Mikael: Mulla on Win11 ja Pro Tools ja kaikenmaailman plugarit... vielä ei yhdestäkään päivityksestä oo tullut mitään ongelmia. Millaisia onngelmia toi Win10 päivittyessään tuo mukanaan? Pitäiskö tässä housut tutusta myös Win11 -käyttäjänä??? Näytöt sekosivat. Mulla on siis systeemi jossa: Jammun kotiteatterivahvariin on kytketty telkkari(näyttö) ja videotykki sekä viihdeläppäri digiboxi bluray-soitin musaläppäri, joka on äänikortistaan kytketty myös toiseen vahvariin ja kaiuttimiin Nyt tää viimeisin päivitys teki sen, et jos musaläppärissä oli hdmi-piuha kiinni, niin edes musaläppärin omalla näytöllä ei näkynyt kuin diskovalovälkettä. HDMIn digitaaliset kättelyt siis meni sekaisin, ainakin ne. Sen kun tajus ottaa irti, niin näyttö vakautui sillai, et pystyi poistamaan tänpäiväisen päivityksen. Ei tahtonut poistua suosiolla vaan vaati kolme uudelleenkäynnistystä ja vasta nyt tuntuu pelaavan normaalisti. Kolme tuntiako täs meni tapellessa, mut nyt olen musaläppärin selaimella kirjoittamassa tätä sohvalla istuen ja telkkarin ruudusta katsoen. Mut jos en olis tajunnut ottaa musaläppäristä hdmi-piuhaa irti voidakseni korjata tilanteen niin täl hetkellä mä olisin todennäköisesti yhtä järveen heitettyä läppäriä vajaa koska mun kärsivällisyyteni tietokoneiden kans on hyvin rajallinen. Onneksi maailmassa on paljon hyviä ja helppoja biisejä.
Ei tarvitse soittaa huonoja eikä vaikeita. |
Henri Henri Olavi: Mikset laittaisi päivityksiä pois päältä? Seikkaperäisiä ohjeita löytyy pilvin pimein ja niitä seuraamalla ei ole iso homma. Muita taitoja kuin lukutaito ei tarvita. Seikkaperäiset ohjeet ei ota huomioon niiden jälkeisiä päivityksiä joissa mahdollisuus on eliminoitu. Verkkoyhteyksiin puuttumalla onnistuu jotenkin, mut mulle helpoin tapa on sulkea ne kokonaan. Onneksi maailmassa on paljon hyviä ja helppoja biisejä.
Ei tarvitse soittaa huonoja eikä vaikeita. |