Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Elektroniikka ja soitinrakennus »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Paljonko maksaa nauhojen hionta?
1 2
wizard86
11.07.2004 11:54:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin mitä moinen yleensä maksaa ammattilaisella? "uudessa" stratossani nauhat kaipaisivat hiontaa. Olisi siinä hieman säätämistäkin . Mitä tulisi säätäminen ja nauhojen hionta maksamaan ammattilaisella?
 
Albert järvinen on jumala...8}
Billsner
11.07.2004 12:32:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin mitä moinen yleensä maksaa ammattilaisella? "uudessa" stratossani nauhat kaipaisivat hiontaa. Olisi siinä hieman säätämistäkin . Mitä tulisi säätäminen ja nauhojen hionta maksamaan ammattilaisella?
 
Ite maksoin 70€ johon kuului nauhojen hionta ja perushuolto.
 
You must gather your party before venturing forth.
wizard86
11.07.2004 12:38:10 (muokattu 11.07.2004 15:54:55)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ite maksoin 70€ johon kuului nauhojen hionta ja perushuolto.
 
Kaverilla oli johto lähtenyt irti(mikin ja mikin valitsimen väliltä?) ja kun se vei sen tähän liikkeeseen jossa itse olen aikonut nauhani viilauttaa, oli korjauksen hinta 70-120€(en muista aivan tarkkaan. Sanoin kaverille että olisin tehny sen kolvauksen ilmaiseksi=) ).
 
Albert järvinen on jumala...8}
kalkkuna
11.07.2004 14:46:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaverilla oli johto lähtenyt irti(mikin ja mikin valitsimen väliltä?) ja kun se vei sen tähän liikkeeseen jossa itse olen aikonut nauhani viilautta, oli korjauksen hinta 70-120€(en muista aivan tarkkaan. Sanoin kaverille että olisin tehny sen kolvauksen ilmaiseksi=) ).
 
Ei juma. Ihmeellisiä hintoja nykyään asioista pyydetään... Yleensä liikkeissä tuollaiset kolvaukset pitäisi hoitaa ilmaiseksi.
 
Mikko Kankaanpää
11.07.2004 15:27:46
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei juma. Ihmeellisiä hintoja nykyään asioista pyydetään... Yleensä liikkeissä tuollaiset kolvaukset pitäisi hoitaa ilmaiseksi.
 
Ei nyt kai ihan ilmaiseksi, mutta vaikka tuntipalkalla ja kauaa ei tuollaiseen mene. Vie vaikka pelkän elektroniikan kauppaan, tai kitaran "avattuna" niin ei mene kallista aikaa kun itse kolvaukseen muutama minuutti.
 
Mikko
 
http://www.uraltone.com
Mikko Kankaanpää
11.07.2004 15:28:48
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tiedustelujen ja kokemuksen mukaan hionta maksaa pääkaupunkiseudulla tai läheisyydessä 40-120e. Kannattaa laittaa sähköpostia tai soitella jokaiseen puljuun jonka luetteloista tai netistä löytää.
 
Mikko
 
http://www.uraltone.com
kalkkuna
11.07.2004 15:36:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei nyt kai ihan ilmaiseksi, mutta vaikka tuntipalkalla ja kauaa ei tuollaiseen mene. Vie vaikka pelkän elektroniikan kauppaan, tai kitaran "avattuna" niin ei mene kallista aikaa kun itse kolvaukseen muutama minuutti.
 
Mikko

 
Mulla on vaan semmosia kokemuksia että aina on katkennut/irronnut johto kolvattu takaisin ilmaiseksi. Toisaalta nämä kokemukset on tapahtunut ennen sitä kun itse aloitin elektroniikan harrastamisen, eli nykyään kyllä kaikki kolvaukset hoidan itse.
 
Mikko Kankaanpää
11.07.2004 15:40:22
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hienoa on jos noin tehdään, sanoin vain että on myös ihan kohtuullista veloittaa siitä tuntipalkka. Eli 2 minuutin työstä kai noin 1-2euroa.-)
 
Mikko
 
http://www.uraltone.com
opuh
11.07.2004 17:57:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hienoa on jos noin tehdään, sanoin vain että on myös ihan kohtuullista veloittaa siitä tuntipalkka. Eli 2 minuutin työstä kai noin 1-2euroa.-)
 
Mikko

 
Mutta yleensä kun tehdään tuntipalkalla töitä niin kaikki alle tunnin työt lasketaan tunniksi. Eli 5min työstä otetaan se tunnin hinta.
 
Hahahah
Mikko Kankaanpää
11.07.2004 18:09:22
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näin yleensä, mutta ei kai kukaan itseään kunniottava huoltomies kehtaa laskuttaa tuollaisessa työssä täyttä tuntia...
 
http://www.uraltone.com
Kassu
11.07.2004 18:18:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei yhdestä pienestä juotoksesta nyt voi veloittaa kun korkeintaan 5 euroa.
 
Jackson Dinky
14.07.2004 15:24:26 (muokattu 14.07.2004 15:24:46)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei yhdestä pienestä juotoksesta nyt voi veloittaa kun korkeintaan 5 euroa.
 
Minkmää sille voin. Sellastelämä on.
 
Jau jau!
Insane Kane
14.07.2004 16:40:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oulussa nauhojen hionta maksoi 50€.
 
"Portaat on perseestä ja kynnystenkin olemassaolo vituttaa!"
Teijo K.
15.07.2004 19:29:40
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ite maksoin 70€ johon kuului nauhojen hionta ja perushuolto.
 
Ei jummi mitä hintoja. Miten olisi jokamiehen nauhojenhiontakoulu miitissä?
 
I'm a kingkong man I'm a hoodoo man I'm an apeman.
Silmät muljahdellne päistä käsin.
spyykko
15.07.2004 21:41:53
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei jummi mitä hintoja. Miten olisi jokamiehen nauhojenhiontakoulu miitissä?
 
En mä pidä 70 euroa kauheen pahana hintana nauhojen hiontahommasta. Siihen kun palaa ihan oikeasti jonkin verran aikaa. Työmies on aina palkkansa ansainnut.
 
Ite olis taas tarvinnu tehdä
Teijo K.
16.07.2004 08:52:40
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En mä pidä 70 euroa kauheen pahana hintana nauhojen hiontahommasta. Siihen kun palaa ihan oikeasti jonkin verran aikaa. Työmies on aina palkkansa ansainnut.
 
Pitäsköhän munkin alkaa oikein pyytämään rahaa tosta harrastuksesta? not.
 
:)
 
I'm a kingkong man I'm a hoodoo man I'm an apeman.
Silmät muljahdellne päistä käsin.
päänahka
16.07.2004 11:50:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Entä nauhojen vaihto? Musta tuntuu että pahimmat tapaukset pitäisi vaihtaa kokonaan. Vai meneekö samalla kaikki nauhat vaihtoon? Mitä maksaa?
 
Soolot on perseestä.
Explorer
16.07.2004 15:55:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Entä nauhojen vaihto? Musta tuntuu että pahimmat tapaukset pitäisi vaihtaa kokonaan. Vai meneekö samalla kaikki nauhat vaihtoon? Mitä maksaa?
 
Jos kaikki nauhat pitää vaihtaa, tulee homma kalliiksi. 200€ ei liene kaukana. Muttei nauhoja tartte vaihtaa, jos hionnan jälkeen kaikkien nauhojen korkeus vielä riittää.
 
Let freedom ring with a shotgun blast.
spyykko
16.07.2004 16:32:57
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pitäsköhän munkin alkaa oikein pyytämään rahaa tosta harrastuksesta? not.
 
:)

 
Eikös se muutu siinä vaiheessa työksi ;-)
 
Ite olis taas tarvinnu tehdä
Spez
18.07.2004 19:22:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos kaikki nauhat pitää vaihtaa, tulee homma kalliiksi. 200? ei liene kaukana. Muttei nauhoja tartte vaihtaa, jos hionnan jälkeen kaikkien nauhojen korkeus vielä riittää.
 
Mulla on jo nyt nauhojen korkeudet semmosta vintagetasoa ettei taida enää hiomalla pystyä noita epätasaisuuksia korjaamaan, elikkä taitaa olla nauhojen vaihto edessä. Jos vaihdatan nauhat joihinkin kunnon jumboihin, niin ei kai tämmöisestä tule mitään ylimääräisiä kustannuksia/töitä? Mielellään kuulisin millaisia hintoja teiltä on tuosta veloitettu..
 
Jason Becker.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «