Aihe: To Separate the flesh from the bones?
1 2
Super-Jari
08.07.2004 11:34:34
Paljostako vetoa että Ravonstormkin soittaa tätä nykyä hullun hauskaa huumorisuoligrindpörinää?

Hehee.. kiinnostaisi vähän tietää että soittaakohan niistä kukaan enää. Rumpalihan oli kuulemma ihan kova kannuttelija.
Miten mulla on semmonen tunne, että olit se pelleilijä ala-asteella joka käski mua potkasemaan munille ja syljit sitten luumukivet suusta?
Dee
10.07.2004 15:50:28
Anteeksi tyhmyyteni mutta mitä on grindi?
Joka tapauksessa ei ollut musiikkia ainakaan mun makuun.
"Pelkästään kolmisoinnun kanssa jo ollaan helposti tilanteessa, jossa asiat riistäytyvät hallinnasta." - Robert Fripp
Clayrooster
11.07.2004 02:02:48 (muokattu 29.10.2005 03:55:52)
edit. typerää. Pois.
Pampampaa.
salmivaara
12.07.2004 11:15:41

Hauskaa musiikkia vaikka ei pojat nyt ihan tosissaan taida olla :)

Miksi vitussa kukaan haluaa kuunnella sellaista musiikkia, minkä takana edes soittajat eivät ole valmiita seisomaan?
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
Super-Jari
12.07.2004 11:32:34
Miksi vitussa kukaan haluaa kuunnella sellaista musiikkia, minkä takana edes soittajat eivät ole valmiita seisomaan?

Jos musiikki on hyvää on aivan sama vaikka soittajat seisoisivat päällään sen takana.
Jossakin black metallissa voi olla oleellista että jollain tavalla edes seisoo sen takana mitä puhuu.
Miten mulla on semmonen tunne, että olit se pelleilijä ala-asteella joka käski mua potkasemaan munille ja syljit sitten luumukivet suusta?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)