Henri Henri Olavi 21.03.2023 15:01:09 (muokattu 21.03.2023 15:01:40) | |
---|
Mikael: Mä en ehkä sit vaan osannut, mutta virallista tukea ei oo, enkä saanut yrityksistä huolimatta toimimaan. Enkä oikeestaan jaksa enää väkertää... niin monet kerrat vuosien varrella oon kiroillut Wavesin kanssa, et päätin lopettaa suheemme ja pienestä ikävästä huolimatta on elämä ollut parempaa. En itsekään jaksaisi kauheasti vääntää, jos virallista tukea ei ole. Lopetin turhan säätämisen silloin kun lopetin crackattyjen plugarien käytön. On niin paljon helpompaa, kun kaikkiin ostettuihin plugareihin ja softiin on valmistajan tuki. Silloin yleensä on helpompi tietää miksi joku toimii tai ei toimi. kuchisabishii |
otamatone 21.03.2023 23:05:37 (muokattu 21.03.2023 23:15:09) | |
---|
|
Danko 22.03.2023 08:49:45 | |
---|
"Tätä palvelua selaillessani olen tullut siihen tulokseen että täällä liikkuu enimmäkseen alle 20-vuotiasta heviporukkaa." -Chrometta |
anapena 22.03.2023 11:57:40 | |
---|
TommiW.- Autot, kämpät ja piparit. |
Mikael 22.03.2023 12:15:31 | |
---|
otamatone: Muistin että olen nähnyt jossain jonkunlaisen J37:n niin olisko tuosta vaihtoehdoksi... Mä oon jo vaihtanut Softuben Tapeen joten sinänstä asia on ihan kunnossa. Wavesin versio oli vaan jotenkin omaan korvaan kivan kuuloinen + sen delay ja modulaatiohommat soundas hyvältä. Samat asiat saan kyllä jo kaivettua muualta. Noi pari ekaa linkkiä ei muuten mennyt mihinkään. Fuzz is Clean! |
otamatone 26.03.2023 16:35:20 | |
---|
|
Danko 27.03.2023 00:58:17 | |
---|
anapena: Jaahas, jospa se vuosi-tai kk-maksu olis sitten jotenkin houkuttelevampi tai edes joustava... https://www.waves.com/subscriptionspuolet plugareista (essential) $14.99/kk tai kaikki (ultimate) $24.99/kk "Tätä palvelua selaillessani olen tullut siihen tulokseen että täällä liikkuu enimmäkseen alle 20-vuotiasta heviporukkaa." -Chrometta |
-Hexa- 29.03.2023 17:03:59 | |
---|
Danko: https://www.waves.com/subscriptions puolet plugareista (essential) $14.99/kk tai kaikki (ultimate) $24.99/kk 10,- kuussa ja kaikki käyttöön, niin saattaisin vielä jatkaakkin. Tavallaan ei olisi waves tapauksessa vaikuttanut mihinkään, koska updatet + mac os on jo useana vuotena pitänyt huolen, että mun pussista joku kymppi lähtee jo ostettuihin plugareihin wavesin suuntaan jokatapauksessa, että saa vanhemmat projektit auki ilman sekoiluja. Mut 300,- vuodessa on liikaa ja tällain wavesin puhtaasti rahan ahneuteen pohjautuvaan ratkaisuun en pistä enään henkilökohtaisesti penniäkään rahaa. Tekniikka on musiikissa hyvä renki, mutta huono isäntä. |
Humanoid 29.03.2023 17:49:56 | |
---|
-Hexa-: 10,- kuussa ja kaikki käyttöön, niin saattaisin vielä jatkaakkin. Tavallaan ei olisi waves tapauksessa vaikuttanut mihinkään, koska updatet + mac os on jo useana vuotena pitänyt huolen, että mun pussista joku kymppi lähtee jo ostettuihin plugareihin wavesin suuntaan jokatapauksessa, että saa vanhemmat projektit auki ilman sekoiluja. Mut 300,- vuodessa on liikaa ja tällain wavesin puhtaasti rahan ahneuteen pohjautuvaan ratkaisuun en pistä enään henkilökohtaisesti penniäkään rahaa. Vasta katselin uuteen koneeseen, että jahas, mullahan on joku Wavesin bundle ja asennan sen tähän. No, enpäs asennakaan, ku update plan oli mennyt umpeen ja kinusivat 30-40 dollaria päälle, että saan tuon päivitettyä. Ei kiitos. Olen pärjännyt jo tovin ilman noita plugineita, ja pärjään jatkossakin. |
Danko 29.03.2023 18:08:02 | |
---|
Jaahas. :D Mar 29, 2023 Following your feedback, we are bringing back the option to purchase and update perpetual Waves plugin and bundle licenses, side-by-side with the new Waves Creative Access subscriptions. We are working to make perpetual licenses available to you again as quickly as possible. We will post real-time updates here as soon as they are available. https://www.waves.com/news/perpetual-waves-licenses-are-back"Tätä palvelua selaillessani olen tullut siihen tulokseen että täällä liikkuu enimmäkseen alle 20-vuotiasta heviporukkaa." -Chrometta |
Humanoid 29.03.2023 18:26:29 (muokattu 29.03.2023 18:26:51) | |
---|
No sehän kävi nopeasti :D Taisi tulla lusikalliset. Ehkä nyt tarvii maksaa enää 25 € jotta saan plugarit takaisin. |
Otustelija 29.03.2023 18:57:29 | |
---|
Softubekin vittuili wavesille mainoksissaan. "Catch a wave to our Spring Sale..." & "Wave a goodbye to subscriptions..." :D |
Peruivat aikeensa tänään päivällä. Huikea firma. Toisaalta hyvä merkki, että kuuntelivat kerrankin asiakkaitaan. |
otamatone 29.03.2023 22:37:59 | |
---|
Nyt olisi kova veto jos antaisivat kaikkien käyttäjien päivittää kaikki Waves-plugarinsa uusimpiin versioihin ihan nimellisellä hinnalla. Voisi lisätä kiinnostusta jatkaa Wavesin kanssa ikäänkuin puhtaalta pöydältä ehkä muutaman vuoden eteen päin. Kun noin ei kuitenkaan käy niin minäkään en aio maksaa niille enää ikinä mitään, kun päivittäminen tulisi naurettavan kalliiksi. |
Torniojaws 07.08.2023 23:44:15 (muokattu 07.08.2023 23:45:00) | |
---|
Tässä viime ajat pitkästä aikaa miksaillut rumpuja (melkein) pelkällä SSL Channelilla ja... onhan huikaiseva plugari kyllä. Saa aivan naurettavan helposti tosi makeat soundit. Seuraava steppi vielä kokeilla API 2500:ä parallellinä, vieläkö vanha taika irtoaa. |