KaljaMaha 11.07.2004 11:58:35 | |
---|
Mikä olisi hyvä kovalevy uuteen audiokoneeseen? Kakkoslevynä vanhempi 40 giganen. Näihin kuviin |
Petronome 11.07.2004 12:13:09 | |
---|
Western Digital Caviar (tai Raptor), 8mb:n cachella. Niitä on myös joku le (tjsp.) -versio, jossa on vain 2mb:n cache. Kannattaa kattoa että otta tuollaisen 8mb:n version. Mutta noi WD:n kovot on kyllä parhaita. Eli niille audio ja toiselle kovolle windows ja softat ja samplet. En ole äänestänyt yhdessäkään gallupissa! |
Santtu_123 11.07.2004 13:08:18 | |
---|
Samsung lupaa 3:n vuoden takuun kovoilleen, kannattaa harkita, ei taida muut pystyä samaan. Edullisia ja myös 8megan cache. |
Petronome 11.07.2004 14:36:13 | |
---|
Western Digitaleilla on muistaakseni kahden vuoden takuu. Ja taistelemalla saa ehkäpä minkä vaan kovon korvattua takuuajan jälkeenkin, eteenkin yhden vuoden takuun. En ole äänestänyt yhdessäkään gallupissa! |
Suosittelisin Seagaten Barracuda- ja Samsungin SpinPoint-sarjojen tuotteita. I don't have an attitude problem. You have a perception problem. |
Dr.Rubber 11.07.2004 21:57:57 | |
---|
Paljonko toi cache merkkaa? Ei kannata tunkea lunta pilluun! |
assassin 11.07.2004 22:06:44 | |
---|
Paljonko toi cache merkkaa? Varsinkin audiopuolella cache vaikuttaa kiintolevyn hakuaikoihin ja nopeuteen. Uusi proge-kondoomi on saapunut - 3 kertaa tavallista pidempi ja 2 kertaa monimutkaisempi laittaa päälle.
I don't have an attitude problem. You have a perception problem. |
musa 12.07.2004 10:19:13 (muokattu 12.07.2004 10:19:42) | |
---|
Tässä ilmeisesti puhutaan ulkoisista kovaleyistä, vai puhutaanko? Itse olen myös hommaamassa audiokovoa kannettavaani. Sen täytyisi olla USB-väylään liitettävä ja kooltaan melko suuri. Tässä kun on melko paljon kehuttu Western Digital -merkkiä, niin olisiko tällainen kenties passeli ratkaisu ulkoiseksi USB-kovoksi? http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=7878 |
Petronome 12.07.2004 12:57:18 (muokattu 12.07.2004 12:59:16) | |
---|
Tässä ilmeisesti puhutaan ulkoisista kovaleyistä, vai puhutaanko? Ai puhutaan vai? En minä tiennytkään. Itse olen myös hommaamassa audiokovoa kannettavaani. Sen täytyisi olla USB-väylään liitettävä ja kooltaan melko suuri. Tässä kun on melko paljon kehuttu Western Digital -merkkiä, niin olisiko tällainen kenties passeli ratkaisu ulkoiseksi USB-kovoksi? http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=7878 WD:n ulkoisista kovoista ei ole kokemusta, mutta voisi olettaa niidenkin olevan laadukkaita. Joo, ja tuossakin näyttää olevan 8mb cache, joten se on kunnossa. Kannettavaanko olet hankkimassa? USB(1) ei ole kovinkaan nopea, kakkonen on sitten jo paljon parempi. Joten jos koneessa on kanssa USB2, niin tuo on varmaan ihan hyvä. En ole äänestänyt yhdessäkään gallupissa! |
musa 12.07.2004 12:59:14 | |
---|
Ai puhutaan vai? En minä tiennytkään. Eikus niin, tässä varmaan olikin kyse sisäisistä kovoista. Pahoittelut, että tulin väliin sotkemaan. WD:n ulkoisista kovoista ei ole kokemusta, mutta voisi olettaa niidenkin olevan laadukkaita. Jep, näin voisi olettaa asian olevan :) |
musa 12.07.2004 13:01:56 | |
---|
Kannettavaanko olet hankkimassa? USB(1) ei ole kovinkaan nopea, kakkonen on sitten jo paljon parempi. Joten jos koneessa on kanssa USB2, niin tuo on varmaan ihan hyvä. Koneessani on USB2 juu. Kyseisessä kovossahan on myös Firewire-liitäntä, mutta se on koneessani varattu jo äänikortille. Ja onhan USB2 kai vielä pikkuisen nopeampikin kuin Firewire. |
KaljaMaha 13.07.2004 16:21:10 | |
---|
Suosittelisin Seagaten Barracuda- ja Samsungin SpinPoint-sarjojen tuotteita. Meni tuo Barracuda hankintaan kun suosittelivat monessa paikkaa sitä niin kovasti. Kiitoksia osallistujille. Näihin kuviin |