Aihe: Viimeksi katsomasi elokuva ja sen arvosana
1 2 3 4 5558 559 560 561 562604 605 606 607 608
HaloOfFlies
01.06.2023 23:40:40

Rocketman

Olipahan paska. Käsikirjoitus täysin vasemmalla kädellä hutaistu eikä koko leffassa ollut yhtikäs mitään järkeä. Troubadourin keikkaa ei kyllä takuuvarmasti aloitettu Crocodile Rockilla. Juoni ihan umpisurkea, jos sellaista edes tuossa leffassa missään vaiheessa oli. Odotin paljon realistisempaa leffaa, valitettavasti tuloksena oli pökäle jolla ei ollut mitään tekemistä tosielämän kanssa. Ainoa hyvä asia tuossa leffassa oli musiikki, muuta hyvää ei sitten ollutkaan.

1/5
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
Kummiseta
02.06.2023 01:27:43
99 houses

Tama oli oikein hyva, ilmestynyt zombie vuosinani niin jaanyt katsomatta. Raksaduunari saa haadon murjustaan ja paatyy sen haatajan tyolaiseksi. Tassa sivutaan koko pituusen ajan myos erinomaisesti kiinteisto businesta, tai sen perseytta ja miten se toimii, aivan hiton hyva ja ainakin meille varsin ajankohtainen.

5/5
Jäähyn syy: Komodo-källi -ketju.
M4ss3 m/
02.06.2023 14:40:01
HaloOfFlies: Rocketman

Olipahan paska. Käsikirjoitus täysin vasemmalla kädellä hutaistu eikä koko leffassa ollut yhtikäs mitään järkeä. Troubadourin keikkaa ei kyllä takuuvarmasti aloitettu Crocodile Rockilla. Juoni ihan umpisurkea, jos sellaista edes tuossa leffassa missään vaiheessa oli. Odotin paljon realistisempaa leffaa, valitettavasti tuloksena oli pökäle jolla ei ollut mitään tekemistä tosielämän kanssa. Ainoa hyvä asia tuossa leffassa oli musiikki, muuta hyvää ei sitten ollutkaan.

1/5

Katoin tota eilen joku 10 minuuttia telkkarista ja vaikutti ihan lupaavalta, mut ei kai sitten.
Karkit seinään
Tympee Huttunen
02.06.2023 14:51:15
M4ss3 m/: Katoin tota eilen joku 10 minuuttia telkkarista ja vaikutti ihan lupaavalta, mut ei kai sitten.

Hyvä leffahan tuo, mutta ei sitä varmaan ihan dokumenttina pidä ottaa.
Informaatiokameli
02.06.2023 15:16:59

M4ss3 m/: Katoin tota eilen joku 10 minuuttia telkkarista ja vaikutti ihan lupaavalta, mut ei kai sitten.

Todella hyvä leffa se on. Mut tosiaan ei mikään dokumentti. Peittoaa esim Bohemian Rhapsodyn sata-nolla ja harmittaa, että BR sai palkintoja yms eikä Rakettiukko.
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
LaMotta
04.06.2023 16:11:25

Bondin kualema vähän hämmensi viimeisessä Bond-leffassa.
(Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet."
mpekkanen
04.06.2023 18:21:06 (muokattu 04.06.2023 19:16:32)
Rocketman

Kävin tämä katsomassa elokuvissa ja koska telkkarista ei tule muutakaan, katson sen nyt uudestaan, koska en muista tästä mitään.
Elton on ollut minulle aina yhtä kiinnostava kuin kasa paskaa, joten leffan musa ja tarina ei minua kiinnosta.

0,5/5
bedlam
04.06.2023 20:08:40 (muokattu 04.06.2023 20:09:09)

mpekkanen: Elton on ollut minulle aina yhtä kiinnostava kuin kasa paskaa, joten leffan musa ja tarina ei minua kiinnosta. 0,5/5

Tekikös Elton enempää progeksi laskettavaa matskua kuin Funeral for a Friend -kipaleen? Pitäs tutustella enempi siihen aikakauteen kun on rehellisesti sanottuna itselle vieraaksi jäänyt koko artisti.
Levynkannet, logot, keikkajulisteet, nettisivut yms. http://www.petrilampela.com
mpekkanen
04.06.2023 20:15:39
bedlam: Tekikös Elton enempää progeksi laskettavaa matskua kuin Funeral for a Friend -kipaleen? Pitäs tutustella enempi siihen aikakauteen kun on rehellisesti sanottuna itselle vieraaksi jäänyt koko artisti.

Kyllä tuohon leffaan on ainakin valikoitunut aika joutavaa musaa, toki tämä on henkilökohtainen mielipide. En ole lähellekään kaikkeen Eltonin tekemisiin tutustunut ja voi olla että sieltä löytyisi jotain mielenkiintoistakin.
Kummiseta
04.06.2023 20:17:41
Tympee Huttunen: The Beast.

Idris Elba käy läpi perhesuhteitaan reissulla afrikassa, missä tappajaleijona on kostoretkellään. Elba ja tyttäret käyvät taistelua elämästä, mutta myös perhedynamiikastaan. Paikalliset näyttäytyy lähinnä salametsästäjinä ja jäävät statisteiksi lukuunottamatta yhtä valkoihoista setää. Loppuratkaisu on pitkälti arvattavissa, mutta leffan tietynlainen kämäisyys toimii, kun ei koitetakaan tehdä mitään erikoista. Suurinpiirtein jokainen ratkaisu on ihan päätön, eikä sinällään logiikkaa ole missään.

Kolme leijonaa viidestä. Ihan B-luokan johdosta.

Toi oli just niin post 2020 leffa kuin voi olla. A-luokan traileri ja vitullinen rummutus ja paukutus mainoskampanjalla - > odotukset ui ui vittu!1 Lopputulos B-luokan mitaansanomaton paska.
NHR
04.06.2023 20:19:28

LaMotta: Bondin kualema vähän hämmensi viimeisessä Bond-leffassa.

Kieltämättä hienosti spoilattu, ellei sitten ollut jo trailerissa tms. Itseäinhän eivät nämä leffat enää niin kinostelekaan. Ja eiköhän Bondkin kuulune jo niiden joukkoon, joita ei hautakaan pysty pitkään pitelemään... ;)
Ramones eunt domus!
Kummiseta
04.06.2023 20:32:10
LaMotta: Bondin kualema vähän hämmensi viimeisessä Bond-leffassa.

Mun mielesta se oli oikein tyylikas send of Craigille. Ukko puhalsi noihin leffoihin niin paljon uutta henkea, ja kieltamatta paras Bond, ikina, koskaan, missaan. Seuraava Bond on todennakoisesti taas joku Pelle Hermanni jota saestaa kikkelis kokkelis musat.
bedlam
04.06.2023 20:39:01 (muokattu 04.06.2023 20:40:33)

mpekkanen: Kyllä tuohon leffaan on ainakin valikoitunut aika joutavaa musaa, toki tämä on henkilökohtainen mielipide. En ole lähellekään kaikkeen Eltonin tekemisiin tutustunut ja voi olla että sieltä löytyisi jotain mielenkiintoistakin.

No toi piisi ainakin kannattaa tsekata, jos on vaan se poppihumppaosio mieheltä tuttua. Itse kuulin tän biisin Dream Theaterin coverina aikoinaan ensin ja olin ihmeissäni että onko tää Elton Johnia.

https://www.youtube.com/watch?v=3p_xAToFzck
Levynkannet, logot, keikkajulisteet, nettisivut yms. http://www.petrilampela.com
NHR
04.06.2023 21:05:37

Kummiseta: Seuraava Bond on todennakoisesti taas joku Pelle Hermanni

Kirjoitat aivan kuin tuo olisi jotenkin huono asia... :D
Ramones eunt domus!
mpekkanen
04.06.2023 21:07:45
bedlam: No toi piisi ainakin kannattaa tsekata, jos on vaan se poppihumppaosio mieheltä tuttua. Itse kuulin tän biisin Dream Theaterin coverina aikoinaan ensin ja olin ihmeissäni että onko tää Elton Johnia.

https://www.youtube.com/watch?v=3p_xAToFzck

Joo, eipä ollut tällainen Elton tuttua. Tällaista voisi ihan jopa kuunnellakin. Ehkäpä tuossa elokuvassa oli enemmän laulu ja sanat pääosissa kuin itse soitto tai bändisoitto ja siksi ne pätkät tuntui jotenkin lällyiltä.
Kummiseta
04.06.2023 21:36:08
NHR: Kirjoitat aivan kuin tuo olisi jotenkin huono asia... :D

Katso vaikka live and let die, sita pelle hermanni menoa ei pysty edes katsomaan, ja ne musat eisss varsinkin se teemamusa, ja ne ihmeen ryijykankaat Bondin kuteina.
M4ss3 m/
04.06.2023 21:55:24
Kummiseta: Katso vaikka live and let die, sita pelle hermanni menoa ei pysty edes katsomaan, ja ne musat eisss varsinkin se teemamusa, ja ne ihmeen ryijykankaat Bondin kuteina.

Bondia parhaimmillaan. Maailma on täynnä tylsänharmaita action-leffoja jos sellaisia kaipaa. Bondit meni Craigin myötä ihan paskoiksi (ja osittain jo Brosnanin aikaan), kun rupesivat ottamaan itsensä liian vakavasti.
Karkit seinään
mpekkanen
04.06.2023 22:43:54
M4ss3 m/: Bondia parhaimmillaan. Maailma on täynnä tylsänharmaita action-leffoja jos sellaisia kaipaa. Bondit meni Craigin myötä ihan paskoiksi (ja osittain jo Brosnanin aikaan), kun rupesivat ottamaan itsensä liian vakavasti.

Craigin Bondithan on ihan eri leveillä kuin Brosnanin. Siis paaaaljon parempia...
M4ss3 m/
05.06.2023 00:15:07
mpekkanen: Craigin Bondithan on ihan eri leveillä kuin Brosnanin. Siis paaaaljon parempia...

Mitä nyt itse tuota Spectreä tai jotain Craigin Bondia eilen katselin hetken niin ei se kyllä vakuuttanut. Kuvakin oli suurimman osan aikaa niin tumma ettei meinannut saada selvää kuka siinä ruudulla heiluu.
Karkit seinään
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)