Aihe: Roots-skaba 758 äänestys
1
Haeroe
02.04.2023 10:53:18 (muokattu 02.04.2023 10:55:46)

- Big Papa - ei kommentteja
- Vesa - hyvä groove! Pentagrammilla päästään taas maaliin. Aa, loppupuolella käydään vähän ulkoilemassakin. Taattua laatua.
- tjj - röyhkee sisääntulo! Tuttua tjj:tä on. Spessuja ei tarjoilla eikä pyydetä.
- WW - Scott Henderson kääntyy haudassaan, vaikka ei vielä ees kuallu! Nyrjähtänyt fraseeraus ja harmonia saa mut aina hyvälle mielelle. Miesoletettu osaa nää hommat, mikä ei yllätä ketään.
- sirdickyj - tele on aikuisen miesoletetun soitin. Duuriviba toimii kuin Pelle Pelottoman aikakone. Tykkään.

WW -3 pistettä
Sir - 2 pistettä
BP - 1 piste
Minkä tahansa piisin voi soittaa miten tahansa.
Vesa423
02.04.2023 11:51:37
2p BigPapa:
Haeroe: Kiva soundi ja kepeästi etenevät kuviot. Joitain vähän erikoisia äänivalintoja joukossa, jopa valitulle ei kovin roots-henkiselle paletille.
2p tjj2000: Ihan mukavasti toimivaa ärhäkkäästi rouhivaa meininkiä.
1p WanhaWetäjä: Hyvin käytetty taustan harmoniat hyödyksi ja soitto kulkee tuttuun tyyliin. Vähän ehkä hajanaisen oloinen kokonaisuus kuitenkin.
1p sirdickyj: Hyvä soundi ja monipuolisia kuvioita.

sirdickyj linkissä jotain häikkää. Toimiva
https://maihinnousu.net/s/32724
BigPapa
02.04.2023 12:05:53

2p Vesa423
1p tjj2000
2p WanhaWetäjä
1p Sirdickyj
sirdickyj
02.04.2023 13:52:29 (muokattu 02.04.2023 13:53:18)
Kuuntelin kaikki pariin kertaan. Oma näkemykseni tästä taustasta ei kohtaa BP:n, Veskun ja TJJ:n käsityksiä, jotka toki soittavat kitaraa asiallisella tavalla, BP:llä ja TJJllä kasvua tarinassa, yllättäen Veskulla ehkä vähiten nyansseja ja kasvua. Kaikki nämä soittajat kuitenkik n.s.puskivat soolon läpi huomioimatta sen kummemmin taustan tapahtumia ja rytmiikkaa sekä muita soittimia.

En sen kummemmin toki itsekään tässä onnistunut, mutta elämä onkin rakennettu "älä tee niinku mä teen, tee niinku mä sanon"-periaatteella.

Haeroe soitteli komeesti taustan huomioiden, hiukan hillitymmin kuin WW joka soitteli taidolla ja maltilla, välillä maltin menettäen hauskalla tavalla.

Pisteet WW ja Haeroe, 3p/ pakarapari.

Muille hatunnosto sinänsä asiallisesta soitosta, BP laittoi bluesia omalla staililaan, time oli omintakeinen mutta sellainen se on, Vesku kovin mollissa ja tapansa mukaisesti asiallisella mutta tåhän liian rajulla soundilla, TJJ oli puskevuudesta huolimatta huomioinut hieman taustaa ja varioikin soittoaan siellä täällä.
WanhaWetäjä
02.04.2023 13:57:23 (muokattu 02.04.2023 15:35:30)

BigPapa

Vesa423 - Vesamaisesti hyviksi havaituilla ja tutuksi tulleilla kuvioilla kulkee ja hyvin istuu taustaan. Soundikin pelittää mainosti.

Haeroe - Mukavasti mutta ei liikaa ulkoilua tutuista harmonioista, hyvä soundinvaihto räväkämpään menoon, hyvin tämäkin taustaa seuraa.

tjj2000 - Häjy ja iso soundi ja varsin railakasta soittoa mutta tuo balanssi hiukka häiritsee eli skitta vois olla paremmin mixissa.

sirdickyj - Mun korva kaipais enemmän bluesvivahteita eli duuri/molli vaihteluita, tää on silleen vähän vaikee selittää, lienee kuulijan korvassa miten itse kukin taustan kuulee, näissä tulee aina mieleen "Sweet home Alabama" jossa kitara ja piano soittavat soolonsa eri moodeissa, jostain syystä mun korvaan ko biisin kitarasoolo on "väärässä" laatikossa vs laulumelodia, sointuharmonia ja pianosoolo.

Vesa423 2p
Haeroe 2p
BigPapa 1p
tjj2000 1p
Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla!
tjj2000
02.04.2023 14:02:38
BigPapa: hyvää tarinaa 1 p
Vesa423: kuviot kunnossa 1 p
Haeroe: loppua kohden miellyttävää intensiteetin lisäystä
WanhaWetäjä: Juicella oli teema RocknRollnBluesnJazz, vähän samaa menoa 2p
sirdickyj: varsin ilmava kokonaisuus 2 p
All I hear is Hellhounds...
WanhaWetäjä
02.04.2023 15:45:22

Tämäkin oli tässä...

BigPapa 5p

Vesa423 5p

Haeroe 5p

tjj2000 4p

WW 11p

sirdickyj 6p

Jos oikeen laskin niin sirdickyj on seuraavan skaban vetovuorossa, kiitokset osallistujille molemmissa skaboissa.
Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)