pehko 12.07.2023 13:57:14 | |
---|
Jester44: Itseasiassa meinasin ihan mitä vaan albumeja jotka ovat alusta loppuun asti helmiä. Väkisellähän sinne sekaan saattaa jotain autoa sattua mutta tarkoitan sitä että jokainen kappale on hyvä. Tjaa, kyl mä tiedän moniakin. |
Jeszse 12.07.2023 18:24:01 | |
---|
Jester44: Itseasiassa meinasin ihan mitä vaan albumeja jotka ovat alusta loppuun asti helmiä. Väkisellähän sinne sekaan saattaa jotain autoa sattua mutta tarkoitan sitä että jokainen kappale on hyvä. De mysteriis dom sathanas Hipelius: Olet hieno mies, mutta sulla on aivan ällistyttävän huono maku. |
suojis666 15.07.2023 16:52:30 | |
---|
|
M4ss3 m/ 15.07.2023 19:27:34 | |
---|
Karkit seinään |
ttpp44 16.07.2023 00:13:11 | |
---|
M4ss3 m/: Jumalauta, että potkii. Aika hävytön CoB pastissi, mutta toimii paremmin kuin suurin osa AYDY:n jälkeisestä matskusta. Njaah. Laimea imitaatio lähinnä. Ei herätä tunteita. Ei siis missään nimessä huono, mutta enpä laittaisi toista kertaa soimaan. |
Muusikon muija 16.07.2023 10:17:45 | |
---|
|
trih 16.07.2023 10:48:13 | |
---|
suojis666: https://www.youtube.com/watch?v=jZc6jzNy2ik Warmenista tulikin CoB Aika härski veto. Laulaja-kitaristi ilmeisesti Norther/Ensiferum-heppu, ketähän nuo muut on? Kaivettu vieläpä Laihon veetä muistuttava keppi kehiin. Nää varmaan vetää sitten jatkossa Bodom-covereita festareilla. |
JohnJ 16.07.2023 12:47:50 | |
---|
trih: Aika härski veto. Laulaja-kitaristi ilmeisesti Norther/Ensiferum-heppu, ketähän nuo muut on? Kaivettu vieläpä Laihon veetä muistuttava keppi kehiin. Nää varmaan vetää sitten jatkossa Bodom-covereita festareilla. No tuskin tarvii keikkasettejä rakentaa Bodom-covereista kun omasta tuotannosta löytyy jo 5 albumia ennen tätä uusinta. Jannen pikkuveli Antti toisessa kitarassa, bassossa Jyri Helko, rummuissa Seppo Tarvainen. Metal meets the bone! |
Jeszse 16.07.2023 13:11:55 | |
---|
Oli ihan kova biisi. Ei haittaa tämä linja. Hipelius: Olet hieno mies, mutta sulla on aivan ällistyttävän huono maku. |
Fantasmic 16.07.2023 15:38:17 | |
---|
Jeszse: Oli ihan kova biisi. Ei haittaa tämä linja. Saapa nähdä edustavatko nuo vielä mitään varsinaista linjaa. Warmenillähän on ollut aika erityylisiäkin biisejä levyillään mutta hyvähän tuo toka sinkku on, niinkuin ensimmäinenkin: https://www.youtube.com/watch?v=5ZpDNuJ7RW0 Kyllähän Janne on ollut tosi iso osa Bodomin soundia ja näistä sen huomaa. |
TheMurno 16.07.2023 16:48:11 | |
---|
|
keppi2 16.07.2023 19:48:08 (muokattu 16.07.2023 19:48:32) | |
---|
TheMurno: Needled 24/7 tuli introsta mieleen välittömästi. Ihan kova biisi, mutta eihän tätä vakavalla naamalla voinut kuunnella, kun niin härskiä Bodomin larppausta oli. :) |
ttpp44 21.07.2023 19:19:04 (muokattu 21.07.2023 19:20:26) | |
---|
Pistin tuossa Hexedin soimaan eilen illalla pitkästä aikaa ja kuuntelin yhtä soittoa läpi. Nyt menossa kolmas kierros. Kyllähän minä sen jo tiesin entuudestaankin toki, mutta silti jotenkin yllätti miten timanttisen kova levy tämä vaan on. |
trih 21.07.2023 20:23:11 | |
---|
ttpp44: Pistin tuossa Hexedin soimaan eilen illalla pitkästä aikaa ja kuuntelin yhtä soittoa läpi. Nyt menossa kolmas kierros. Kyllähän minä sen jo tiesin entuudestaankin toki, mutta silti jotenkin yllätti miten timanttisen kova levy tämä vaan on. On se jollain tavalla kova levy, koska en ole tippaakaan Bodom-fani, mutta mun mielestä hyvää melodeathia :D |
krautio 21.07.2023 21:24:01 | |
---|
TheMurno: Needled 24/7 tuli introsta mieleen välittömästi. Kai tämä oli ihan tietoinen Bodom-tribuutti. Hey Ho, Let's Go! |
ttpp44 23.07.2023 21:41:39 | |
---|
krautio: Kai tämä oli ihan tietoinen Bodom-tribuutti. No ei tuollainen kyllä ihan vahingossakaan voi syntyä. |
-Spade- 24.07.2023 11:16:24 | |
---|
ttpp44: Pistin tuossa Hexedin soimaan eilen illalla pitkästä aikaa ja kuuntelin yhtä soittoa läpi. Nyt menossa kolmas kierros. Kyllähän minä sen jo tiesin entuudestaankin toki, mutta silti jotenkin yllätti miten timanttisen kova levy tämä vaan on. Hexed on kyllä helvetin kova levy. Ja mitä mitä Wirmaniin tulee, niin hänellä on mielestäni oikeus tehdä ihan sellaisia "pastisseja" kuin haluaa. Ohan se varma. |
Heiskanen 27.07.2023 20:11:43 (muokattu 27.07.2023 20:13:00) | |
---|
On ollut aika tyly meno Bodomilla ja Alexilla viimeisinä vuosina. https://www.voice.fi/musiikki/a-225 … PQ8rQQPSF_TTztrm0Q5MmmR2Y4VoLRihqOg Janne Wirman antoi haastattelun Warmenin tiimoilta Blabbermouth-julkaisulle. Haastattelussa Wirman myös muisteli Children of Bodomin loppuaikoja. - Alexin Laiho alamäki alkoi vuonna 2016. En tiedä, mistä se johtui. Hän sanoi minulle, mutta ei kenellekään muulle, että aikoo juoda siihen asti kunnes kuolee. Vastasin, että et voi sanoa noin minulle. - Hän sanoi saman vuonna 2018. Tiesin, että hän tekee niin. Hän sanoi, että ei hae apua hänen lääkehoitoa vaativiin sairauksiinsa. Hän jatkoi juomista. Monet ihmiset, joiden perheessä tai työpiirissä ei ole alkoholistia, eivät ymmärrä, että ihmistä joka ei halua apua ei voi auttaa. Children of Bodom lopetti toimintansa vuonna 2019. Alexi Laiho menehtyi vuoden 2020 lopulla. - Viimeiset vuodet olivat aika pahoja bändissä. Oli paljon paskaa. Se on hullua, koska hän oli sitä ennen hyvässä tilanteessa. Hän oli iloinen raitistumisestaan ja show't olivat hyviä. En tiedä, mitä tapahtui. Jokin puski hänet reunalta ja hän päätti jatkaa juomista. Negative thinking always works! |
Voi olla ennenkin sivuttu aihe, mutta koska päivätyö, niin kaiken uhalla: Mulla on EVH-keppi, kiitos Verrkkiksen poistomyynnin. Alen keppihän oli vastavaavahkoilla superstrato/kulma-hevistimillä. Eddien versio tietty pohjaa ns. Frankenstratoon, joka johtui orastavan kitarasankarin puutteellisesta insinörismistä. Miksi myös Allu halusi sign. keppiinsä VAIN tallamikin ja vol.-potikan, eikä kaikkia herkkuja kuten esim. Vain Steven kahva-Iboissa. Ja miksi Allu-signaturet ovat niin haluttuja? Some people never go crazy.
What truly horrible lives they must lead.
Charles Bukowski |
Hamsteri Kukkonen 27.07.2023 21:54:15 | |
---|
chinaski79: Voi olla ennenkin sivuttu aihe, mutta koska päivätyö, niin kaiken uhalla: Mulla on EVH-keppi, kiitos Verrkkiksen poistomyynnin. Alen keppihän oli vastavaavahkoilla superstrato/kulma-hevistimillä. Eddien versio tietty pohjaa ns. Frankenstratoon, joka johtui orastavan kitarasankarin puutteellisesta insinörismistä. Miksi myös Allu halusi sign. keppiinsä VAIN tallamikin ja vol.-potikan, eikä kaikkia herkkuja kuten esim. Vain Steven kahva-Iboissa. Ja miksi Allu-signaturet ovat niin haluttuja? https://youtu.be/_6jbll_uqRU?t=59 Tuossa hieman selitystä. "You have KELA. Don't worry." -Kiko Loureiro // "Kyllä on typerää polttaa tupakkaa näillä kaljan hinnoilla." -Vaihtovirta // goo.gl/v9KRXz |