|
bedlam 09.06.2023 11:32:22 (muokattu 09.06.2023 11:33:39) | |
---|
Kauheet uutiset siitä että John Carpenter ohjaa The Thing kakkosen! Ja koko huhu oli vissiin saanut alkunsa siitä että joku oli kysässyt että oliko 1982-vuoden leffan lopussa jompikumpi herroista alieni ja Carpenter oli heittänyt että "ei voi spoilata jos joskus tulee jatko-osa". Ihan jotenkin älytöntä miten nykyään huhut leviää ja paisuu hetkessä. Carpenterin edellisestä hyvästä leffasta alkaa olla 30 vuotta, niin en ymmärrä miksi jotkut vielä tällaisia odottelee. Levynkannet, logot, keikkajulisteet, nettisivut yms. http://www.petrilampela.com |
Kummiseta 09.07.2023 22:25:47 | |
---|
Jäähyn syy: Komodo-källi -ketju. |
carnation 09.07.2023 22:31:29 | |
---|
Kummiseta: Autoista, miksei videopeleistakin innostuville on ensi kuussa tulossa Gran Turismo elokuva. Nayttaa vitummoiselta trailerin perusteella. https://www.youtube.com/watch?v=GVPzGBvPrzw Hirveän epäkiinnostavalta näyttää :D Tuossa trailerissa nyt tosin taisi tulla koko elokuva nähtyä, joten hyvin säästyi aikaa. Pistetään elokuvalle vaikka 1,5/5, David Harbourille plussaa. Neill Blomkampin alamäki jatkuu, miten äijä on edes päätynyt ohjaamaan tällaista. Kai tääkin tulee olemaan kauhea floppi kesän muiden flopbustereiden jatkoksi. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
NHR 09.07.2023 22:38:24 | |
---|
carnation: Hirveän epäkiinnostavalta näyttää :D Juuri sinun kaikista nimimerkeistä täällä luulisi olevan kiinnostunut autoiluleffoista. :D Ramones eunt domus! |
Kummiseta 09.07.2023 22:54:28 | |
---|
carnation: Hirveän epäkiinnostavalta näyttää :D Tuossa trailerissa nyt tosin taisi tulla koko elokuva nähtyä, joten hyvin säästyi aikaa. Pistetään elokuvalle vaikka 1,5/5, David Harbourille plussaa. Neill Blomkampin alamäki jatkuu, miten äijä on edes päätynyt ohjaamaan tällaista. Kai tääkin tulee olemaan kauhea floppi kesän muiden flopbustereiden jatkoksi. Jos aihepiiri tai gran turismot ei ole lahella sydanta niin varmaan noin. Itse odotan muna pystyssa. Oli jo aikakin etta noista tehdaan leffa. Jäähyn syy: Komodo-källi -ketju. |
M4ss3 m/ 09.07.2023 23:19:47 (muokattu 09.07.2023 23:20:19) | |
---|
Kummiseta: Autoista, miksei videopeleistakin innostuville on ensi kuussa tulossa Gran Turismo elokuva. Nayttaa vitummoiselta trailerin perusteella. https://www.youtube.com/watch?v=GVPzGBvPrzw En ole ikinä tainnut GT:tä pelata. Joskus taisin vierestä kattoa, kun kaveri pelas pleikka kakkosella jotain niistä. Mutta tällaiset tositarinaan perustuvat leffat on yleensä aika kiinnostavia (niinkun se Flamin' Hot) ja nopeat autot nyt aina ainakin kiinnostaa. Menee kyllä katseluun kunhan tuo ei ole joku Apple+ tai vastaava striimipaska-exclusive. Karkit seinään |
Kummiseta 03.08.2023 00:43:22 | |
---|
Jäähyn syy: Komodo-källi -ketju. |
MrQ 03.08.2023 08:37:12 | |
---|
Kummiseta: Eipa tuota kannata noitua viela, jos 8 vuotta jo mennyt niin eipa sita koskaan tieda kuin kay. Kyllä tietää. Jos syöpä on levinnyt, se on menoa joka tapauksessa. Ehkä remissiota saadaan kierros tai pari hyvällä hoidolla, mutta varmaa on että se tulee takaisin tarvittavan monta kertaa ettei tartte tulla uudestaan sitten. |
Tympee Huttunen 29.08.2023 08:09:46 | |
---|
|
Ianuarius 29.08.2023 09:18:58 (muokattu 29.08.2023 09:19:27) | |
---|
Tympee Huttunen: Mitä pelleilyä tälläinen on, että kaivetaan vanhoja kommentteja koskien jotain Batmaneitä ja niitä pöyristellään: https://muropaketti.com/elokuvat/el … a-mollasi-myos-christopher-nolania/ Eikös toi ole ihan perusmenoa nykyään. Ja oon kyllä ihan samaa mieltä. Kaikkien, jotka on ikinä sanonu mitään tyhmää netissä, pitäis saada potkut työstään. Toimii Kiinassa. Your soundcard works perfectly! |
Tympee Huttunen 08.09.2023 08:05:53 | |
---|
|
HaloOfFlies 18.09.2023 16:23:38 (muokattu 18.09.2023 16:26:29) | |
---|
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
mpekkanen 18.09.2023 16:39:04 | |
---|
HaloOfFlies: Hevi reissu-elokuva saa jatkoa. Joskus katsoin tuon ekan leffan kun se tuli telkkarista ja se oli ihan sysipaska tekele. Yksi huonoimmista leffoista mitä olen ikinä katsonut. Yritti olla hauska mutta meni lähinnä vaivaannuttavan ja myötähävettävän puolelle. https://www.rumba.fi/uutiset/vuonna … inen-hevikomedia-nyt-se-saa-jatkoa/ Oikeassa olet. Ihan paska leffa ja tuskin voi kakkonen olla ainakaan kauheasti parempi, vaikka kovin paljoa huonompaa on aika vaikea tehdä. |
Tympee Huttunen 18.09.2023 16:52:51 | |
---|
Mitä ihmettä. Sehän oli oikein hyvä kotimainen Spinal Tap-vastine. |
vanha_pieru 18.09.2023 21:31:24 | |
---|
Tympee Huttunen: Mitä ihmettä. Sehän oli oikein hyvä kotimainen Spinal Tap-vastine. Nimenomaan! Yksi hauskimmista kotimaisista elokuvista, Varasto 1:n ja 2:n lisäksi, joita olen koskaan nähnyt. Yleensä komediat ei mua ihmeemmin naurata, varsinkaan suomalaiset, mutta Hevi reissu oli ihan hauska. |
Henri Henri Olavi 18.09.2023 23:56:07 | |
---|
Kyllä Hevireissu jotkut Napapiirin sankarit hakkaa 100-0. Niinq cha cha cha oon tulessa. |
-Spade- 20.09.2023 09:15:47 | |
---|
Henri Henri Olavi: Kyllä Hevireissu jotkut Napapiirin sankarit hakkaa 100-0. Uusin Napapiirin sankarit oli kyllä surkea tekele. Vitutti leffateatterista poistuessa, vaikka sain liput ilmaiseksi. Jussi Vatanen teki fiksusti, kun jättäytyi pois tuosta. Ohan se varma. |
Ianuarius 20.09.2023 09:20:50 (muokattu 20.09.2023 09:21:49) | |
---|
Kyllä mä ihan tykkäsin napapiirin sankareista, oon sen tokankin nähny, en muista oonko muita ku ne vaan sekottuu päässä keskenään. Ei ny mikään vuoden leffa, mutta siinä oli ihan muistettavia hahmoja ja laineja. Ei se imo häviä jollekki Speden leffoille, vaikkei niitä nyt silleen voi verratakkaan. Ja vaikka siinä oliki sellasta pakollista ei-liity-mitenkään-tarinaan-"hei kattokaa suomi suomi suomi", miltä ei voi missään suomalaisessa tuotteessa välttyä kun ollaan vähän noloa kansaa, niin kuitenki se pidettiin aika minimissä. En oo hevitrippiä nähny, ku pääsääntösesti tulee välteltyä suomalaisia leffoja, mutta pitäis varmaan jos luvassa on jonkinlainen spinal tap -elämys. Your soundcard works perfectly! |
-Spade- 20.09.2023 09:33:40 | |
---|
Ianuarius: Kyllä mä ihan tykkäsin napapiirin sankareista, oon sen tokankin nähny, en muista oonko muita ku ne vaan sekottuu päässä keskenään. Ei ny mikään vuoden leffa, mutta siinä oli ihan muistettavia hahmoja ja laineja. Ei se imo häviä jollekki Speden leffoille, vaikkei niitä nyt silleen voi verratakkaan. Kyllä ensimmäiset olikin ihan jees. Ja Hevi reissu oli oikein hauska. Ohan se varma. |