HaloOfFlies 28.07.2023 21:29:37 | |
---|
Kaikki neljä keikkaa ovat nyt loppuunmyytyjä. Eiköhän tuonne kuitenkin saa lippuja vielä myöhemmin esim. fan salen kautta. Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
jassi 30.07.2023 11:38:57 (muokattu 30.07.2023 11:42:36) | |
---|
On tää kyllä perkule aika tylsä bändi. Kuuntelin läpi nuo Spotifyn suosituimmat viisut, niin pakko se on todeta, että on kyllä ehkä musiikkimaailmanhistorian yliarvostetuin ja ansiottomimmin jättisuosiota nauttiva bändi. Ed Sheeran siinä tiukasti toki kannoilla. Onko se niin, että isolla osalla ihmisistä on vaan niin helvetin lattea ja köyhä musiikinkäsityskyky vai onko tässä vain sellainen lumipalloefekti päässyt tapahtumaan ja jannuilla käynyt siinä vitummoinen tsägä? Totuus on varmasti, että molempia. Viva la vida on hyvä biisi, mut se on aikalailla siinä ja sekin tais olla Satrianilta lainattu melodiakulku. |
Flash 30.07.2023 21:33:15 | |
---|
Se niiden liveshow on myöskin interaktiivisine rannekkeineen sellainen spektaakkeli "joka täytyy nähdä kerran elämässä". Toisaalta ne yhden kerran keikalla kävijät eivät selitä bändin keikkalippujen huippukysyntää vuodesta toiseen. Live Music Is Better! |
carshiss 30.07.2023 21:58:53 | |
---|
jassi: On tää kyllä perkule aika tylsä bändi. Kuuntelin läpi nuo Spotifyn suosituimmat viisut, niin pakko se on todeta, että on kyllä ehkä musiikkimaailmanhistorian yliarvostetuin ja ansiottomimmin jättisuosiota nauttiva bändi. Ed Sheeran siinä tiukasti toki kannoilla. Onko se niin, että isolla osalla ihmisistä on vaan niin helvetin lattea ja köyhä musiikinkäsityskyky vai onko tässä vain sellainen lumipalloefekti päässyt tapahtumaan ja jannuilla käynyt siinä vitummoinen tsägä? Totuus on varmasti, että molempia. Viva la vida on hyvä biisi, mut se on aikalailla siinä ja sekin tais olla Satrianilta lainattu melodiakulku. No oiskohan siksi että suuri osa ihmisiä haluaa edelleen kuunnella oikeilla soittimilla soitettua musiikkia nerokkailla yksinkertaisilla melodioilla? Oletko koskaan miettinyt miksi Tuu-tuu-tupakkarulla (+muut tradit) edelleen toimii satojen vuosien jälkeen 90% ihmisistä? |
pehko 31.07.2023 09:37:14 | |
---|
jassi: On tää kyllä perkule aika tylsä bändi. Kuuntelin läpi nuo Spotifyn suosituimmat viisut, niin pakko se on todeta, että on kyllä ehkä musiikkimaailmanhistorian yliarvostetuin ja ansiottomimmin jättisuosiota nauttiva bändi. Ed Sheeran siinä tiukasti toki kannoilla. Onko se niin, että isolla osalla ihmisistä on vaan niin helvetin lattea ja köyhä musiikinkäsityskyky vai onko tässä vain sellainen lumipalloefekti päässyt tapahtumaan ja jannuilla käynyt siinä vitummoinen tsägä? Totuus on varmasti, että molempia. Viva la vida on hyvä biisi, mut se on aikalailla siinä ja sekin tais olla Satrianilta lainattu melodiakulku. Mun mielestä bäne niiden suurimmat hitit (poislukien Clocks ja Viva La Vida) on yleensä niitä levyjen heikoimpia raitoja. Toki myönnän että viimeseatä kahdesta ja puolesta levystä mulla ei ole oikein mitään hajua. Mut jos miettii vaikka levyä 'A Rush of Blood To The Head' niin onhan 'The Scientist' ja 'In My Place' ehdottomasti levyn heikoimmat biisit. |
kyseinen 31.07.2023 11:27:14 | |
---|
pehko: Mut jos miettii vaikka levyä 'A Rush of Blood To The Head' niin onhan 'The Scientist' ja 'In My Place' ehdottomasti levyn heikoimmat biisit. Edgy mielipide. On sillä(kin) levyllä pari ihan turhaa täytebiisiä. Mutta In My Place kieltämättä kuulosti tylsältä ja pahasti aikansa tekeleeltä, kun vaimon kanssa näitä pitkästä aikaa randomilla kuunneltiin. Internetin kautta, vähän joka puolelle. -V. Keskinen |
Minulle Coldplay iski hyvin nuorena parikymppisenä 2000 -luvun alkupuolella. Sopivan omalaatuisia biisejä, vaikkakin aika rauhallisen letkeää. Ymmärrän, että monille tämä bändi on tylsyyden huipentuma. Viimeiseen 10 vuoteen en ole enää tätä bändiä juuri kuunnellut. Ehkä viimeisin ihan kivasti kolahtanut biisi oli Magic sieltä jostain 2014 vuodelta. Muuten diggailin esim. hittejä God put a smile on your face, Talk, Viva la vida, Clocks, Violet hill ja Paradise. Speed of sound on kanssa kiva, mutta vähän liikaa sellainen radiosoittoon tarkoitettu Clocks vol 2. Maantietä matkaa kiljuton, kaljaton mies. |
hermanhez 01.08.2023 00:41:14 | |
---|
jassi: On tää kyllä perkule aika tylsä bändi. Kuuntelin läpi nuo Spotifyn suosituimmat viisut, niin pakko se on todeta, että on kyllä ehkä musiikkimaailmanhistorian yliarvostetuin ja ansiottomimmin jättisuosiota nauttiva bändi. Ed Sheeran siinä tiukasti toki kannoilla. Onko se niin, että isolla osalla ihmisistä on vaan niin helvetin lattea ja köyhä musiikinkäsityskyky vai onko tässä vain sellainen lumipalloefekti päässyt tapahtumaan ja jannuilla käynyt siinä vitummoinen tsägä? Totuus on varmasti, että molempia. Viva la vida on hyvä biisi, mut se on aikalailla siinä ja sekin tais olla Satrianilta lainattu melodiakulku. Kuunteleppa kolme ensimmäistä levyä alusta loppuun antaumuksella niin saatat päästä jutun juonesta kiinni. Ite löysin bändin 1999 kun eka levy Parachutes ilmesty. Hienoja akkarikuvioita ja loistavaa tunnelmointia. Vuoden 2005 X&Y:n jälkeen tulleen on kaikki järjestäen pettymyksiä ollu itelle. Ja nykyään bändi on nimenomaan tylsää, hajutonta ja mautonta sateenkaaripoppia kyhäilevä elektropoppiviritelmä :( Harmillista, mutta minkäs teet. Mikään ei kestä ikuisesti. Liput yritin saada keikalla, mutta ehkä ihan hyvä etten saanut kun taitaa olla aika pitkälti uudempaa matksua nimenomaan biisilistat niitä muutamaa vanhaa hittiä lukuunottamatta. jos metsään haluat mennä nyt niin takuulla yllätyt... |
kyseinen 01.08.2023 10:00:42 | |
---|
Hannubal: Ehkä viimeisin ihan kivasti kolahtanut biisi oli Magic sieltä jostain 2014 vuodelta. Muuten diggailin esim. hittejä God put a smile on your face, Talk, Viva la vida, Clocks, Violet hill ja Paradise. Speed of sound on kanssa kiva, mutta vähän liikaa sellainen radiosoittoon tarkoitettu Clocks vol 2. Tässä näkyy aika hyvin, mitä tämä bändi on: yksittäisiä hyviä biisejä sieltä täältä. Kovia levykokonaisuuksia ei nimeksikään, henkilökohtaisesti en ole pitänyt yhdestäkään kauttaaltaan (Rush of Blood pääsee lähimmäksi). Internetin kautta, vähän joka puolelle. -V. Keskinen |
Hannubal 01.08.2023 15:45:08 | |
---|
kyseinen: Tässä näkyy aika hyvin, mitä tämä bändi on: yksittäisiä hyviä biisejä sieltä täältä. Kovia levykokonaisuuksia ei nimeksikään, henkilökohtaisesti en ole pitänyt yhdestäkään kauttaaltaan (Rush of Blood pääsee lähimmäksi). Pitää paikkansa minun kohdalla ainakin. Ei ole koskaan himoittanut ostaa kokonaista levyä yhtyeeltä. Ehkä jokin Greatest hits -kokoelma olisi voinut lähteä kaupasta vielä tyyliin 2009. Maantietä matkaa kiljuton, kaljaton mies. |
kyseinen 01.08.2023 16:02:40 (muokattu 02.08.2023 10:46:13) | |
---|
Hannubal: Pitää paikkansa minun kohdalla ainakin. Ei ole koskaan himoittanut ostaa kokonaista levyä yhtyeeltä. Ehkä jokin Greatest hits -kokoelma olisi voinut lähteä kaupasta vielä tyyliin 2009. https://en.wikipedia.org/wiki/The_Singles_1999%E2%80%932006 Itse kelpuuttaisin mukaan satunnaisia osumia myöhemmästäkin tuotannosta, kuten Every Teardrop Is A Waterfall, Sky Full of Stars (ja Always In My Head ja Magic), Everglow. Kaks uusinta levyä on ihan huumoria, en ole vaivautunut edes kuuntelemaan. E: alle kommentti: joo en ole kuunnellut sitäkään. Eli kolme uusinta. Internetin kautta, vähän joka puolelle. -V. Keskinen |
pehko 02.08.2023 08:57:16 (muokattu 02.08.2023 08:58:35) | |
---|
Mun täytyy kyl myöntää et siinä missä Mylo Xyloto oli vähän ohisektori itelle, niin tolla Live 2012 levyllä senkin biisit toimii paremmin. Ja vaikka diggaan Gjost Stories levystä, niin Ghost Stories Live on ehkä silti parempi. Ja Live 2003 on ihan...whuu...silkkaa timanttia. Tulee näitä melkein enempi kuunneltua kun studio pläjäyksiä. Ja internetin ilmasessa levityksessä ollu Viva La Vidan kiertueelta napattu LeftRightLeftRight (tms.) live ep on kyl vitun kova myös. Ja edelliseen kirjotukseen liittyen, oli se Ghost Storiesin jälkeinen sateenkaarilevy (muista edes nimeä enää) suurimmaksi osaksi melekosta huttua. PS. Mun mielestä Jonny Bycklandin kitarasoundit (ainakin vanhemmilla levyillä) on silkkaa hunajaa. |
McLeach 03.08.2023 22:26:53 (muokattu 03.08.2023 22:27:24) | |
---|
carshiss: No oiskohan siksi että suuri osa ihmisiä haluaa edelleen kuunnella oikeilla soittimilla soitettua musiikkia nerokkailla yksinkertaisilla melodioilla? Oletko koskaan miettinyt miksi Tuu-tuu-tupakkarulla (+muut tradit) edelleen toimii satojen vuosien jälkeen 90% ihmisistä? Mutta siis vetääkö nää oikeilla soittimilla? Parachutesia olen lähinnä kuunnellut aikanaan ja eihän nämä uudemmat kuulosta siihen verrattuna sitten ollenkaan oikeilta soittimilta vaan lauantaidiskolta. Mikä on homman laita? |
ttpp44 30.07.2024 22:15:21 | |
---|
Eikö kukaan täältä ollut keikoilla vielä? Luulisi että jotain keskustelua olisi herännyt. Ite olin vaikken mikään varsinainen fani olekaan kun kaverilta sain halvalla lipun. Ihan viihdyttävä show vaikkakin aikamoinen tehdastuotantofiilishän tuossa on. Ilmeisesti settilistakin 100% sama joka ikinen ilta. Valoshow on kyllä uskomattoman näyttävä. |
ukko idänmies 30.07.2024 22:29:07 | |
---|
Luulin jo, että U2 oli groovittominta musiikkia ikinä, mutta sitten tuli Coldplay. Huone 105, saavu sinne siis. |
carnation 30.07.2024 22:54:02 | |
---|
ukko idänmies: Luulin jo, että U2 oli groovittominta musiikkia ikinä, mutta sitten tuli Coldplay. Mikä itseisarvo se groove on? Ei kai nyt samoja standardeja voi soveltaa Slayeriin ja Tom Waitsiin. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Alfons Åberg 31.07.2024 08:25:54 | |
---|
ttpp44: Eikö kukaan täältä ollut keikoilla vielä? rva oli lastensa kera, itse en välittänyt joten jäin kotiin koiravahdiksi. Kuulemma oli hyvä keikka. Itse en ehkä olisi viihtynyt katselemassa ilmapalloja ja konfettia kera kahden soinnun rämpytyksen. "Oh yeah, ketchup please. Die Hard kakkone" |
Tomtom 31.07.2024 09:50:36 | |
---|
Itse en tähän humuun lähtenyt, jotenkin tuntuu siltä että se itseisarvo on että saa päivittää someen että on ollut paikalla. Mutta ei siinä jos tykkää musiikista niin voisi kuvitella että tämmöinen hulabaloo on varsin hienoa. "Jos tämä jatkuu pahasti, joudutaan menemään instanssiin." - Lasse Mårtensson |
pehko 31.07.2024 11:34:13 | |
---|
2003 kun olis päässy näkemään. Viimeistään ennen Mylo Xyloto levyä. Olis ollu helvetin kova. |
McLeach 31.07.2024 18:19:03 | |
---|
Tuli itelle ihan yllätyksenä tää bändin woke-brändi. Helvetin kova bisnesveto otolliseen markkinarakoon. Kuvittelin että yleisö on 30-40v nostalgiahakuista veijaria sekä vähän nuorempaa bilettäjää. Mutta katos perkele, siellähän oli portit täynnä alle parikymppistä hipsteriä valmiina polkemaan energiapyörää chai-latten voimalla. Spiikitkin oli pitkälti maailman pelastamista ja hiilijalanjälkiluennointia. Ei ole enää yllätys, miten tästä tuli näin iso bändi. Seuraavaksi mä vielä kräkkään Taylor Swiftin. |