työläinen 28.06.2004 12:56:10 | |
---|
Oletus: tanssimusikki on edelleen liiketoimintaa eikä taidetta. Tangomarkkinat-tapahtumaan liittyy mielestäni seuraavia valoisia seikkoja: 1) Soittamisesta maksetaan palkkaa. Tangosolisteille esiintyminen kuuluu osana tangosopimukseen, joten he joutuvat esiintymään "nimellisellä korvauksella". Se on luultavasti kuitenkin enemmän kuin koko säestävän orkesterin palkkio yhteensä. Anyway ajatus siitä että tienaa enemmän kuin solisti tuntuu hyvältä. 2) Seinäjoella tapaa soittajatuttuja joiden kanssa voi juopotella yöt läpensä. 3) "Absoluuttista esiintymistilannetta" ajatellen on mukavaa kun on paljon ihmisiä joille voi soittaa musiikkia. 4) Pelimiehelle Tangomarkkinat on varsinainen Tavaramarkkinat. 5) Tangomarkkinoille ei ole pakko mennä esiintymään jos ei halua. Varmasti tuuraaja löytyy.. Vaikka kuinka hjuva rumpali, silti aina VÄHÄN häiritse soittaminen. |
M.i.k.key 28.06.2004 13:12:30 | |
---|
Valoisa puoli on myös tämä tankovapaa vyöhyke. Taidan itse pysytellä siellä tiivisti ennen ja jälkeen keikan. My name is Baron, M.i.k.key Baron.
Oho, melkein musiikkia!? |
klunssila 28.06.2004 15:25:04 | |
---|
Valoisa puoli on myös tämä tankovapaa vyöhyke. Taidan itse pysytellä siellä tiivisti ennen ja jälkeen keikan. Et kai vaan ole sitä Golden Star -klitter osastoa? Viime vuonna finaalissa oli muutama aika huono laulaja, toivottavasti ei tänä vuonna. Tosin viime vuoden taustabändille pojot, soitanta oli erittäin mukavaa. Ookkos pändissä? |
mr.muzak 28.06.2004 17:05:58 (muokattu 28.06.2004 17:19:33) | |
---|
Et kai vaan ole sitä Golden Star -klitter osastoa? Viime vuonna finaalissa oli muutama aika huono laulaja, toivottavasti ei tänä vuonna. Tosin viime vuoden taustabändille pojot, soitanta oli erittäin mukavaa. Ookkos pändissä? Ei liity mitenkään Golden Star:ssiin, joka on Auraviihteen oma shöy. Tangovapaa on taas paikallisten raflojen shöy. EDIT: Itsekin pari kertaa käyneenä piti etsii kuvia, olin näköjään päässy pariinkin:) Kandee käydä tarkistaa meininki jos paikanpäällä tuona aikana on.. http://www.duuni.org/Tango2003/FrameSet.htm |
M.i.k.key 28.06.2004 17:27:04 (muokattu 28.06.2004 17:32:48) | |
---|
My name is Baron, M.i.k.key Baron.
Oho, melkein musiikkia!? |
breppuli 29.06.2004 04:15:35 | |
---|
En oli golden staria... Suomessa noissa laulukilpailuissa riittää sanoisinko hyvinkin mielenkiintoisia laulajia EDIT: Kyllä niitä riittää tosin muuallakin. Tässä mielenkiintoinen versio the best kappaleesta http://www.boreme.com/bm/APR04/a/m_ … ../../bmuk_movies/simplythebest.wmv Nopeasti kurkkasin, ja äänestän kyllä kaikkia osallistujia, jos se vielä on mahdollista. Toivottavasti muitakin ehdokkaita on. En käytä hymiöitä. |
Sertzo S 29.06.2004 18:32:34 | |
---|
Oletus: tanssimusikki on edelleen liiketoimintaa eikä taidetta. Tangomarkkinat-tapahtumaan liittyy mielestäni seuraavia valoisia seikkoja: 1) Soittamisesta maksetaan palkkaa. Tangosolisteille esiintyminen kuuluu osana tangosopimukseen, joten he joutuvat esiintymään "nimellisellä korvauksella". Se on luultavasti kuitenkin enemmän kuin koko säestävän orkesterin palkkio yhteensä. Anyway ajatus siitä että tienaa enemmän kuin solisti tuntuu hyvältä. 2) Seinäjoella tapaa soittajatuttuja joiden kanssa voi juopotella yöt läpensä. 3) "Absoluuttista esiintymistilannetta" ajatellen on mukavaa kun on paljon ihmisiä joille voi soittaa musiikkia. 4) Pelimiehelle Tangomarkkinat on varsinainen Tavaramarkkinat. 5) Tangomarkkinoille ei ole pakko mennä esiintymään jos ei halua. Varmasti tuuraaja löytyy.. Niin... ja sitten keskustelu jatkuu, että, montako etumerkintää on esim. H/B- mollissa... ja mikä on rinnakkais-sävelala??... Tappelun jälkeen palataan alkuperäisaiheeseen eli- pilluun |
klunssila 29.06.2004 18:36:36 | |
---|
Tappelun jälkeen palataan alkuperäisaiheeseen eli- pilluun Niin ja jonkun allekirjoitusta vähän mukailen: "Soittaminen on pystysuora ilmaus vaakasuorasta halusta!" Katkelma työn alla olevasta "power balladista" Soitin kaikki makuuhuoneessa (rummut kierrätin vanhasta). Kukahan laulais? |
Sertzo S 29.06.2004 18:44:47 | |
---|
Oletus: tanssimusikki on edelleen liiketoimintaa eikä taidetta. Olettamatta: Tanssimusiikkitaidetta -ja liiketoimintaa. Eiköhän nämä asiat ole tutuiksi tulleet meille useimmille? |
työläinen 30.06.2004 20:49:23 | |
---|
Oletus: tanssimusikki on edelleen liiketoimintaa eikä taidetta. Olettamatta: Tanssimusiikkitaidetta -ja liiketoimintaa. Eiköhän nämä asiat ole tutuiksi tulleet meille useimmille? Niin mää kuulin tommosen kiteytyksen tässä taannoin, kun ihmettelin A. Huovilan keikkavetoa. Jos olis joku tanssimuusikkokoulu niin 2 ov:tä sais sillä että istuu illan A. Huovilan keikalla. Vaikka kuinka hjuva rumpali, silti aina VÄHÄN häiritse soittaminen. |
Fuzzy Boner 10.07.2004 19:36:12 | |
---|
Tuollahan nuo lauleskelee. |
Karmeeta, shaketti on asu, jota käytetään ennen klo 18, sen jälkeen on valittavissa smokki tai frakki. Jos ei osaa pukeutua, ei osaa laulaakaan! Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |
Fuzzy Boner 10.07.2004 20:19:57 (muokattu 10.07.2004 20:24:05) | |
---|
Karmeeta, shaketti on asu, jota käytetään ennen klo 18, sen jälkeen on valittavissa smokki tai frakki. Jos ei osaa pukeutua, ei osaa laulaakaan! Jaa. Kuka vie? Vieköhän Johanna B neljännellään vai mitä sanoo ammattilaiset?` Ainakaan toi äsken laulanu emakko ei voita. Eli joko nelikybänen tai Johanna B. EDIT: ei vie nelikybänenkään. Johanna B vie potin. Äijistä ei mielipidettä; missikisat seuraan mut en mister.. |
Fuzzy Boner 10.07.2004 20:55:09 | |
---|
Kunkku Tommi S. Kuningatar = Johanna Depressio (mähä sanoin) |
baron 10.07.2004 22:29:52 | |
---|
Sen verran mä sain loppukilpailuohjelmasta idiksiä, että ei kai kukaan satu tuntemaan työtöntä/keikkojen puutteessa olevaa humppafagotistia tai humppasellistiä, mulla olisi käyttöä. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |
Fuzzy Boner 10.07.2004 22:48:48 | |
---|
Sen verran mä sain loppukilpailuohjelmasta idiksiä, että ei kai kukaan satu tuntemaan työtöntä/keikkojen puutteessa olevaa humppafagotistia tai humppasellistiä, mulla olisi käyttöä. se hanuristi oli jees |
Anonymous-jazz 11.07.2004 01:08:33 | |
---|
Oletus: tanssimusikki on edelleen liiketoimintaa eikä taidetta. Tangomarkkinat-tapahtumaan liittyy mielestäni seuraavia valoisia seikkoja: 1) Soittamisesta maksetaan palkkaa. Tangosolisteille esiintyminen kuuluu osana tangosopimukseen, joten he joutuvat esiintymään "nimellisellä korvauksella". Se on luultavasti kuitenkin enemmän kuin koko säestävän orkesterin palkkio yhteensä. Anyway ajatus siitä että tienaa enemmän kuin solisti tuntuu hyvältä. 2) Seinäjoella tapaa soittajatuttuja joiden kanssa voi juopotella yöt läpensä. 3) "Absoluuttista esiintymistilannetta" ajatellen on mukavaa kun on paljon ihmisiä joille voi soittaa musiikkia. 4) Pelimiehelle Tangomarkkinat on varsinainen Tavaramarkkinat. 5) Tangomarkkinoille ei ole pakko mennä esiintymään jos ei halua. Varmasti tuuraaja löytyy.. Kyllä se Kuraviihde osaa valita aina ne parhaat. Kun golden starin voittanut mies veti hienot puolen sävelaskeleen "falskit" vokaalit kuin karaokekuninkaat konsanaan. Voittajat oli päätetty etukäteen jossain kosteassa kuraviihteen palaverissa. Teemujazz |
Fuzzy Boner 11.07.2004 10:40:38 | |
---|
Kyllä se Kuraviihde osaa valita aina ne parhaat. Kun golden starin voittanut mies veti hienot puolen sävelaskeleen "falskit" vokaalit kuin karaokekuninkaat konsanaan. Voittajat oli päätetty etukäteen jossain kosteassa kuraviihteen palaverissa. Samaa mieltä siinä että omituinen valinta. Se oli haastattelussa ihan symppis mut ku laulu alko nii oho... Nois eilisissä tangokisoissa mimmeistä kyllä laulo mielestäni parhaiten juuri voittaja |
Ukko 11.07.2004 11:18:36 | |
---|
Karmeeta, shaketti on asu, jota käytetään ennen klo 18, sen jälkeen on valittavissa smokki tai frakki. Jos ei osaa pukeutua, ei osaa laulaakaan! Nyt selkis se meikäläisen laulutaito kun omistan vain verkkarit ;) |
baron 11.07.2004 12:12:56 | |
---|
Nyt selkis se meikäläisen laulutaito kun omistan vain verkkarit ;) Vakavasti mä tarkoitan sitä, että kaikki vaikuttaa kaikkeen eli kokonaisuus ratkaisee. Toinen että ensivaikutelma on tärkein: Jos se on hyvä, saa aika paljon mokailla, että sen missaa ja päinvastoin, jos se on huono, on vaikeasti korjattavissa. Täähän oli mun mielipide herrasta, mutta samantapaisilla perusteilla kaikki muutkin muodostavat mielipiteensä. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |