Aihe: Kitarahuolto Kaakkois-Suomi
1
dajackal
27.04.2023 15:56:22
Aikaisemmin olen huollattanut kitarani vanhasta tottumuksesta hieman epäkätevästi (lue: pitänyt toimittaa kitarat välikäsien kautta) Savonlinnan Soitinkulmassa, mutta luottohuoltajani muutti toiselle puolelle Suomea ja nyt hakusessa olisi uusi tekijä.

Onko Lappeenrannan seudulla luotettavaa kitarahuoltoa, jolta onnistuu myös nauhojen hionnat ja elektroniikan tsekkaukset? Myös Kouvola-Lahti-akselilla tulee välillä liikuttua, joten nämäkin ovat vaihtoehto. Kotka-Hamina suunta vähän epäkätevä, mutta jos ei lähempää löydy, niin kai sitä voi lastata kakarat autoon ja lähteä käppäilemään Kotkan puistoja läpi. Onnistuu myös Mikkeli tai Savonlinna, mutta nämä vaativat pikkuisen säätämistä.

Ei tarvitse olla halvin, mutta ei nyt mieluusti ihan kalleimmastakaan päästä. Suosituksia?
ituvirtanen
27.04.2023 17:56:08

Harri on työn jäljen puolesta parasta A-luokkaa. Olen huollattanut hänellä nauhoja Statuksen ja Modulus Graphiten kauloista.
empires
28.04.2023 19:19:23
Rami Hakala, mikkihouse, Imatra. On pätevä.
Lights are on but nobody is home..
Resophonic
30.04.2023 09:46:56
Myös Kouvola-Lahti-akselilla tulee välillä liikuttua, joten nämäkin ovat vaihtoehto.

Ehdoton suositus:
https://a-soitin.fi/

Jarimatti on ollut jo vuosia luottomieheni. Herra on ihmemies, joka mahdollistaa mahdottoman ja herättää henkiin jo kuolleiksi julistetut soittimenraadot... Korjannut minulle useamman soitinwanhuksen, mukaanlukien pXXXunpäreiksi isketty timple. Arvosana on aina ollut kymmenen pistettä ja pappukaijamerkki... Löytyypä arsenaalistani myös yksi herran rakentama kitara, joka on aivan vimpan päälle kaunis kokonaisuus. Suomalaisen soitinrakennusosaamisen paraatiesimerkki.
"I'm trying to undo the damage that Tiny Tim has done to the Ukulele" -Bob Brozman (RIP)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)