KrowesRonan 13.06.2023 13:21:18 | |
---|
Moro! Olen muusikko ja laulaja Helsingistä, joka on viimeaikoina päässyt siihen pisteeseen, että alkaisin laulamaan kappaleilleni, mutta tiettyjen syiden takia, en voi äänittää kotona vaan tarvitsen erillisen tilan sitä varten. Budjettini olisi kuukaudessa ehkä noin 200 euroa MAX, eli jos tiedätte Helsingistä jonkun firman tai henkilön joka voisi vuokrata tilan tai studion tuottamista varten, olkaa hyvät ja kertokaa :) kiitos! - Ronan |
Ukko 15.06.2023 10:42:15 | |
---|
KrowesRonan: Moro! Olen muusikko ja laulaja Helsingistä, joka on viimeaikoina päässyt siihen pisteeseen, että alkaisin laulamaan kappaleilleni, mutta tiettyjen syiden takia, en voi äänittää kotona vaan tarvitsen erillisen tilan sitä varten. Budjettini olisi kuukaudessa ehkä noin 200 euroa MAX, eli jos tiedätte Helsingistä jonkun firman tai henkilön joka voisi vuokrata tilan tai studion tuottamista varten, olkaa hyvät ja kertokaa :) kiitos! - Ronan Tuolla hinnalla saattaisit saada 2-4 tuntia jostain....... COVS jäsen nro 6 |
iec 15.06.2023 12:50:40 (muokattu 15.06.2023 12:57:35) | |
---|
Jostain Itä-Suomesta, Kainuusta tai Etelä-Pohjanmaalta vanha perikunnan talo vuokralle viikonlopuksi. Ei ole varmasti kallista. Toki sitten pitää ottaa omat studiokamppeet mukaan reissuun. Ja matkakuluja tulee vaihtelevasti myös riippuen menetkö junalla, omalla autolla vai bussilla. Liekö löytyisi AirBnB:stä? Toinen vaihtoehto on tehdä äänitykset jonkun bändin treeniksellä. Esim itse maksan treeniksestä vuokraa alle 30 €/kk (koko bändi yhteensä 120€/kk), mutta tämä onkin Oulun hintataso. Luultavasti jonnekin treenikselle mahtuu myös pääkaupunkiseudulla jos pistät kyselyä tuonne Treenikämpät-osioon: https://muusikoiden.net/tori/?category=116 Edit: Eikös tässä olisi aika passeli studio? : https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/17730524h viikossa ja 4 kertaa kuukaudessa = 66€/kk ja 2x4h viikossa ja yhteensä 8krt kuukaudessa = 129€/kk Tieto lisää tuskaa ja turha tieto turhaa tuskaa...Ja niin päin pois... |
Just näin torilla ilmoituksen, jossa vuokrattiin studiota kesäksi. Katsele toria tai laita sinne ilmoitus että haluat vuokrata. Jos äänität pelkkiä lauluja, niin tuolla rahalla varmasti saa esim. tuntiperusteisesti vuokrattua jonkun studiota. Myös laitteita (siis kalliita mikkejä ja etareita) voi vuokrata ja niitäkin on torilla tarjolla. |
Kobra Entertainment 02.08.2023 17:34:26 | |
---|
KrowesRonan: Moro! Olen muusikko ja laulaja Helsingistä, joka on viimeaikoina päässyt siihen pisteeseen, että alkaisin laulamaan kappaleilleni, mutta tiettyjen syiden takia, en voi äänittää kotona vaan tarvitsen erillisen tilan sitä varten. Budjettini olisi kuukaudessa ehkä noin 200 euroa MAX, eli jos tiedätte Helsingistä jonkun firman tai henkilön joka voisi vuokrata tilan tai studion tuottamista varten, olkaa hyvät ja kertokaa :) kiitos! - Ronan Tsekkaa Kobra Entertainment netistä tai IG:stä. Kalustettuja ja laadukkaasti varusteltuja tiloja jotka on valmiiksi akustoitu. Studioit on jaettuja ja hinta alkaen 179€/kk. www.kobraentertainment.com@kobraentertainment |
Pauli Lappalainen 04.08.2023 19:50:17 | |
---|
KrowesRonan: Moro! Olen muusikko ja laulaja Helsingistä, joka on viimeaikoina päässyt siihen pisteeseen, että alkaisin laulamaan kappaleilleni, mutta tiettyjen syiden takia, en voi äänittää kotona vaan tarvitsen erillisen tilan sitä varten. Budjettini olisi kuukaudessa ehkä noin 200 euroa MAX, eli jos tiedätte Helsingistä jonkun firman tai henkilön joka voisi vuokrata tilan tai studion tuottamista varten, olkaa hyvät ja kertokaa :) kiitos! - Ronan Vaikka astun kaupallisten toimijoiden varpaille, niin suositukseni on Kirjasto Oodi: https://oodihelsinki.fi/palvelut/studiot/ |
Mikael 04.08.2023 23:28:14 | |
---|
Fuzz is Clean! |