Aihe: WIN 10 käyttöjärjestelmä
1
rintapek
04.04.2023 16:03:06

Win10 päivitti taas ittensä.
Ja saakelisti ongelmaa taas kerran.
Koska automaattisia päivityksiä ei mun taidoilla saa pois päältä niin pitänee irrottaa musamasiina verkosta kokonaan ja liikuttaa haluamani sisään ja ulos muistitikulla.
Onneksi maailmassa on paljon hyviä ja helppoja biisejä. Ei tarvitse soittaa huonoja eikä vaikeita.
Mikael
04.04.2023 17:00:39

Mulla on Win11 ja Pro Tools ja kaikenmaailman plugarit... vielä ei yhdestäkään päivityksestä oo tullut mitään ongelmia. Millaisia onngelmia toi Win10 päivittyessään tuo mukanaan? Pitäiskö tässä housut tutusta myös Win11 -käyttäjänä???
Fuzz is Clean!
Antti1
04.04.2023 17:37:30
Mulla on kerran kone ilmoittanut käynnistyessään jonkin asian korjaamisesta, sit se rullasi hetken siinä ja hommat jatkuivat kuin ennenkin. Oletan sen liittyneen johonkin W10 päivitykseen.
Henri Henri Olavi
04.04.2023 17:43:47 (muokattu 04.04.2023 17:44:27)
Mikset laittaisi päivityksiä pois päältä? Seikkaperäisiä ohjeita löytyy pilvin pimein ja niitä seuraamalla ei ole iso homma. Muita taitoja kuin lukutaito ei tarvita.
Puheet kulttuurista luksuksena ovat sivistymättömyyttä: Minkä puolesta taistelemme, jos emme kulttuurimme?
rintapek
04.04.2023 17:55:07

Henri Henri Olavi: Mikset laittaisi päivityksiä pois päältä? Seikkaperäisiä ohjeita löytyy pilvin pimein ja niitä seuraamalla ei ole iso homma. Muita taitoja kuin lukutaito ei tarvita.

Seikkaperäiset ohjeet ei ota huomioon niiden jälkeisiä päivityksiä joissa mahdollisuus on eliminoitu.
Verkkoyhteyksiin puuttumalla onnistuu jotenkin, mut mulle helpoin tapa on sulkea ne kokonaan.
Onneksi maailmassa on paljon hyviä ja helppoja biisejä. Ei tarvitse soittaa huonoja eikä vaikeita.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)