hmm...sehän on se Fasun myyjä..." En ollu tajunnut yhtään, että se oli Robson Fasulla. Fasu on ihan hyvä kauppa, liian vähän vasureita vaan siellä, mutta nuottipuolella tulee käytyä yms. ja palvelu on aina ollut ihan hyvää, tosin olen kyllä aika paljon ostanutkin. |
tunkki 12.07.2004 12:32:49 | |
---|
Äh, sori Kitarisoija, taisin laittaa viestinä sulle kirjoitukseni :) Tuhannen megawatin totuus! |
Jabe 12.07.2004 13:01:31 | |
---|
Eli onko F-Musiikissa myynissä yhtään V-mallista Jacksonia?? Jos on, niin minkälaisii ja minkähintaisia? No, kannattaisko ehkä soittaa sinne F-musiciin ja kysyä? (Aika radikaali ehdotus, tiedän. Mutta mä oon tällanen hurjapää.) |
hemmo 12.07.2004 13:53:28 | |
---|
Kyllähän nyt ainakin Frank (Robsonko se oli?) osaa palvella ja tehä tarjouksia, eikä oo mikään ihan nuori veijari enää.. Ei ole Fränk ollut yli vuoteen enää Hgin Fasulla duunissa. Itse olen aina saanut hyvää palvelua ko. liikkeessä, johtuen luultavasti pitkäikäisestä asiakassuhteesta. Hemppan-Helliksen Ristsa, Pintsa, Remppa & Romance palvelee. "Mitä sais olla, niinku?" |