Aihe: Paditelineet
1
labrador
11.07.2023 11:51:14
Omistan yhden K&M paditelineen, jota olen käyttänyt nuotin/tekstin lukuun Applen padilta kosketinsoitannassa. Nyt etsin vähän monipuolisempaa telinettä kiinnityksiltään. Kerro, mitä itse käytät.
Toinen aiheeseen liittyvä kysymykseni on:
Löytyisikö hyvää ratkaisua ulkokeikkojen ongelmaan, kun soittimen ja padin näyttöihin kohdistuu päivänvalo ja informaation lukeminen vaikeutuu kohtuuttomasti?
iec
11.07.2023 14:35:17

labrador: Omistan yhden K&M paditelineen, jota olen käyttänyt nuotin/tekstin lukuun Applen padilta kosketinsoitannassa. Nyt etsin vähän monipuolisempaa telinettä kiinnityksiltään. Kerro, mitä itse käytät.
Löytyisikö hyvää ratkaisua ulkokeikkojen ongelmaan, kun soittimen ja padin näyttöihin kohdistuu päivänvalo ja informaation lukeminen vaikeutuu kohtuuttomasti?

Mulla on tuollainen K&M 19791 -teline: https://www.verkkokauppa.com/fi/pro … 0j4fMhrHbFmfA9cwHu3q6RoCIgEQAvD_BwE

Sen saa näppärästi kiinni mikkitelineen varteen. Tulee käytettyä treeneissä kun opetellaan uusia biisejä. Keikalla tabletilla voi sitten ohjata mikseriä. Ulkokeikkoja ei ole ollut tuon telineen kanssa, mutta voin kuvitella kyllä helposti että auringonvalon kanssa on ongelmia.
Tieto lisää tuskaa ja turha tieto turhaa tuskaa...Ja niin päin pois...
labrador
13.07.2023 12:13:21
iec: Mulla on tuollainen K&M 19791 -teline: https://www.verkkokauppa.com/fi/pro … 0j4fMhrHbFmfA9cwHu3q6RoCIgEQAvD_BwE

Sen saa näppärästi kiinni mikkitelineen varteen. Tulee käytettyä treeneissä kun opetellaan uusia biisejä. Keikalla tabletilla voi sitten ohjata mikseriä. Ulkokeikkoja ei ole ollut tuon telineen kanssa, mutta voin kuvitella kyllä helposti että auringonvalon kanssa on ongelmia.

Noita mulla on kaksikin ja ovat aivan ok, mutta etsin jotain sellaista, jossa aurinko ei pääsisi porottamaan suoraan näytölle. Saatta käydä niin, että joutuu laittamaan mielikuvituksen peliin.
Antti1
13.07.2023 12:27:15
En tiedä ainakaan valmista ratkaisua, mutta saattaisin itse kehitellä jonkinlaisen "lipan" yläreunaan ja sivuihin. Se jollain tarranauhavirityksellä tms. kiinni. Himmeänäyttöisellä mallilla tuostakaan tuskin on kovasti apua vaikeissa olosuhteissa. Aurinkoa vastaan tarvitsee melkeinpä vähintään 1000 NIT puskevan näytön.

Jos jostain saa jonkinlaista näytön diffuusiokalvoa, niin se voisi tarjota apua. Vähän siinä menee valotehoa, mutta ainakaan heijastukset eivät ole yhtä rajuja. En vaan tiedä onko sellaista olemassakaan kosketusnäytöille.
labrador
14.07.2023 17:37:47
Antti1: En tiedä ainakaan valmista ratkaisua, mutta saattaisin itse kehitellä jonkinlaisen "lipan" yläreunaan ja sivuihin. Se jollain tarranauhavirityksellä tms. kiinni. Himmeänäyttöisellä mallilla tuostakaan tuskin on kovasti apua vaikeissa olosuhteissa. Aurinkoa vastaan tarvitsee melkeinpä vähintään 1000 NIT puskevan näytön.

Jos jostain saa jonkinlaista näytön diffuusiokalvoa, niin se voisi tarjota apua. Vähän siinä menee valotehoa, mutta ainakaan heijastukset eivät ole yhtä rajuja. En vaan tiedä onko sellaista olemassakaan kosketusnäytöille.

Täytynee vaan väännellä jotain lippaa siihen iPadin yläreunaan. Joskus on käynyt mielessä hyödyntää jonkinlaista päivänvarjoakin.
Kiitos asiallisista kommenteista!
iec
17.07.2023 18:45:31

labrador: Täytynee vaan väännellä jotain lippaa siihen iPadin yläreunaan. Joskus on käynyt mielessä hyödyntää jonkinlaista päivänvarjoakin.
Kiitos asiallisista kommenteista!

Koitappa hakea "iPad sun shade" Googlella. Siellä oli monenlaista mallia tarjolla. Ja jos tekee itse, niin voi saada ideoita.
Tieto lisää tuskaa ja turha tieto turhaa tuskaa...Ja niin päin pois...
T.A
06.09.2023 09:46:55
labrador: Omistan yhden K&M paditelineen, jota olen käyttänyt nuotin/tekstin lukuun Applen padilta kosketinsoitannassa. Nyt etsin vähän monipuolisempaa telinettä kiinnityksiltään. Kerro, mitä itse käytät.

Tere.
Mulla on hercules padi-teline ipd prolle. Ja on kyllä toimiva.
Sen saa mikkijalkaan kiinni tai pöydän reunaan.
Pienempi herccu pienelle padille ei niin hyvä vain jalkakiinnitys..
T.A
kaikki paitsi hammondit on turhaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)