sirdickyj 12.03.2023 16:56:37 | |
---|
hasako: Mulle oli tullu 2p.Mitä helvettiä sä nyt oikein tässä vihjailet. Enpä ole tällasta sontaa vielä lukenu. Taitaa tarkoittaa sitä että BP ei edes kuuntele kaikkia vetoja vaan antaa pisteet hyvåksymilleen nimimerkeille. Ehkä hiukan liioiteltua tuo perseen nuoleminen toki. Mutta jokainen voi pisteyttää toki haluamallaan tavalla asiat. |
WanhaWetäjä 12.03.2023 17:14:01 | |
---|
tjj2000: Olen joskus yrittänyt kopioida dropbox linkkiä seuraan keskustelusta, mutta menee jotenkin sekaisin selaimessa ja tulee viallisia linkkejä. Sitten kun avaa ehjän linkin selaimessa ja kopioi osoitekentästä osoitteen ei mene linkki poikki? PC + Chrome Joo, oisko sitten Windows juttuja koska mulla toimii Macilla Safari/Chrome/Firefox selaimilla ihan normisti. Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla! |
tjj2000 12.03.2023 17:35:34 | |
---|
All I hear is Hellhounds... |
BigPapa 12.03.2023 17:57:50 | |
---|
Aiemmin taisin tovi sitten kirjoittaa: Ja kyllähän noista vedoista kommentteja voi kirjoittaa, niinkuin jotkut tekevätkin. Ei se hetkauta suuntaan eikä toiseen, jos sellaisia kuvitelmia on. S'il vous plait vaan. Eli vapaahan se valinta on, kommentoi tai ei, säännöissä sitä ei kielletä. Itse kuitenkin pitäydyn kommentoimasta ja tämän luulisi sopivan, kun siihenkään ei pakkoa säännöissä ole, muille kuin niille jotka eivät skabaan osallistu soittamalla, eli taisi olla skaban ulkopuolisille. Ja eipä sitten enempiä, ellei jotain tärkeähköä asiaa ilmene. Ketju on teidän. Jatkakaa. |
Haeroe 12.03.2023 20:06:02 | |
---|
Pahoittelen taas. En kerkee äänestään kumpaakaan skabaa keikkapäivän takia. Minkä tahansa piisin voi soittaa miten tahansa. |
Jarkre 12.03.2023 23:33:21 | |
---|
Pahoittelut myös täältä. En kerennyt äänestämään muilta kiireiltä. Pisteet menivät mielestäni täysin oikeille pelimanneille. Hienoa soittoa kärkinelikolta ja onnittelut Hasakolle voitosta. Erityismaininta myös tjj2000:n "mysteerihuumoria" viljelevällä arvostelulle. Lisää tällaisia kevennyksiä kiitos. Mysteeristä oli myös 7 pisteen jakaminen :) |
hasako 13.03.2023 09:24:10 | |
---|
Kiitos kannatuksesta. Siellä jo uutta pukkaa! |
sonicliqueur 13.03.2023 12:23:32 | |
---|
Toksista menoo :D Jäänyt nyt pari skabaa väliin. Ehkä meneillään olevaan osallistun. |
hasako 18.03.2023 21:29:52 | |
---|
Tulipa mukavasti osallistujia molempiin skaboihin. Huomioikaa ,että laitoin äänestystakarajan molempiin klo 20 !!! Täytyy ehtiä nukkuun ja sorvin ääreen aikaisin ma aamuna valitettavasti. |
stratomaster 18.03.2023 22:04:15 | |
---|
hasako: Tulipa mukavasti osallistujia molempiin skaboihin. Huomioikaa ,että laitoin äänestystakarajan molempiin klo 20 !!! Täytyy ehtiä nukkuun ja sorvin ääreen aikaisin ma aamuna valitettavasti. Onkos tuo roots-tausta joku oikea biisi? Mulle tulee Bonamassa tuosta mieleen. |
hasako 18.03.2023 22:24:35 (muokattu 18.03.2023 22:28:01) | |
---|
stratomaster: Onkos tuo roots-tausta joku oikea biisi? Mulle tulee Bonamassa tuosta mieleen. Tuommonen. https://youtu.be/wI0KsdpAy80 Eli Gov't Mule tyylinen, ei kait mikään biisi. Hieno bändi tuo muutenkin. |
tjj2000 18.03.2023 23:12:22 | |
---|
Haeroe: Mites tää saundi on saatu? HB sähköpatterikitaralla ja Amplitube 5 preset: Bright British; tosin kaikkia nappuloita taisin väännellä.... HB Rules! ;) All I hear is Hellhounds... |
Kuha 19.03.2023 19:53:30 | |
---|
Jarkre:Oliko tässä soundilaatikkona ToneX? Juu Tonex oli ja laitoin vielä tuubihuutajan eteen. Old Fenders never die |
sirdickyj 09.04.2023 21:28:25 (muokattu 09.04.2023 21:35:21) | |
---|
Roots 759 paketissa Wanha Wetäjä; Oliko tää joku biisi? Kyllä oli, Black Crowesin versiointi Hard To Handle-biisitä, paitsi tuohan oli geneerinen tausta. Orkkis; https://www.youtube.com/watch?v=BRcs_OzQb14 Live; (kohdasta 50.19) https://www.youtube.com/watch?v=vjSyBhWGbiw&t=7s Soolohan on lyhyempi oikeesti, kuin mitä kisassa soiteltiin. Itseäni on aina vaivannut se, miten hyvän flown siihen saa jotkut aikaiseksi (kun itse ei saa), ja sama ilmeisesti vaivasi itse bändiäkin, koska yhtyeen debyytillä sooloa ei soittanut kukaan bändin jäsenistä, vaan tuottaja Brendan O Brien. Se onkin ainoa hyvä soolo koko levyllä. Tossa livellä on paha jäbä laittamassa, ja Robinsonilla komee Zemaitis. Mutta soundi on ihme särömössöä. WW vei kisan, onnea. |
sirdickyj: Kyllä oli, Black Crowesin versiointi Hard To Handle-biisitä, paitsi tuohan oli geneerinen tausta. WW vei kisan, onnea. Ok, ei ole mun ominta maaperää laisinkaan mutta kyllä tuo biisi jotenkin tutulta tuntui ja hyvä meininkihän siinä oli. Oishan skabassa ollut monta parempaa ja tyylinmukasempaa vetoa mutta ei kait siinä sitten, laitellaan uutta. Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla! |
Kuha 23.04.2023 22:02:20 | |
---|
Old Fenders never die |
WanhaWetäjä 30.04.2023 12:19:43 | |
---|
tjj2000: WanhaWetäjä: et voi väittää että Lynyrdiä ei ole tullut kuunneltua; ainakin vahingossa... :) 1 p No en kyllä ole ko bandia kuunnellut ikinä enkä osaa nimetä yhtään kappaletta poislukien SHA jonka kaikki tuntevat. Oliko tämä tausta siis kyseisen bandin tuotannosta? Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla! |
tjj2000 30.04.2023 12:26:12 | |
---|
WanhaWetäjä: No en kyllä ole ko bandia kuunnellut ikinä enkä osaa nimetä yhtään kappaletta poislukien SHA jonka kaikki tuntevat. Oliko tämä tausta siis kyseisen bandin tuotannosta? Samanlaista/tyylistä kun heillä on, esim Sweet Home Alabama; varmasti on tuttu? All I hear is Hellhounds... |
BigPapa 30.04.2023 12:29:57 | |
---|
|
sirdickyj 30.04.2023 13:04:21 (muokattu 30.04.2023 13:08:53) | |
---|
BigPapa: Jos tämä jotakuta häiritsee, niin tästä on tuo tausta: https://youtu.be/AKAqD2XG_XE Hämmentävää että Kenny Wayne on ollut 17 ton tehdessään. Nythän hån on tehnyt uuden version aiheesta, hyvin samankaltainen on. https://youtu.be/t6VKce4KspQ Soolo on mun päässä sellanen ikoninen soolo. Jännää että D pentagrammi kelpaa tohon mainiosti, mutta silti tossa taustassa, jossa oli nyt pituutta tuplasti orkkiksen sooloon verrattuna, toi missä on normisti laulua ja ei siis ole soolon taustaa, vaatii toisenlaista låhestymistä. En tiedä miksi. En vaan ehkä osaa. G duuria kyseli siinä. Tollanen D-C-G kierto on muutenkin vähän sellanen, että joskus käy D, joskus G ja sen myötä Em myös. Joskus. Anyway, hieno biisi todella hienolta kitaristilta, vaikka ei hänen oma biisinsä olekaan. |