fox 27.11.2006 19:27:38 | |
---|
Niinpä, makuasioita sanoi koira kun... tiedätte kyllä. Ja humpparin voi toki puolittaa, vaikka ei se aidon single coilin asiaa ajakaan. JuSu Ja jos laittaa tuollasen, niinkun mulla omakuvassa, saa kevyehkösti tuollasen parikymmentä variaatioo.. ;) |
mailbag 27.11.2006 20:19:29 | |
---|
Ja jos laittaa tuollasen, niinkun mulla omakuvassa, saa kevyehkösti tuollasen parikymmentä variaatioo.. ;) katoin että hieno nappikokoelma sulla siinä kitaran päällä :) |
fox 27.11.2006 20:37:52 | |
---|
katoin että hieno nappikokoelma sulla siinä kitaran päällä :) Jeps, mulla on sellanen vika.. ;) Kun noista modauksia on tullu tehtyä toisillekin, niin täytyy niitä toki olla itelläkin.. Se toinen on kyllä ihan tehtaan jäljiltä, mutta Strato on ihan omanlaisensa häijyläinen.. |
Sabbathologist 14.08.2023 21:54:15 (muokattu 14.08.2023 21:57:04) | |
---|
Ze Kink: Eikös potikoitakin pidä vähän vaihdella, jos haluaa kunnon saundin tuosta humpparista? Niinhän jotkut sanoo. Vaan eipä niitä tarvitse. Koska sitä varten on tone-potikat. Kysyin F-musan kitarapajasta paljonko maksaisi humppari Stratoon. 130 ekua oli hinta-arvio. Mikki mulla jo onkin. Mutta kolvia ja osaamista/kokemusta ei ole. Eikä kunnon työtiloja. Muuten tekisin itse. Pitäisi vaan hommata toinen kitara, jolla voisin soitella sillä aikaa kun ykkösskeba olisi entrattavana... |
Gypsy 15.08.2023 08:28:45 (muokattu 15.08.2023 08:34:09) | |
---|
Sabbathologist: Niinhän jotkut sanoo. Vaan eipä niitä tarvitse. Koska sitä varten on tone-potikat. Kysyin F-musan kitarapajasta paljonko maksaisi humppari Stratoon. 130 ekua oli hinta-arvio. Mikki mulla jo onkin. Mutta kolvia ja osaamista/kokemusta ei ole. Eikä kunnon työtiloja. Muuten tekisin itse. Pitäisi vaan hommata toinen kitara, jolla voisin soitella sillä aikaa kun ykkösskeba olisi entrattavana... No ei se tietysti mikään välttämättömyys ole, mutta humbuckereille laitetaan yleensä 500 KOhm potikat ja single coileilla on 250 K. Ei 250 K tonepotikkaa säätämällä saa kyllä millään samaa vaikutusta, kuin laittamalla 500 K potikan tai 1 M potikan. Ketju on näköjään vähän vanha viimeistä viestiä lukuunottamatta. Itsellä on tuossa yhdessä stratossa JB Jr. ja ei se ole yhtään sama asia, kuin monet täysikokoiset humbuckerit Aika suolainen hinta muuten mikinvaihdosta, jos sulla mikki jo on itsellä ja jos ei tarvitse puutöitä tehdä. Mitään sen kummempia työtiloja hommaan ei tarvita, jos pitää koloa suurentaa ja päätät itse ryhtyä tekemään. Itsekin joskus teininä tein Stratoon humpparille kolon poraa ja talttaa apuna käyttäen ihan omassa huoneessani. Kokemusta saa tekemällä. Aamen |
Pelimonni 22.08.2023 03:50:56 | |
---|
Fender Stratocaster: tuli tuossa hullu päähänpisto, että stratoon ois saatava humbucker-tallamikki kokeneemmat kertokaa, onko fiksu ratkaisu? On maailman paras ratkaisu Dimarzio Joku isotehonen, Itellä toimii Paf pro joka kitarassa. Ohmeja on hyvä olla 8- 12 Kiloa. Laita ehottamasti Jussi. Ei tietenkää 62 stratoa aleta raiskaamaan heh Pääteputkisärö Marshallilla # Jos lahkeesi ei lepata, et ole vielä lähelläkään sitä. |
Itse hankin ennakoivasti Fenderin omalla brändillä myytäviä 250/500k kaksoispotikoita siltä varalta, jos joskus tuollaiset ajatukset alkavat mieltäni härnäämään. |
Tomtom 22.08.2023 14:25:20 (muokattu 22.08.2023 14:28:01) | |
---|
Aiheen aloituksesta näyttäis olevan tosiaan jo hetki aikaa, mutta itsellä omakuvissa näkyvässä Am Dlx -partcasterissa Lil'59 (muistaakseni) tallassa ja olen ollut kovin tyytyväinen. Kyseisessä kitarassa on parinkymmenen vuoden aikana ollut jos jonkinlaista mikkisettiä aina EMG:istä Lindy Fralinin perinnesettiin. suurensin alunperin tallamikin koloa itse aikanaan sillä ajatuksella että mikeillä varustettua pleksiä vaihtamalla voi muuttaa soundipalettia tarpeen mukaan "puiden" pysyessä samana ja on toimii itselle hienosti. Tästä en luovu. "Jos tämä jatkuu pahasti, joudutaan menemään instanssiin." - Lasse Mårtensson |
Pedroz 23.08.2023 12:32:11 | |
---|
Itte laitatin kaverilla Tokai-straton tallaan Super Distortion S:n ja itse rakkaudella askartelin Squier-stratoon peruspaksun Super Distortionin, ja tykkään kyllä jälkimmäisestä paljon enemmän. Soveltuu kaikkeen säröiseen ryskeeseen erittäin kivasti. |